جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

مشکل خواندن فایل ها در فلش


1
0
1107

سلام به همه دوستان عزیز

مشکلی برای من پیش اومده و فایل هایی که روی فلشم میریزم باز نمیشه و یه حالتی داره که تصویرش رو در زیر گذاشتم . ممنون میشم راهنمایی کنید

توضیح تصویر

تکنولوژی کامپیوتر
سوال شده در امیرحمزه باقری
441 امتیاز


اون علامتي كه دورش خط كشيدي يعني اينكه اون فايل ها به صورت شورت كات shortcut ريخته شدن روي فلشت. يا بجاي گزينه paste گزينه paste shortcut رو زدي يا فلشت ويروس گرفته و فايلها رو تبديل به shortcut ميكنه. از نظر من فلشت رو فرمت كن. ــ سعید مرادی در 5 سال قبل

من عادی پیست کردم ولی احتمالا ویروس گرفته ولی چندین بار فلشش کردم درست نشد ــ امیرحمزه باقری در 5 سال قبل
2
فلش منم دقیقا همین مشکلو داشت . بردم به خدمات کامپیوتری دادم اونم گفت با ویروس کش avast اسکنش کرده و چندتا تروجان و ویروس رو کشته و بعد از اون فرمتش کرد میگفت فرمت fat32 کرده و بعدشم درست شد ــ مریم نادري در 5 سال قبل

@امیرحمزه.باقری سلام وقتی می‌خواید فلش رو فرمت کنید آیا با پیغام خاصی مواجه می‌شید؟؟ ــ سارینا عمادی در 5 سال قبل
1
@سارینا.عمادی نه هیچ خطایی نمیاد ، مشکل اینه که وقتی فلش از دوستامم میخوام روشون فایل بریزم همین خطا رو باز میده ــ امیرحمزه باقری در 5 سال قبل
1
@امیرحمزه.باقری سلام این‌طور که پرس و‌جو کردم این مشکل زمانی پیش میاد که کامپیوتر و فلش شما هر دو ویروسی شده باشن. اگر فلش رو فرمت کردید و درست نشده بهتره یه آنتی ویروس بروز رو سیستمتون نصب و اسکن کنید که به احتمال خیلی کم جواب می‌دهد.. اما اگه این روش هم جواب نداد بهتره ویندوزتون رو عوض کنید و بعد آنتی ویروس بروزی رو برای اسکن نصب کنید و اگه این‌بار فلش رو به کامپیوتر وصل کردید، اصلا تحت هیچ شرایطی فلش رو باز نکنید و یکبار اسکن و فرمت کنید. امیدوارم به این روش مشکلتون برطرف شه ــ سارینا عمادی در 5 سال قبل

@امیرحمزه.باقری البته به نظر من بهتره قبل از عوض کردن ویندوز، تمامی راه‌‌حل‌هایی که دوستان گفتن رو امتحان کنید و اگه جواب نگرفتید، این‌کار رو انجام بدید. ــ سارینا عمادی در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

2 جواب

2

به احتمال خیلی قوی فلش شما دچار ویروس shortcut شده. این ویروس شرت‌کات درواقع ترکیبی از تروجان و کِرم هستش که باعث میشه تمام منبع فایل های شما مخفی بشن و دقیقا با همون ساختار فایل هاتون یک سری shortcut شرت‌کات بهتون نشون میده که هیچکدومشون هیچ سازی هم نداره.

یک مقاله ی خیلی خوبی در این رابطه منتشر شده با عنوان:

What Is a Shortcut Virus and How Can You Remove It?

در مقاله بالا این ویروس رو به خوبی تشریح کرده و یک سری آموزش داره که چطوری میشه حذفش کرد. همونطور که توی اون مقاله هم گفته، اغلب این ویروس توی دستگاه های خارجی external دیده میشن. این امکان هم وجود داره که فلش، هارد یا هر حافظه ی دیگری که دارید مبتلا به این ویروس باشه ولی به خاطر آنتی ویروس هایی که استفاده میکنیم، قدرت انتشار پیدا نکرده باشه. پس بد نیست که هر از چند گاهی یک مرتبه حافظه های خود را با یک ویروس کش بروزرسانی شده اسکن کنید.

نحوه حذف ویروس شرت‌کات از فلش (یا هر دستگاه خارجی external دیگر)

  1. ابتدا دستگاه را به یک کامپیوتر متصل کنید.
  2. فایل اکسپلور رو باز کنید Windows key + E و در بخش Devices and drives بگردید تا درایو مجازی ساخته شده برای اون دستگاه رو پیدا کنید. (فرض میکنیم اسمش E هست)
  3. خط فرمان رو به صورت ادمین باز کنید. Windows key + X > Command Prompt (Admin)
  4. در خط فرمان این کد رو بزنید: (تا به مسیر همون درایوی که ساخته شده هدایت بشید) E:
  5. با این دستور تمام شرت‌کات ها رو حذف کنید: del *.lnk
  6. حالا تمام فایل های اصلیتون رو برگردونید با این دستور: attrib -s -r -h /s /d *.*
جواب داده شده در ساناز رضایی
1366 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

فلش شما نوعی به نوعی ویروس ورم (worm) آلوده شده که این نوع ویروس فایل رو یا پنهان یا به صورت شورت کات نشون می ده پس شما باید فلشتون رو فرمت و با یک انتی ویروس اسکن کنید.

جواب داده شده در محمدامین کریم زاده

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری