جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

نمونه سوالات درس امنیت شبکه های کامپیوتری


0
0
3325

سلام.دوستان نمونه سوال امنیت شبکه کسی داره؟؟؟واقعا نیازمه

تکنولوژی کامپیوتر
سوال شده در حسین سیفی
243 امتیاز


دوست عزیز لطفا یک مقدار جزئیات بیشتر رو توی سوالتون ذکر میکنید؟ درس امنیت شبکه های کامپیوتر برای چه رشته ای؟ برای چه مقطعی؟ و ترجیحا بفرمایید که چه دانشگاهی هستید که بهتر دوستان بتونن بهتون کمک کنن. ــ ساناز رضایی در 5 سال قبل

دوست عزیز در اینترنت بیشمار نمونه سوال مرتبط میتونی پیدا بکنی. مثلا نمونش این نمونه سوال برای درس امنیت شبکه های کامپیوتری هست که میخواستی. بعد همونطور که خانم رضایی هم گفتند خیلی بهتر میشه اگر بگی چه دانشگاهی هستی مثلا پیام نور هستی یا در چه مقطعی داری تحصیل میکنی که ببینیم امنیت شبکه میخوای یا پیشرفتشو و ... خلاصه با جزئیات بیشتر بپرس لطفا. ــ سروش قادری نسب در 5 سال قبل

@ساناز.رضایی برای دانشگاه نیست.اموزشگاه میخوام مدرکشو بگیرم.میخوام با نوع سوالات اشنا بشم.هرچی گشتم توی سایت پیدا نکردم ــ حسین سیفی در 5 سال قبل
1
@سروش.قادری.نسب ممنون ــ حسین سیفی در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

2 جواب

0

سلام جواب این نمونه سوالات میشه بفرستید

جواب داده شده در مریم طاهری
1 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


1

اینم از لیست سوالات درس امنیت شبکه های کامپیوتری:

  1. الف) مراحل به اشتراک گذاری کليد با روش Diffie–Hellman را بنويسيد.

    ب) چرا کسانی که به طور غير مجاز بر روی خط گوش می دهند نمی توانند کليد را به دست آورند؟

  2. فرض کنيد p پيمانه محاسبات ميدان عدد اول با طول 1024 بيت باشد و q یکی از عوامل p با طول 160 بيت باشد که مطابق قضيه اولر پيمانه محاسباتی است که مربوط به پارامترهائی که در توان قرار دارند و>1 g شرايط مولد اين ميدان را دارد. اگر از امضاء (DSA) استفاده کنيم و x مقدار کليد خصوصی و gx مقدار کليد عمومی باشد. الف) چگونه پيام m را می توان امضاء کرد؟ ب) چگونه می توان آنرا تأئيد کرد؟

  3. در PKI نهاد Organizational Registration Authority (ORA) چه نقشی در ارتباط با کاربر و CA ايفاء میکند.

  4. موارد زير به صورت extention به X.509 v2 CRLs قابل اضافه شدن است هريک را توضيح دهيد.

    • Delta CRL indicator
    • Issuing distribution point
  5. يکی از راه¬های تصديق اصالت در ppp استفاده از Challenge handshake /Auth. Protocol (CHAP) است. اين پروتکل را شرح دهيد.

  6. الف) (L2TP Client) و Local Network Access Server (NAS) و (LNS) L2TP Network Server چيستند و در شکل زير آنها را مشخص کنيد.

    ب) به نظر شما عمل Authentication ،Authorization و حسابرسي توسط کداميک از آنها بايد صورت بگيرد. چرا؟

  7. پروتکل IPSec در دو مود Tunnel و Transport میتواند انجام شود برای حالتهای AH و ESP تفاوت اين دو مود را جداگانه توضيح دهيد.

  8. الف) ISAKMP Exchange چيست؟

    ب) تفاوت Base Exchange با Identity Protection Exchange را بنويسيد.

  9. الف- Cipher-block chaining (CBC) برای به هم آميختن بلوک¬های رمز استفاده می-شود. شکل آنرا برای encryption و decryption هر دو بکشيد؟ (راهنمائی: از زير بخش-هائی مانند شکل زير استفاده کنيد.)

توضیح تصویر ب- با شکل دو روش استفاده از CBC در Triple DES را فقط برای encryption مشخص کنيد. (راهنمائی: اولی تنها يک Initial Vector (IV) 64 بیتی احتياج دارد و دومی سه تا)

  1. چند حالت ممکن برای ساخت P-box وجود دارد که جايگشت در 6 ورودی¬ آن طوری باشد که هيچ ورودی به خودش نگاشت نشود؟ احتمال آنرا هم حساب کنيد. (راهنمائی: از اصل شمول و عدم شمول برای شمارش استفاده کنيد.)

11- شکل HMAC يا همان keyed-Hash Message Authentication Code را بکشيد.

ویرایش شده در 5 سال قبل
جواب داده شده در سروش قادری نسب
788 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری