جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

چطور میشه ثابت کرد که سال گذشته به حساب یک فرد پول واریز شده؟


0
0
559

بنده دوسال هست که در تهران یک خونه رو در مرکز شهر (حوالی کارگر جنوبی) کرایه کردم. سال اول که خب املاک برام پیدا کرد و خودشم قرارداد نوشت و اتفاقا قراردادشم ثبت کرد و کد رهگیری هم داره. برای سال بعد به پیشنهاد خود صاحب خونه (البته منم موافق بودم) پشت قرارداد دستی خودمون یه چیزی نوشتیم و امضا کردیم. ولی توی اون چیزی که نوشتیم از مبلغ جدیدی که من برای صاحب خونه واریز کردم چیزی نگفتیم متاسفانه.

الان سال دوم هم تموم شده و صاحب خونه انکار میکنه واریزی دوم من رو. میگه یادم نیست البته صادقانه نمیگه. منم فیش واریزم رو از سال گذشته نگه نداشتم. به بانک مراجعه کردم و گفت چون یک سال گذشته ما نمیتونیم پرینت حساب بدیم مگه اینکه حکم دادگاه داشته باشی که بریم آرشیو رو چک کنیم کار زمانبری هست.

الان چیکار باید بکنم؟ میشه شکایت کرد؟ چون پول کمی نبوده من 20 میلیون تمن برای بار دوم براش واریز کرده بودم ولی چون توی قرارداد نوشته 70 میلیون تمن صاحب خونه کلا 20 میلیون بعدی رو حساب نمیکنه و میگه اگه میخوای بلند شی تازه از 70 تمن هم یه چیزی کم میکنم واسه قبض و قبوض و بقیش هم بهت میدم. کسی میدونه چطوری میتونم پرداختی که بهش داشتم رو ثابت کنم؟

حقوقی املاک بانک قانون-مالکیت
سوال شده در ناشناس
Wow!!! امتیاز

1
یکی از مواردی که شاید ردش مونده باشه، پیامک واریزتون هست، اگر جزو اون دسته از افرادی نیستید که پیامک هاتون رو حذف میکنید، توی پیامک واریز معمولا شماره «مستند» درج شده که از اون طریق و با ذکر تاریخ حدودی، بانک به راحتی میتونه تراکنشتون رو استعلام کنه و با درخواست از رئیس بانک، یک نامه کاملا محکمانه پسند از بانک دریافت کنید. اگر هم موجود نیست پیامک واریز، با یک درخواست شکایت ساده از دادگستری، میتونید از مراجع قضایی حکم استعلام تراکنش رو برای بانک دریافت کنید. خیلی پروسه پیچیده ای نیست. ــ سروش قادری نسب در 2 سال قبل

ببینید یکی از مواردی که همچین مواقع میتونه بکارتون بیاد شاهد هست . زمانی که راجع به پرداخت 20 میلیون تمن برای سال جدید صحبت میکردید ، یا زمانی که پرداخت رو انجام میدادید کسی حضور نداشته که الان بتونه شهادت بده؟ توی دادگاه ها شاهد نقش بسزایی داره و کاملا تاثیرگذاره . ــ باران عزیزالسادات در 2 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

2

سلام وقت بخیر. دوست عزیز تا اونجایی که بنده اطلاع دارم، بانک موظف است که درخواست شما رو اجرا کنه،مبنی بر درخواست پرینت حساب،یه فرم داره که شما اون رو پر میکنی،حتی به صورت چاپ گفته که از چه تاریخی تا چه تاریخی میخواهی،و شما پرینت یک هفته قبل تا یک هفته بعد از اون تاریخی که پول رو به حساب شخص زدی رو در خواست کن،اگر باز قبول نکرد بگو پس من به سرپرستی میرم و اونجا عدم همکاری شما رو گزارش میکنم،وقتی اسم سرپرستی رو بیاری مطمئن باش برات پرینت میگیره و مهر و امضاء بانک رو هم باید پایین برگه بزنه برات.(سرپرستی:معمولاً در هرمنطقه هر ۶ الی ۷ تا شعبه یه سرپرستی داره که البته خود اونجا هم یه شعبهء بانکی هست اما سرپرستی یه تعداد دیگه از شعبات رو هم برعهده داره، امیدوارم که اطلاعاتم بدردت بخوره، موفق باشی

جواب داده شده در jafar einali
21 امتیاز


آهان که اینطور. ممنونم بابت توضیحاتتون ــ ناشناس در 2 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری