جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ورود شی به مقعد


0
0
15770

با سلام و عرض خسته نباشید در خدمت دوستان. سوالی داشتم بنده یک پسر هستم ، مدتی هست که فکر میکنم ورود شی به مقعد می تواند لذت بخش باشد. آیا ورود اشیائی همچون خودکار و انگشت به مقعد به آرامی می تواند سبب ایجاد و بروز مشکل در روده شود ؟ و می توانم برای ایجاد لذت جنسی این کار را انجام دهم ؟ متشکرم

پزشکی جنسی
سوال شده در ناشناس
Wow!!! امتیاز

2
ببینید تمایلات جنسی افراد متفاوت هستش. جنسیت های مختلف و حتی در سنین مختلف گاها دیده میشه که این تمایلات تا حدی تغییر هم میکنن. برای مورد ورود اشیاء به داخل مقعد خب اینکار اکیدا توصیه نمیشه. چرا که فارغ از بحث آلودگی اجسام مختلف که خود منجر به ایجاد باکتری ها و ویروسهای مضر برای بدن میشه، این کار باعث آسیب رساندن به بافت عضلانی بدن در اون ناحیه میشه و گاها کنترل عضلات رو کم میکنه. پس مجددا عرض میکنم که این کار از نظر پزشکی قابل تایید نیست. ــ محدثه حامدی نسب در 5 سال قبل

از منظر روحی و روانشناسی هم، این مورد و لذت بخش بودن آن برای فرد، بیانگر نیاز این فرد به روان پزشک میباشد که طی چندین جلسه روان کاوی و روان درمانی این مشکل نیز برطرف خواهد شد. ما همیشه در مورد مسائل جنسی و لذت های وابسته به آن، به افراد میگیم که لذت های جنسی انواع مختلفی دارند که باید درون افراد شناسایی شده و از طریق یک بستر امن و درست انجام شوند. ــ محدثه حامدی نسب در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

10 جواب

0

سلام وقت بخیر من یه خودکار حدود چند ماه پیش به مقعد وارد کردم و در خودکار گیر کرد و نتونسم در بیارم و هیچ درد و علائمی ندارم .میخواسم ببینم الان باید چیکار کرد؟خطرناکه؟چطوری باید در اورد؟ لطفن کمک کنین

جواب داده شده در نگار پریشانی
6 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

دلایل ورود شی به مقعد چیه؟

جواب داده شده در ناشناس
Wow!!! امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

سلام اگر یک شی وارد مقعد بشه و بدون مشکلی خارج بشه و ما مطمئن نباشیم الوده بوده یا تمیز بوده ، اگر الوده بوده باشه چه بیماری ها و عوارض و علائمی ظاهر میشه؟ در طی چه مدت میفهمیم الوده بوده و چجوری بفهمیم؟

جواب داده شده در کیانا رحیمی
1 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

سلام و عرض ادب من سوالی داشتم من یک پسر هستم و خیلی علاقه دارم داخل مقعدم شی فرو کنم می خواستم ببینم این کار گناه و این که ابا مشروب داخل مقعد بریزی مشکلی نداره

جواب داده شده در ناشناس
Wow!!! امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

سلام چنانچه مذکری رابطه جنسی مقعدی با حیوانی داشته باشه چه اثراتی داره؟یعنی مفعول در برابر یک حیوان باشه ممنون

جواب داده شده در علی امینی
1 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

سلام خسته نباشید من ته خودکار توی مقعدم گیر کرده وقتی تلاش کردم درش بیارم کامل رفت داخل به جز مراجعه به پزشک چیکار کنم در بیاد ؟ خطری نداره؟

جواب داده شده در S A
1 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

سلام من یه شیئ رو درون مقعدم فرو کردم و رفته بالا به جز مراجعه به پزشک میتونم چیکار کنم؟

جواب داده شده در Garm kopol
1 امتیاز


بشتر توضیح بفرمایید. چه شیء؟ شکننده است؟ باید سعی کنید دفع بشه. آب زیاد بخورید. ــ محدثه حامدی نسب در 3 سال قبل

لاک?.....ینی با خوردن مایعات دفع میشه؟ ــ Garm kopol در 3 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


0

سلام خسته نباشید.من برای لذت جنسی یک شی را داخل مقعدم فرو کزدم و متأسفانه این شی گیر کرد و کامل رفت داخل و من هم بعد از پنج الی ده دقیقه تلاش کردم درش بیارم و درش آوردم و نگران هستم که با اینکه شی در اومده باز هم مشکلی برای من ایجاد میشه؟

جواب داده شده در محمدرضا گروه ای


اگر درد یا سوزشی در حال حاضر ندارید، جای نگرانی نیست. ــ محدثه حامدی نسب در 4 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


0

سلام من پسری ۱۶ ساله هستم منم علاقه به فرو کردن اجسام در می رم دارم آیا برای چند بار فرو کردن اجسام ترم مانند خیار اشکال دارد؟چون خود ارضای ضررش بیش تره

جواب داده شده در ناشناس
Wow!!! امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


1

دوست عزیز در جنس مذکر بخاطر وجود پروستات طبیعیه که تحریک مقعد باعث لذت جنسی بشه‌ البته بافت مقعد برای ورود طراحی نشده و ممکنه بعد از ی مدت شما رو دچار مشکلاتی از جمله شل شدن اسفنکتر خارجی مقعد بشه ولی بازم فانتزی های جنسی هر کس متفاوته و خودش تصمیم میگیره که انتخاب کنه

جواب داده شده در ghazal rahmanifar
149 امتیاز


خیلی متشکرم از پاسخ شما ! و سوالی که برای من پیش آمده این هست که حتی اشیاء خیلی باریک و کوچک مثل انگشت ، و خودکار هم میتونن آسیب بزنن یا برای پزشک قابل تشخیص باشند ؟ ــ ناشناس در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری