جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

چرا باید از فریم ورک React Native استفاده کرد!؟


0
0
1051

سلام و وقت بخیر، مدتی هست که توی اینترنت راجب React native میخونم و خیلی دیدم که میگن فریم ورک خوبیه و جای پیشترفت داره و همچنین سورس های خوبی هم در این رابطه پیدا کردم. همچنین طی جستجو هایی که داشتم متوجه شدم که این فریم ورک داره جای خودش رو توی بازار کار باز میکنه. اما میخاستم از استاتید بپرسم که آیا اصلا به صرفه هست که برنامه نویسی در این زمینه رو شروع کنیم!؟ و این که با وجود کمبود منابع آموزشی (به دلیل این که اکثر دوره هایی که مستقیما با این موضوع هست خیلی سطحی هستن) صحیح هست که به دنبال این فریم ورک بریم!؟ البته با جستجو توی وب سایت های مختلف با موضوع برنامه نویسی متوجه میشید که خیلی نکات مثبت داره که بعضی شرکت ها هم ترجیه میدن از react native استفاده کنن. بهرحال خیلی نیاز دارم که نظر افراد حرفه ای رو در این رابطه بدونم.

تکنولوژی اندروید برنامه-نویسی
سوال شده در Masoud Cherik
96 امتیاز

2
امروزه فریم ورک React Native (و حتی Reactjs) فریم ورک هایی مبتنی بر JavaScript هستن که بازار کارشون خوبه. از نظر فنی، اپلیکیشن های خیلی حرفه ای و پیچیده رو نمیشه با React Native صِرف پیاده کرد و باید با Java (یا کاتلین برای اندروید) و Objective-C (یا سویفت برای آی او اس) هم کد بزنی. ولی به طور کلی یاد گرفتن React بد نیست .. پیشنهاد من اینه که فعلا روی JavaScript تمرکز کنی و ES6 رو مسلط بشی .. اون خودش بازار کار داره .. بعد اون موقع تصمیم بگیر که React یاد بگیری، Angular یاد بگیری یا ... ــ سجاد شفی زاده در 4 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

2 جواب

1

چرا باید از فریم ورک React Native استفاده کرد!؟

راستش من شخصا با واژه «فریم ورک» برای ری‌اکت اوکی نیستم. از نظر من یه کتابخونس ری‌اکت. (یه چیزی مشابه jQuery). ولی حالا چون یه مقدار ساختارمند تره، یه سریا بهش میگن فریم ورک که من از اوناش نیستم :-)

میگن فریم ورک خوبیه و جای پیشترفت داره!

اره این چیزی رو که شما هم شنیدی منم شنیدم و باهاش موافقم. ری‌اکت خیلی خوب شروع کرد و خیلی خوب توسعه داد. امکاناتش خیلی کاربردی و خوب هستن، سریعه، مقیاس پذیره، سرعت توسعه رو چندین برابر میکنه، یکپارچگی در کد رو میشه دید و .. همینطورم که داره دولوپ میشه و خلاصه اره جایگاه خوبی داره ری‌اکت در بین برنامه نویسان این روزا.

آیا اصلا به صرفه هست که برنامه نویسی در این زمینه رو شروع کنیم!؟

بله به صرفه هست! الان برنامه نویس های ری‌اکت حقوقی بین رنج 5 تا 8 میلیون تومن دارن میگیرن (البته اگه واقعا تجربه کار باهاش رو داشته باشی و مسلط باشی) و تقاضای استخدامشون هم خوبه. از اونجایی که ری‌اکت (هم native و هم js) مبتنی بر زبان JavaScript هستن و این زبان به شدت داره رشد میکنه، پس میتونم بگم یاد گرفتنش به صرفه هست و میشه باهاش ارزش افزوده ایجاد کرد.

ری‌اکت رقیبایی مثل Vue و Angular رو داره که از نظر من از رقباش بهتره خودش. البته خب Angular هم مال گوگله و یه غول پشتشه، ولی باز محبوبیت از ری‌اکت بیشتر دیده میشه و اینم بگم که ری‌اکت هم فیس‌بوک پشتشه و کم چیزی نیست :-) .. نکته ای که وجود داره، همونطور که گفتم ری‌اکت کلا مبتنی بر Javascript (+ES6) هست و این به این معنی هستش که شما با کار با ری‌اکت خود به خود Javascript رو هم یاد میگیرید و میتونید خیلی راحت تر بیاید سراغ زبان های سمت سرور مثل Node.js و خلاصه از نظر من اینم خودش ارزشه.

جواب داده شده در ساناز رضایی
1366 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


2

خانم رضایی کامل توضیح داده اند . ولی بستگی به نیاز آدم داره که بره سراغش یا نه. من کمی بلدم و رفتم سراغش ولی اصلا بهش نیاز ندارم چون از متد های دیگه استفاده میکنم . به نظر من چیزی نیست که لازم باشه . و زیاد کاربردی نداره و اکثرا خیلی جاهاش بیش از حد بزرگش کردند چون فقط یه کتابخانه از زبان javasctript هست. مثلا در asp.net mvc میشه از ولیدیشن های مدل خودش استفاده کرده که مدیریت و کنترلش خیلی راحته .

جواب داده شده در Yas Sin
21 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری