جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

نحوه «مهاجرت به استرالیا» چگونه است؟


2
1
2060

دوستان کسی اطلاع داره چطور میشه به استرالیا مهاجرت کرد؟

من به چندتا از دفاتری که به مهاجرت افراد کمک میکنن سر زدم، ظاهرا الان مهاجرت به استرالیا بابت شده و سادس. کسی هست که به استرالیا مهاجرت کرده باشه از ایران؟ اگه نیست، کسی هست که کلا از ایران مهاجرت کرده باشه؟ اگه اره چه زمانی بوده و به چه عنوانی مهاجرت کرده؟

اگر هم ایرانی مقیم استرالیا داریم ممنون مشیم از کشور استرالیا یک مقدار اطلاعات رو با ما هم به اشتراک بزاره. کشور خوبی هست برای یک ایرانی؟ خب همه میدونیم که روش هایی مثل

  • پناهندگی
  • بورس تحصیلی
  • کسب و کار
  • و ..

از جمله دلایلی هستن که میشه ازشون استفاده کرد و باهاشون مهاجرت کرد. ولی خب هرکدومشون یک حداقل پولی لازم دارن. بعضیا میگن میشه به عنوان یک مسافر رفت اونجا و کلا پاسپورت رو پاره کرد بعد برای پناهندگی اقدام کرد. ولی چقدر احتمال داره کشور استرالیا یک ایرانی رو پناهنده کنه؟ یا با پرداخت مالیت بعد از یک مدتی میتونیم اقامت بگیریم کلا؟ هر اطلاعاتی که در این زمینه دارید ممنون میشم بهم بگید. مرسی

اجتماعی حقوق-شهروندی مهاجرت
سوال شده در سعید مرادی
1933 امتیاز


ببینید برای مهاجرت به استرالیا میزان وجهی که توی حسابتون دارید و همچنین تراکنش های مالیتون خیلی مهمه. سنتون هم باید زیر 55 سال باشه. اگر هم بخواید به عنوان سرمایه گزاری برید که خب خیلی خیلی بیشتر به سرمایه منقول و غیر منقولتون توجه میکنن. من اطلاعات زیادی ندارم، منتظر باشید تا وکلا و متخصصی مهاجرت پاسخگوی شما باشن ــ سعید غلامی در 5 سال قبل

ببینید در مقوله مهاجرت، خب یک سری پارامترها خیلی مطرح هستند. چیزی که من دارم میگم صرفا برای «مهاجرت به استرالیا» نیست، ولی تراکنش های مالی 6 ماه اخیر حسابتون و همچنین دلیلی که ذکر میکنید برای مهاجرت مهمه. همچنین تخصصی که دارید بسیار حائز اهمیت هستش. اینکه اصطلاحا برید اونجا و پاسپورت رو پاره کنید خب کار خیلی منطقی و پایداری نیستش. از نظر من ابتدا شرایط شغلی رو در کشور مقصدتون (مثلا استرالیا که میگید) بررسی کنید سپس اقدام به انجام فرایند مهاجرت کنید. سعی هم کنید یک حداقل پولی هم جمع کنید. ــ ساناز رضایی در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

6 جواب

3

اگر ما بخواهیم از روش های پناهدگی و نظیر آن چشم پوشی کنیم روش های مختفی برای انجام مهاجرت وجود دارد.

توضیح تصویر

۱- مهاجرت به استرالیا از طریق اخذ ویزای تحصیلی

یکی از روش های مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل در استرالیا میباشد .

مزایای تحصیل در استرالیا

  • امکان اخذ اقامت دایم استرالیا بعد از اتمام تحصیل در استرالیا

  • بازار کار خوب کشور استرالیا و کمبود نیروی متخصص در این کشور که فرصت پیدا کردن کار را برای فارغ التحصیلان دانشگاه فراهم میکند

  • کیفیت بالای دانشگاههای استرالیا و سیستم آموزشی این کشور در مقایسه با سایر کشورهای خارجی

  • سهولت یادگیری زبان کشور استرالیا (انگلیسی) برای متقاضیان تحصیل در استرالیا

  • سهولت و اجازه اشتغال به کار پاره وقت در استرالیا در طول تحصیل (دانشجویان به مدت ۲۰ساعت در هفته در طول ترم دانشگاهی و بطور نامحدود در خارج از ایام دانشگاه مجاز به کار در این کشور هستند)

استرالیا از نظر رنکینگ تحصیلی رتبه بالایی در کشور انگلیسی زبان جهان دارا می باشد که دارای سی و هشت دانشگاه دولتی می باشد . در این کشور نظام آموزشی به نحوی طراحی شده است که در هر سال فقط دو ترم تحصیلی خواهید داشت و ترم تابستانی جهت تسعیل و تسریع در زمان تحصیل شما برنامه ریزی شده است . زمان آغاز ترم تحصیلی در ماه سپتامبر است و شما نهایتا تا اواخر اگوست مهلت جعت ثبت نام دارید . شما برای اخذ ویزای تحصیلی کشور استرالیا حداقل نیاز به یک مدرک زبان انگلیسی IELTS 6 دارید و لازم است بدانید شما می توانید تا یک ماه پس از پست کردن مدارک ، مدرک زبان خود را تسلیم نمایید .

هزینه تحصیل در استرالیا

تحصیل در استرالیا ارزان نیست و با توجه به نوسانات شدید ارز در ایران، ارزیابی دقیق هزینه ها برای متقاضیان تحصیل در استرالیا قبل از هر اقدامی ضروری است. (نحوه بررسی بازار ارز ) شهریه دانشگاه های استرالیا بسته به دانشگاه، مقطع و رشته تحصیلی متغیر است اما مقدار آن بطور میانگین، بین ۱۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار استرالیا برای هر ترم (سالیانه ۲۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دلار استرالیا) میباشد.

بورسیه تحصیلی در استرالیا

در ابتدا باید بدانید که اکثر بورسیه ها ی تحصیلی بیشتر در مقطع دکترا داده می شوند

و گرفتن بورس برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به مراتب دشوارتر خواهد بود چرا که

هر دانشگاه و دانشکده تعداد محدودی سهمیه برای دادن بورسیه به دانشجویان در آن رشته را دارند .

نحوه پوشش هزینه در بورسیه به این صورت است که چه نوع بورسیه ای (…..,ALA,Ausaid,ADS) به شما تعلق گرفته است که البته برای اکثر دانشجویان ایرانی این بورسیه IPRS است. این نوع بورسیه فقط هزینه های شهریه ی دانشگاه و مقداری از شهریه و بیمه را پوشش خواهد داد و سایر بورسیه ها به صورت جزئی شامل هزینه های شهریه دانشگاه و یا خوابگاه هستند .

از دیگر شرایط اخذ بورسیه داشتن نمره آیلتس ۷ در هر مهارت و یا معادل آن است و اینکه سن متقاضی باید مناسب مقطع تحصیلی انتخابی باشد به طوری که بیش از ۵ سال از اخذ اخرین مدرک تحصیلی نگذشته باشد.

هزینه زندگی دانشجویی در استرالیا

هزینه زندگی دانشجویی در استرالیا به طور متوسط با هزینه هایی مانند اجاره خانه و خورد و خوراک بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار استرالیا است.

برای صرفه جویی در هزینه ها معمولا چند دانشجو به طور مشترک یک خانه اجاره میکنند و هر کدام از یک اتاق آن استفاده میکنند.

دقت کنید که درآمد حاصل از کار دانشجویی در استرالیا میتواند هزینه های زندگی در این کشور در زمان تحصیل را جبران کند اما به هیچ عنوان نمیتوان روی درآمد حاصل از کار دانشجویی در این کشور برای پرداخت شهریه دانشگاه حسابی باز کرد.

هزینه بیمه و پرواز به استرالیا

هزینه بلیط یکطرفه استرالیا حداقل حدود ۱۴ میلیون تومان ( تهران - سیدنی ) می باشد.

دانشجویان در استرالیا باید در طول تحصیل، تحت پوشش بیمه درمانی دانشجویی باشند. هزینه سالیانه این بیمه هم حدود ۴۰۰ دلار استرالیا برای هر نفر است.

شرایط لازم برای اخذ پذیرش از دانشگاه

اولین مرحله برای تحصیل در استرالیا اخذ پذیرش از یک دانشگاه در استرالیا است.

دانشگاه، مدارک تحصیلی ارسالی متقاضی را بررسی میکند و در صورتی که متقاضی، شرایط لازم برای تحصیل در دانشگاه مورد نظر را داشته باشد، پیشنهادی برای پذیرش در دانشگاه به متقاضی داده میشود.

معمولا مدارک درخواستی دانشگاه برای بررسی صلاحیت متقاضی در این مرحله از قرار زیر هستند:

  • دانشنامه (یا نامه ای دال بر اتمام تحصیل متقاضی در مقطع قبلی)
  • ریز نمرات
  • پاسپورت یا گذرنامه
  • مدرک زبان

تحصیل در استرالیا دوره های SCHOOLS

در این دوره که برای افراد است که قصد تحصیل در مقاطع زیر دیپلم را دارند می باشد که می توانند دو نفر به عنوان گاردین که معمولا پدر و مادر فرد هستند اجازه حضور در کنار فرزندان خود را تا سن ۱۸ سال خواهند داشت . هزینه تحصیل در این دوره ۱۰۰۰۰ $ الی ۱۸۰۰۰ $ می باشد .

تحصیل در دوره های FOUNDATION & DIPLOMA

این دوره همان دوره دیپلم در ایران است که دانش آموزان عزیز می توانند با یکسال تحصیل در این دوره ، به مقاطع دانشگاهی راه یابند . هزینه تحصیل در این دوره ۱۵۰۰۰ $ الی ۲۸۰۰۰ $ می باشد . موسسه حقوقی ملک پور با در دست داشتن اطلاعات تکمیلی در زمینه مهاجرت و تجربه بالای خود می تواند شما را در تمامی طول مسیر شما را تا رسیدن به هدف قانونی خود همراهی و کمک نماید. برای افرادی که مدرک دیپلم نظام قدیم دارند باید در دوران دیپلما تحصیل نمایند. برای افرادی که خواهان تحصیل در رشته های پزشکی هستند باید در دوره های دیپلما تحصیل نمایند سپس باید چهار سال در رشته علوم پایه تحصیل نمایند و سپس به شرط قبولی در آزمون دانشگاه می توانند در رشته های پزشکی ادامه تحصیل نمایند. مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل در استرالیا – مقطع لیسانس مقطع لیسانس در کشور استرالیا ۴سال زمان تحصیل به طول می انجامد وهزینه تحصیل ۱۶۰۰۰ $ الی ۳۵۰۰۰ $ می باشد در این دوره دانشجویان اجازه بیست ساعت کار در هفته را دارا می باشند که با کارهای پارت تایم می توانید سهمی از مخارج زندگی خود را پوشش دهید.

تحصیل در استرالیا – مقطع فوق لیسانس

در دوره فوق لیسانس دانشجویان در مدت دو سال تحصیل خود می توانند همانند دوره لیسانس می توانند بیست ساعت در هفته کار به صورت پارت تایم انجام دهند . هزینه تحصیل حدود ۲۰۰۰۰$ الی ۳۵۰۰۰ $ می باشد . هزینه زندگی در کشور استرالیا حدود ۱۰۰۰ $ الی ۱۵۰۰۰ $ می باشد .

توجه فرمایید که در استرالیا، دوره های لیسانس بین ۳تا ۴سال و دوره های فوق لیسانس بین ۱تا ۲سال طول خواهند کشید.

توضیح تصویر

۲− مهاجرت به استرالیا از طریق اخذ ویزای کار

یکی از روش های مهاجرت به استرالیا از طریق کار در استرالیا میباشد که دارای متقاضی بسیاری هم میباشد .اخذ ویزای کار در تمام کشور ها یکی از سریع ترین راه ها در بحث گرفتن اقامت دائم است . این سخن به این دلیل بیان می شود چون شما به آن کشور مالیات و بیمه می پردازید شما زودتر از سایر ویزا ها به اقامت خواهید رسید . شایان ذکر است در کشور استرالیا به علت توریست پذیر بودن نفرات زیادی خواهان مهاجرت به این کشور هستند و این باعث خواهد شد زمان طولانی تری نسبت به سایر کشور ها در صف انتظار اخذ ویزا بمانید . و کشور استرالیا قانون عطف ما سبق دارد بر این اساس اگر قانون در مابین پرسه ویزا شدن شما تغیر کند شما باید از ابتدا اغاز و یراساس قوانین جدید پیش خواهید رفت. شما برای اقدام در ابتدای امر باید مدرک IELTS 6 و یک نامه JOB OFFER به همراه مدارک شناسایی و مدرک تحصیلی لیسانس را باید دارا باشید.

برخی از انواع ویزای کار در استرالیا:

ویزای اقامت دائم با اسپانسر شغلی استرالیا (ویزای 186 استرالیا)

توضیح تصویر

ویزای 186 استرالیا یک ویزای اقامت دائم برای افراد متخصصی است که توسط کارفرمای مورد تأیید اداره مهاجرت استرالیا اسپانسر شده‌اند.

ویزای ۱۸۶ استرالیا به شما، اجازه می‌دهد تا

  • به‌صورت دائمی در استرالیا اقامت کنید؛

  • در استرالیا کار کنید و درس بخوانید؛
  • از خدمات بهداشت و درمان رایگان بهره‌مند شوید؛
  • رای اخذ اقامت دائم استرالیا اسپانسر اقوام واجدالشرایط شوید؛
  • در صورتی که واجد شرایط باشید، برای شهروندی استرالیا درخواست بدهید؛
  • برای پنج سال به استرالیا رفت‌وآمد داشته باشید (بعد از این مدت نیاز به «ویزای بازگشت» یا ویزای دیگری برای برگشتن به استرالیا دارید).

شرایط دریافت ویزای 186 استرالیا

انتخاب شدن شما : تنها بعد از انتخاب توسط یک کارفرما در استرالیا می‌توانید برای این ویزا اقدام کنید. باید طی شش ماه پس از تأیید انتخاب، درخواست ویزای خود را ارائه بدهید. همچنین باید در سطح و شغلی که کارفرمایتان انتخاب‌تان کرده است درخواست ویزا بدهید، در غیر این صورت احتمال رد شدن ویزا وجود دارد.

شغل: عنوان شغلی شما باید مرتبط با مدرک تحصیلی شما باشد و رشته شغلی شما باید در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا (لیست MLTSSL) موجود باشد که این لیست هر ساله توسط اداره مهاجرت استرالیا تغییر می‌کند.

سن: شما باید کمتر از ۴۵ سال داشته باشید، اما اگر بیش از ۴۵ سال دارید، هنوز می‌توانید تحت شرایط خاصی برای این ویزا درخواست بدهید.

زبان انگلیسی: شما با فراهم کردن مدارک لازم در زمان درخواست ویزا، می‌توانید نشان بدهید که تسلط مناسبی به زبان انگلیسی دارید.

سلامت: شما باید از نظر سلامت واجد شرایط باشید. نتایج آزمایش سلامت شما معمولا برای ۱۲ ماه معتبر هستند. این موضوع برای هر عضوی از خانواده‌ شما که نامش در درخواست ویزا ذکر شده باشد (صرف‌نظر از اینکه در حال مهاجرت به استرالیا باشد یا نه) صادق است. می‌توانید قبل از ارائه‌ی درخواست ویزای ۱۸۶ استرالیا آزمایش‌های مورد نیاز را انجام بدهید.

شخصیت: شما باید از نظر شخصیت نیز واجد شرایط باشید و گواهی عدم سوءِپیشینه را برای هر کشوری که بعد از ۱۶ سالگی حداقل ۱۰ سال در آن اقامت داشته‌اید ارائه بدهید. تا زمانی که به شما اعلام نشده، دنبال آماده کردن سوابق‌تان نباشید. این موضوع برای هر عضوی از خانواده‌ شما نیز که نامش در درخواست ویزا باشد (صرف‌نظر از اینکه در حال مهاجرت باشد یا نه) صادق است.

مهارت و تجربه: شما باید شرایط و مهارت‌های لازم را برای سِمتی که برایش انتخاب شده‌اید دارا باشید. این شرایط بسته به نوع ویزای ۱۸۶ استرالیا و سطحی که برایش انتخاب شده‌اید، متفاوت هستند.

ویزای اقامت دائم با حمایت کارفرما در مناطق «کم‌جمعیت» (ویزای 187 استرالیا)

ویزای ۱۸۷ استرالیا یک ویزای اقامت دائم برای آن دسته از نیروهای ماهر و متخصصی است که می‌خواهند در منطقه‌ی مشخصی در استرالیا کار کنند.

نحوه اخذ ویزای 187 استرالیا:

  1. یک اداره خاص محلی باید شغل مورد نظر شما به‌عنوان یک شغل واقعی تأیید کند.
  2. شغل و کارفرما باید توسط اداره مهاجرت استرالیا بررسی و تأیید شود.
  3. درخواست ویزای خود را ارائه بدهید.
  4. در صورتی گرفتن تأیید از اداره مهاجرت استرالیا، می‌توانید ویزای خود را اخذ کنید.

مناطق مشخص شده برای ویزای ۱۸۷ استرالیا:

ناحیه مرکزی (ACT) - استرالیای جنوبی (SA) − تاسمانی (TAS) − ناحیه شمالی (NT) − ویکتوریا (VIC) − استرالیای غربی (WA) − کوئینزلند (QLD) − نیو ساوت ولز (NSW)

مزایای ویزای 187 استرالیا:

  • در استرالیا و در منطقه‌ی مشخصی به صورت دائمی زندگی و کار کنید؛
  • در استرالیا درس بخوانید؛
  • از خدمات بهداشت و درمان رایگان بهره‌مند شوید؛
  • در صورتی که واجد شرایط باشید، برای شهروندی استرالیا درخواست بدهید؛
  • برای اخذ اقامت استرالیا به صورت دائمی، اسپانسر اقوام واجدالشرایط شوید؛
  • برای پنج سال به استرالیا رفت‌وآمد داشته باشید (بعد از این مدت نیاز به «ویزای بازگشت» یا ویزای دیگری برای برگشتن به استرالیا دارید).

شرایط اخذ ویزای 187 استرالیا:

انتخاب شدن: تنها بعد از اینکه توسط کارفرمایی در مناطق کم‌جمعیت استرالیا (مطابق جدول انتهای صفحه) انتخاب‌ شوید می‌توانید برای این ویزا اقدام کنید. باید طی شش ماه پس از تأیید انتخاب، درخواست ویزای خود را ارائه بدهید. همچنین باید در سطح و شغلی که کارفرمایتان انتخاب‌تان کرده است درخواست ویزا بدهید، در غیر این صورت احتمال رد شدن ویزا وجود دارد. در این راستا می‌توانید از لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا کمک بگیرید.

سن: شما باید کمتر از ۴۵ سال داشته باشید، اما اگر بیش از ۴۵ سال دارید، هنوز می‌توانید تحت شرایط خاصی برای این ویزا درخواست بدهید.

زبان انگلیسی: شما با فراهم کردن مدارک لازم در زمان درخواست ویزا، می‌توانید نشان بدهید که تسلط مناسبی بر زبان انگلیسی دارید.

مهارت و تجربه: شما باید شرایط و مهارت‌های لازم را برای سمتی که برایش انتخاب شده‌اید دارا باشید.

سلامت: شما باید از نظر سلامت واجد شرایط باشید. نتایج آزمایش سلامت شما معمولا برای ۱۲ ماه معتبرند. این موضوع برای هر عضوی از خانواده‌‌ شما که نامش در درخواست ویزا ذکر شده باشد (صرف‌نظر از اینکه در حال مهاجرت باشد یا نه) صادق است. می‌توانید قبل از ارائه‌ی درخواست ویزا، آزمایش‌های مورد نیاز را انجام بدهید.

شخصیت: شما باید از نظر شخصیت نیز واجد شرایط باشید و گواهی عدم سوءِپیشینه را برای هر کشوری که بعد از ۱۶ سالگی حداقل ۱۰ سال در آن اقامت داشته‌اید ارائه بدهید. تا زمانی که به شما اعلام نشده، دنبال آماده کردن سوابق‌تان نباشید. این موضوع برای هر عضوی از خانواده‌ شما نیز که نامش در درخواست ویزا باشد (صرف‌نظر از اینکه در حال مهاجرت باشد یا نه) صادق است.

ویزای مهارتی استرالیا به صورت مستقل (ویزای 189 استرالیا)

ویزای 189 استرالیا برای افراد متخصصی است که به صورت مستقل و بدون نیاز به اسپانسر، نسبت به اخذ اقامت استرالیا اقدام می‌کنند. سن: هنگامی که از شما دعوت می‌شود تا برای ویزای ۱۸۹ استرالیا درخواست بدهید، باید کمتر از ۴۵ سال داشته باشید.

شغل: شغل شما باید در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا (لیست MLTSSL) موجود باشد. شما باید ارزشیابی مهارتی مثبتی داشته باشید تا نشان بدهد که برای کار کردن در آن شغل مهارت‌های لازم را دارا هستید. توجه داشته باشید که اداره مهاجرت استرالیا هر سال لیست مشاغل مورد نیاز را تغییر می‌دهد.

سازمان‌های ارزیابی کننده: از سازمان‌های ارزیابی کننده شغل برگزیده‌تان در فهرست مربوط به مشاغل تخصصی مورد نظر استفاده کنید.

دعوت: شما باید برای اقدام جهت اخذ ویزای ۱۸۹ استرالیا دعوت شوید. اگر فرصت‌های شغلی برای شغل برگزیده‌ی شما وجود داشته باشد و رتبه‌تان از نظر امتیازی به‌اندازه‌ی کافی بالا باشد، دعوت‌نامه‌ را دریافت خواهید کرد.

امتیاز: شما باید در دعوت‌نامه امتیاز مورد نظر (حداقل ۶۵ امتیاز) را داشته باشید. امتیاز در دعوت‌نامه‌ی شما براساس اطلاعات فرم ابراز تمایل (EOI) است. زمانی که دعوت می‌شوید تا برای ویزا اقدام کنید، باید امتیاز حد نصاب را داشته باشید.

ویزاهای لغو شده: اگر هنگامی که در استرالیا بوده‌اید ویزای شما لغو یا رد شده باشد، ممکن است برای درخواست ویزای ۱۸۹ استرالیا واجد شرایط نباشید.

زبان انگلیسی: شما باید تسلط قابل قبولی به زبان انگلیسی داشته باشید. میزان تسلط شما طبق جدول زیر تعیین می‌شود.

فرآیند اخذ ویزای 189 استرالیا توضیح تصویر

ویزای مهارتی استرالیا با اسپانسر ایالتی (ویزای 190 استرالیا)

ویزای ۱۹۰ استرالیا برای افراد متخصصی است که یکی از ایالت‌های استرالیا اسپانسر آنها شده است. گروه حقوقی مهاجرت پلاس می‌تواند به موکلین خود کمک کند تا مناسب‌ترین اسپانسرشیپ را از ایالت‌های مختلف دریافت و برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنند.

سن: هنگامی که از شما دعوت می‌شود تا برای ویزای ۱۹۰ استرالیا درخواست بدهید، باید کمتر از ۴۵ سال داشته باشید.

شغل: شغل شما باید در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا (فهرست STSOL) موجود باشد. شما باید ارزشیابی مهارتی مثبتی داشته باشید تا نشان بدهد که برای کار کردن در آن شغل مهارت‌های لازم را دارا هستید. توجه داشته باشید که اداره مهاجرت استرالیا هر سال لیست مشاغل مورد نیاز را تغییر می‌دهد.

سازمان‌های ارزیابی کننده: از سازمان‌های ارزیابی کننده شغل برگزیده‌تان در فهرست مربوط به مشاغل تخصصی مورد نظر استفاده کنید.

مقتضیات ایالتی و منطقه‌ای: هر ایالت و منطقه دارای فهرست منحصربه‌فردی برای مشاغل، مقتضیات و فرآیندهایی است که باید دنبال کنید.

دعوت: شما باید برای اقدام جهت اخذ ویزا دعوت شوید. اگر از طرف یک اداره‌ی ایالتی یا منطقه‌ای استرالیا انتخاب شوید، دعوت‌نامه‌ای برای درخواست ویزا دریافت خواهید کرد.

امتیاز: شما باید در دعوت‌نامه امتیاز مورد نظر (حداقل ۶۵ امتیاز) را داشته باشید. امتیاز در دعوت‌نامه‌ی شما براساس اطلاعات EOI است. زمانی که دعوت می‌شوید تا برای ویزا اقدام کنید، باید امتیاز حد نصاب را داشته باشید.

ویزاهای لغو شده: اگر قبلا در استرالیا بوده‌اید ویزای شما لغو یا رد شده باشد، ممکن است برای درخواست ویزای ۱۹۰ استرالیا واجد شرایط نباشید.

زبان انگلیسی: شما باید تسلط قابل قبولی به زبان انگلیسی داشته باشید. میزان تسلط شما طبق جدول زیر تعیین می‌شود.

فرایند اخذ ویزای ۱۹۰ استرالیا توضیح تصویر

3- مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج

توضیح تصویر

ویزای ازدواج استرالیا جهت افرادی صادر می گردد که با یک شخص تبعه استرالیا ازدواج نماید و طبق قوانین ۲۰۱۸ ویزای ازدواج استرالیا، ایشان بعد از ازدواج می توانند ویزای ازدواج استرالیا را دریافت کنند. ویزای نامزدی یا ازدواج استرالیا ویزایی است که شخص مقیم استرالیا می تواند همسر خود را به استرالیا ببرد که با هزینه کمتر و یا به صورت رایگان از دولت استرالیا در دسترس است. اگر شما ازدواج کردید یا نامزد یک شهروند یا مقیم دائم استرالیا هستید، شما شرایط دریافت ویزای ازدواج استرالیا را دارا می باشید. کلیه متقاضیان ویزای ازدواج استرالیا باید یک ضامن استرالیا داشته باشد. ضامن شما باید یک بیانیه کتبی متعهد به حمایت از شما برای ۲ سال اول خود را در استرالیا، از جمله محل اقامت و کمک های مالی برای رفع نیازهای زندگی مناسب ارائه دهد. رابطه شما با شریک زندگیتان به عنوان بخشی از روند درخواست ویزای ازدواج استرالیا ارزیابی شده است. علاوه بر این، برنامه های کاربردی در برابر نیازهای بهداشت و شخصیت استرالیا ارزیابی شده است. اگر شخص متقاضی ۲ سال به صورت مشترک با همسر خود زندگی کند و مدارک این موضوع را اثبات کنند و به اداره مهاجرت ارائه دهند و اثبات کنند، شرایط اخذ اقامت دائم استرالیا را خواهند داشت . کسانی که قصد اقامت از طریق ازدواج را دارند باید ثابت کنند که رابطه ی آن ها واقعی است و هدف آنها از ازدواج کسب اقامت نبوده و باید مدارکی برای اثبات این موضوع برای قبل و بعد از ازدواج به دولت استرالیا ارائه دهند. برای درخواست ویزای ازدواج استرالیا شخص متقاضی باید از نظر قانونی با فرد مورد نظر خود ازدواج کرده باشد، اگر شما در یک کشور دیگر از استرالیا ازدواج کرده باشید، باید ازدواج خود را طبق قوانین استرالیا به رسمیت ثبت کنید تا مورد تایید دولت استرالیا قرار بگیرد. اگر شما درخواست ویزای ازدواج استرالیا را دارید، باید ازدواج به صورت رسمی ثبت شده باشد و بتوانید اثبات کنید که در ۱۲ ماه گذشته با همسر خود به صورت مشترک زندگی کرده اید.

4- مهاجرت به استرالیا از طریق ثبت شرکت در استرالیا

توضیح تصویر

اخذ این نوع ویزا منوط به دریافت نامه حمایت دولت منطقه ای یا ایالتی در کشور استرالیا است . لذا باید همراه با این نامه شما تجربه و مهارت لازم در آن زمینه مذکور را دارا باشید . شما برای اخذ این ویزا باید سنی کمتر از ۵۵ سال را علاوه بر داشتن حمایت نامه از ایالت های استرالیا و ارائه تمکن مالی حداقل پانصد هزار دلار استرالیا در حساب داشته باشید .

مهاجرت به استرالیا از طریق پناهندگی

انواع ویزاهای دسته ی پناهندگی استرالیا:

ویزای پناهندگی زیر کلاس ۲۰۰

این ویزا مربوط به کسانی می باشد که در کشور خودشان مورد تعقیب و پیگرد قانونی بوده اند و نیاز به اسکان در یک کشور دیگر را دارند. اکثریت کسانی که زیر گروه این ویزا قرار می گیرند توسط کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان، United Nations High Commissioner for Refugees (UNHCR)، بررسی شده اند و به دولت استرالیا جهت سکونت مجدد معرفی گردیده اند.

ویزای خاص بشر دوستانه زیر کلاس ۲۰۱

کسانی که در کشور خودشان هستند و مورد تعقیب و پیگرد قانونی می باشند و اجازه و امکان خروج از کشورشان را ندارند در زیر گروه این ویزا قرار می گیرند.

ویزای نجات اضطراریEmergency Rescue Visa زیر کلاس ۲۰۳

پروسه ی این ویزا بسیار سریع تر انجام می پذیرد و مخصوص به کسانی است که شرایط کلی پناهندگی را داشته و در عین حال زندگی و آزادیشان به سکونت مجدد به صورت بسیار فوری بستگی دارد.

ویزای زنان در معرض خطر زیرکلاس ۲۰۴

این دسته ویزا مخصوص زنان و وابستگانشان می باشد. کسانی که مورد تعقیب و پیگرد قانونی بوده و در خارج از خاک کشورشان هستند و کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان پیگیر پرونده شان است. این اشخاص از حمایت یکی از مردهای خانواده یا بستگانشان برخوردار نبوده و به دلیل جنسیت شان در معرض خطر تعدی، آزار و اذیت و یا سوء استفاده جدی هستند.

جواب داده شده در رضا جوادی
68 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


1

استرالیا یکی از مهاجر خیز ترین کشور های دنیاست که در زمره کشورهای توسعه‌یافته قرار می‌گیرد.

امنیت شغلی و سرعت بالای رشد کسب و کارها در این کشور و نرخ پایین بیکاری، بهترین گزینه برای مهاجرت افراد متخصص و با مهارت به استرالیا است. پایتخت این کشور استوایی کامبراست اما مشهورترین شهرهای آن ملبورن و سیدنی هستند.

اقتصاد این کشور مبتنی بر بازرگانی و کشاورزی است و از نظر تولید ناخالص داخلی در رتبه پانزدهم دنیا قرار دارد و همچنین از مقیاس شاخص توسعه انسانی در رده سوم کشور دنیا جای گرفته است. استرالیا به‌طور حتم جزو اولین گزینه‌ها برای بیشتر افرادی است که قصد ترک دیارشان را دارند و به دلیل افزایش روز افزون تعداد مهاجران در این کشور پیشرفته، شرایط پذیرش مهاجر روزبه‌روز سختگیرانه‌تر می‌شود. امنیت شغلی و سرعت بالای رشد کسب و کارها در این کشور و نرخ پایین بیکاری، بهترین گزینه برای مهاجرت افراد متخصص و با مهارت به استرالیاست. اگر می‌خواهید درباره راه و روش‌های مهاجرت به کشور استرالیا بیشتر بدانید با یوکن همراه باشید و این مقاله را بخوانید.

مهاجرت از طریق ویزای کاری به استرالیا

استرالیا یکی از مهاجر‌خیزترین کشورهای دنیاست که در زمره کشورهای توسعه‌یافته قرار می‌گیرد. برای اینکه بتوانید به این کشور پیشرفته، سرسبز و زیبا مهاجرت کنید راه‌هایی وجود دارد و شرایطی فراهم است. یکی از این راه‌ها برای اخذ ویزای بلندمدت یا دائم استرالیا ویزای کار است. استرالیا 8 نوع ویزای کار دارد که با نام لاتین Working and Skilled Visas شناخته می‌‌شوند.

1. ویزای 186یا ویزای اقامت دائم با اسپانسر شغلی استرالیا (دائم)

برای اخذ این ویزا باید سن‌تان کمتر از 45 سال باشد و از سوی کارفرمای استرالیایی درخواست کار داشته باشید. این برای گرفتن این نوع ویزا باید به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشید و در صورت توافق با کارفرمایان می‌توانید حالت اولیه و موقت آن را به دائم تبدیل کنید.

ویزای 186یا ویزای اقامت دائم با اسپانسر شغلی استرالیا

2. ویزای 187 یا ویزای اقامت دائم با حمایت کارفرما در مناطق «کم‌جمعیت» (دائم)

در این ویزا هم مانند نوع قبلی باید سن‌تان کمتر از 45 سال باشد و باید مهارت‌های تخصصی خاصی را در بعضی سمت‌ها برای اشتغال در برخی مناطق از استرالیا داشته باشید. همچنین باید به زبان انگلیسی مسلط باشید.

3. ویزای 189 یا ویزای مهارتی استرالیا به صورت مستقل (دائم)

در این نوع ویزا شما به دعوت‌نامه و درخواست کارفرما نیازی ندارید و می‌توانید خودتان به‌صورت مستقل برای ویزای اقامت دائم تقاضا دهید. برای گرفتن ویزای استرالیا از این طریق باید شغل درخواستی‌تان کاملا مرتبط با رشته تحصیلی‌تان باشد و سوابق کاری ارزشمندی هم در زمینه تخصص‌تان داشته باشید . محدودیت سنی زیر 45 سال و حداقل امتیاز 65 را نیاز دارید، باید به زبان انگلیسی هم تسلط داشته باشید و درنهایت از سمت اداره مهاجرت استرالیا برای درخواست ویزا دعوت شده باشید.

4. ویزای 190 یا ویزای مهارتی استرالیا با اسپانسر ایالتی (دائم)

برای اخذ این ویزا به اسپانسر شیب نیاز دارید و باید از سمت یکی از ایالت‌های استرالیا منتخب شده باشید. محدودیت سنی زیر 45 سال، تسلط به زبان انگلیسی و شرایط درخواست ویزا از سمت اداره مهاجرت استرالیا را هم باید داشته باشید.

5. ویزای 400 یا ویزای کار موقت برای افراد متخصص (موقت)

عمر این ویزا سه ماه است گرچه در موارد خاص می‌تواند به 6 ماه نیز هم برسد. شما باید با توجه توانایی‌ها و مهارت‌هایی که دارید از طرف سازمانی که با او همکاری می‌کنید دعوت یا حمایت شوید. برای گرفتن این ویزا باید اثبات کنید که کاری که قصد انجام آن را دارید به حضور فیزیکی شما احتیاج دارد و این حضور کوتاه‌مدت خواهد بود.

ویزای 400 یا ویزای کار موقت برای افراد متخصص (موقت)

6. ویزای 476 یا اقامت موقت ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های خاص (موقت)

این ویزا مختص فارغ التحصیلان رشته‌های مهندسی از دانشگاه‌های مورد تایید استرالیا است که اگر موفق به اخذ آن شوید شانس دریافت اقامت دائم استرالیا را هم خواهید داشت. برای درخواست این ویزا باید سن‌تان زیر 31 سال باشد، باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید و از نظر جسمی و شخصیتی سالم و نرمال باشید.

7. ویزای 485 یا اقامت موقت ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های استرالیا (موقت)

این ویزا مخصوص فارغ‌التحصیلانی است که به‌تازگی از یک دانشگاه یا موسسه آموزشی در استرالیا فارغ‌التحصیل شده‌اند. با اخذ این ویزا می‌توانید بعد از اتمام تحصیل به‌طور موقت مشغول به کار شوید. دانشجویان فقط یک بار شانس تقاضای این ویزا را خواهند داشت. گرفتن این ویزا محدودیت سنی 50 سال دارد و باید حداقل مدت دو سال در استرالیا مشغول به تحصیل بوده باشید. از مدت فارغ‌التحصیلی‌تان نباید بیشتر از 6 ماه گذشته باشد همچنین باید بیمه درمانی داشته باشید و از خاک استرالیا هم خارج نشده باشید. داشتن تسلط کافی به زبان انگلیسی برای شغلی ک درخواست کرده‌اید و برخورداری از در سلامت کامل جسمی و شخصیتی هم از لازمه‌های آن است.

8. ویزای 489 یا ویزای تخصصی با اسپانسر مناطق کم‌جمعیت و اسپانسر فامیلی (موقت)

این ویزا به شما اجازه می‌دهد در صورت داشتن اسپانسر (فامیل یا...) به مدت چهار سال در ایالت‌های کم‌جمعیت استرالیا زندگی کنید؛ البته به شرطی که 12 ماه از این 4 سال را به‌طور تمام‌وقت شاغل بوده باشید. شغل‌تان باید مربوط به تحصیلات‌تان باشد و سن‌تان کمتر از 45 سال باشد. حداقل امتیاز 65 و داشتن تسلط کافی به زبان انگلیسی از دیگر شرایط الزامی این ویزاست.

در قسمت بالا از امتیاز که شانس دریافت ویزا را بالا می‌برد صحبت کردیم. شاید برای خیلی‌تان این سوال پیش آمده باشد که نحوه‌ی محاسبه‌ی این امتیازها چگونه است. در ادامه در قالب یک جدول مواردی که شامل حال امتیاز می‌شود و اینکه هر مورد چه میزان امتیازی را به خود اختصاص می‌دهد و نحوه به‌دست آوردن و حساب کردن این امتیازها می‌پردازیم.

ویزای 489 یا ویزای تخصصی با اسپانسر مناطق کم‌جمعیت و اسپانسر فامیلی (موقت)

همان‌طور که خواندید متوجه شدید که داشتن تسلط کافی به زبان انگلیسی یکی از مواردی است که در همه‌ی انواع ویزاهای کاری ملزومیت دارد. ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که کشور استرالیا چه مدارکی بابت زبان انگلیسی می‌پذیرد؟ در جدول زیر می‌توانید اطلاعات مربوط به سطح زبان انگلیسی مورد نیاز برای مهاجرت و دریافت ویزای کار در استرالیا را با جزئیات ملاحظه کنید.

ویزای تخصصی برای استرالیا با اسپانسر

مهاجرت تحصیلی به استرالیا

گرفتن اقامت تحصیلی یکی از بهترین روش‌ها برای مهاجرت به استرالیاست چون با این ویزای تحصیلی شما شانس اقامت طولانی‌مدت در این کشور را خواهید داشت و می‌توانید با توجه به بازار خوب کار در این کشور بعد از اتمام تحصیل شغل موردنظرتان را پیدا کنیدو ساکن استرالیا شوید.

اولین قدم برای دریافت ویزای تحصیلی در کشور استرالیا اپلای کردن توسط یکی از دانشگاه‌های این کشور است. توجه کنید که هر دانشگاه شرایط متفاوتی برای پذیرش دانشجو دارد ممکن دانشگاهی حداقل نمره زبان آیلتس 5/6 بخواهد و موسسه‌ای دیگر نمره 7 برایش ملاک باشد و... . هزینه دانشگاه‌های استرالیا به‌طور میانگین برای مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری (طول دوره بین ۲۵،۰۰۰ تا ۳۵،۰۰۰ دلار استرالیا در سال است و هزینه زندگی دانشجویی برای فرد مجرد در استرالیا سالانه معادل ۲۰،۰۰۰ دلار استرالیاست. اما اگر رزومه‌ی تحصیلی قوی‌ای داشته باشید شانس گرفتن فاند یا بورسیه از دانشگاه‌های این کشور را خواهید داشت. برای گرفتن فاند از دانشگاه‌های این کشور معمولا باید معدل‌تان بالای 17 و نمره آیلتس‌تان هم 7 باشد و در رزومه‌تان هم دست کم باید دو مقاله ISI داشته باشید. داشتن توصیه‌نامه از استاد هم به گرفتن بورسیه تحصیلی کمک زیادی می‌کند.

درست است که شرایط گرفتن ویزای تحصیلی از دانشگاه‌های کشور استرالیا کمی دشوار است اما درس خواندن در این کشور نسبت به دیگر کشورها مزیت‌هایی هم دارد. شما اگر به عنوان دانشجو وارد این کشور شوید می‌توانید حداکثر 20 ساعت در در هفته در طول تحصیل کار کنید و برای خودتان درآمد داشته باشید. در طول تعطیلات میان‌ترم و دیگر ایام تعطیلات هم می‌توانید بدون سقف ساعت کار کنید خانواده‌تان هم می‌توانند در طول تحصیل شما را همراهی کنند و همسرتان می‌تواند به مدت سه ماه در استرالیا تحصیل کند. البته اگر بخواهد مدت‌زمان بیشتری در استرالیا تحصیل کند او هم باید برای گرفتن ویزای تحصیلی اقدام کند.

شرایط گرفتن ویزای تحصیلی در استرالیا را برایتان توضیح دادیم. در اینجا شما را با تعدادی از مشهورترین و معتبرترین دانشگاه‌های استرالیا آشنا خواهیم کرد.

حدود 35 عدد از دانشگاه‌های استرالیا جز بهترین دانشگاه‌های دنیا قرار دارند.

- دانشگاه ملی استرالیا

این دانشگاه در سال 1946 تاسیس و در پایتخت استرالیا یعنی شهر کامبرا قرار گرفته است. این دانشگاه توسط پارلمان استرالیا احداث شده و 7 دانشکده دارد. شش نفر از برندگان جایزه نوبل در این دانشگاه درس خوانده بودند و این نشان‌دهنده اهمیت و اعتبار این دانشگاه است.

دانشگاه ملی استرالیا

- دانشگاه ملبورن

همانطور که از اسم‌اش پیداست این دانشگاه در شهر ملبورن قرار گرفته است. این دانشگاه از ده دانشکده‌ی معماری، ساختمان ‌سازی، هنر، کسب و کار و اقتصاد، آموزش، مهندسی،حقوق، پزشکی، دندانپزشکی و علوم بهداشت، دامپزشکی و علوم کشاورزی و دانشکده‌ی هنرهای زیبا و موسیقی تشکیل شده است. دانشگاه ملبورن در رتبه‌ی 32 جهان قرار دارد و 4 نخست‌وزیر استرالیا از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند و 9 نفر از برندگان جایزه‌ی نوبل هم با دانشگاه ملبورن در ارتباط بوده‌اند.

- دانشگاه سیدنی

این دانشگاه هم همان‌طور که از اسمش پیداست در شهر سیدنی قرار دارد و اولین دانشگاهی است که در کشور استرالیا ساخته شده است. این دانشگاه یکی از بهترین گزینه‌ها برای پذیرش گرفتن است چون بودجه بالایی دارد و بهای زیادی به پروژه‌های تحقیقاتی می‌دهد و از 70 کشور مختلف دانشجو دارد. از جمله رشته‌هایی که در این دانشگاه تدریس می‌شود می‌توان کشاورزی، تغذیه، منابع طبیعی، هنر، معماری، اقتصاد و بازرگانی، مهندسی، حقوق، پزشکی، دندان‌پزشکی، پرستاری، داروسازی، دام‌پزشکی و موسیقی را نام برد. دنشگاه سیدنی رتبه 38 دنیا و رتبه سوم کشور استرالیا را دارد و 5 نفر از دانشجویانش تا به حال موفق به گرفتن جایزه نوبل شده‌اند.

- دانشگاه نیو ساوت ولز (University of New South Wales)

این دانشگاه در حومه شهر سیدنی قرار دارد و در سال 1949 ساخته شده است و در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد. سه رشته‌ی مهندسی و فناوری، اقتصاد و حقوق در این دانشگاه از اعتبار بالایی برخوردار هستند و بیشترین مدیران موفق و میلیونرهای استرالیا از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند. با وجود این، دانشگاه نیو ساوت ولز از 9 دانشکده تشکیل می‌شود که عبارتند از دانشکده هنر و طراحی، دانشکده هنر و علوم اجتماعی، دانشکده محیط زیست، دانشکده کسب‌و‌کار، دانشکده مهندسی، دانشکده حقوق، دانشکده پزشکی، دانشکده علوم و مؤسسه ADFA.

دانشگاه نیو ساوت ولز

این دانشگاه در دنیا رتبه 45 و در استرالیا 4 را داراست.

- دانشگاه کوئینزلند (University of Queensland)

این دانشگاه بزرگ‌ترین دانشگاه ایالت کوئیزلند استرالیاست که در سه مقطع لیسانس، فوق لیسانس و ارشد دانشجو می‌پذیرد. دانشگاه کوئیزلند رتبه 48 دنیا و 5 استرالیا را داراست و از 7 دانشکده تشکیل شده است. این دانشگاه همچنین دارای مراکز پژوهشی زیادی است و با نهادهای داخلی و بین‌‌المللی پژوهشی ارتباط نزدیکی دارد.

- دانشگاه موناش یا مانش (Monash University)

این دانشگاه دومین دانشگاه برتر شهر زیبای ملبورن است که ده دانشکده دارد که هر کدام مراکز پژوهشی مختص خود را دارند. فهرست دانشکده‌های دانشگاه موناش عبارتند از دانشکده طراحی و معماری، دانشکده هنر، دانشکده تجارت و اقتصاد، دانشکده آموزش و پرورش،دانشکده مهندسی، دانشکده فناوری اطلاعات، دانشکده حقوق، دانشکده پزشکی، پرستاری و علوم بهداشت، دانشکده داروسازی و علوم دارویی و دانشکده علوم.

- دانشگاه استرالیای غربی

(University of Western Australia) این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های دولت استرالیاست که در شهر پرت واقع شده است. دانشگاه استرالیای غربی یکی از زیباترین دانشگاه‌های استرالیاست که سه پردیس خوش آب‌و‌هوا هم دارد که در منطقه سرسبز و در کنار رودخانه ساخته شده‌اند. افراد سیاسی مشهوری در استرالیا از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شدند. لازم است این را هم بدانید که این دانشگاه هم در لیست صد دانشگاه برتر دنیا قرار دارد.

- دانشگاه آدلاید

(University of Adelaide) همانطور که از اسم‌اش پیداست این دانشگاه در شهر آدلاید در جنوب استرالیا قرار دارد و از نظر قدمت سومین دانشگاه استرالیاست که همچنین پنج برنده جایزه نوبل از آن فارغ‌التحصیل شده‌اند. دانشگاه آدلاید 5 پردیس در داخل استرالیا و یک پردیس در کشور سنگاپور دارد.

- دانشگاه فناوری سیدنی (University of Technology, Sydney)

با آنکه این دانشگاه در سال 1988 افتتاح شده است اما قدمتش به قرن نوزدهم میلادی بازمی‌گردد. این دانشگاه به دلیل شیوه‌ی آموزش نوآورانه یکی از بنام‌ترین و مشهورترین دانشگاه‌ها در زمینه آموزش‌وپرورش است. با این حال دانشگاه فناوری سیدنی رتبه 160 دنیا و 9 استرالیا را داراست.

دانشگاه فناوری سیدنی

- دانشگاه ولونگونگ(University of Wollongong)

این دانشگاه در شهر ولنگوگ در 80 کیلومتری سیدنی ساخته شده است و از 5 دانشکده کسب و کار، مهندسی و علوم اطلاعات، علوم پزشکی، هنر و حقوق، علوم انسانی و دانشکده علوم اجتماعی تشکیل شده است.

مدارک جهت دریافت ویزای تحصیلی در استرالیا

شما برای گرفتن ویزای تحصیلی از دانشگاه‌های استرالیا به مدارک زیر نیازمند خواهید بود.

  • مدارک تحصیلی و شناسایی
  • دانشنامه
  • ریز نمرات
  • پاسبورت معتبر
  • توصیه‌نامه‌ی استاد
  • پذیرش از دانشگاه مذبور در استرالیا
  • و...

مدرک زبان انگلیسی

تمامی مدارک آزمون های آیلتس، تافلو PTE برای دانشگاه‌های استرالیا مورد قبول هستند و معمولا حداقل نمره برای پذیرش را 5 (در آزمون آیلتس) ملاک قرار می‌دهند ولی این نمره در دانشگاه های مختلف متفاوت است مخصوصا اگر به دنبال گرفتن بورسیه تحصیلی هستید.

تمکن مالی

شما باید پرینت گردش حساب‌تان را به سفارت استرالیا ارائه دهید و در کنار آن هزینه یک سال زندگی‌تان در استرالیا را هم پیشاپیش همراه خود داشته باشید.

سن جز شرایط ملزوم در اقامت تحصیلی نیست ولی اگر سی سال به بالا باشید شانس شما برای اخذ ویزای تحصیلی برای مقطع لیسانس پایین می‌آید.

جواب داده شده در سعید غلامی
860 امتیاز


ممنون بابت جواب کاملتون مرسی ــ سعید مرادی در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


0

مطلبتون بسیار جامع بود، ممنون از تیم خوبتون یونیورسیتالیا

جواب داده شده در ستاره علیزاده
11 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

برای اطلاعات بیشتر در مورد قوانین حقوقی می توانید به vakil.vip مراجعه کنید/

جواب داده شده در احسان حسینی
1 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

مهاجرت کردن به استرالیا با توجه به درخواست های زیادی که از کل دنیا وجود دارد سخت شده و رسوندن امتیاز به حدکافی احتیاج به دانش و تجربه کافی داره و من پیشنهاد میکنم با یک وکیل مهاجرت با تجربه مشورت کنید و بعد اقدام کنید.

جواب داده شده در Raaz go
1 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


-1

یکی از راه های خوب برای رفتن به استرالیا استفاده از دانشگاه هست. تهران بلیط بلیط چارتر تهران

جواب داده شده در hamidreza sharif
1 امتیاز


لطفا پاسخ تبلیغاتی خود را حذف کنید. لام تا کام بستر پرسش و پاسخ تخصصی هست. از گرفتن بک لینک و پروموت وب سایت خودتون خودداری کنید. ــ سعید مرادی در 4 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری