جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

علت آبریزش یخچال ال جی چیست؟؟


1
0
639

دلایل نشتی یخچال ال جی و راهکارهای رفع آن

نشتی یخچال ال جی یکی از ایرادات معمول مشاهده شده در این دستگاه ها است که علل متفاوتی نیز دارد. اما نکته مشترک در تمامی آنها این است که در صورت مشاهده نشانه های نشتی یخچال، باید در اولین فرصت اقدام به تعمیر یخچال ال جی کرد. تاخیر در تعمیر نشتی یخچال LG می تواند منجر به گسترش آسیب به دیگر قسمت ها شده و هزینه های سنگین تعمیرات را به کاربر تحمیل کند. در این مقاله، راهکارهای جلوگیری از نشتی آب یخچال ال جی، نشانه های آن و همچنین راه هایی برای رفع آن را به شما معرفی می کنیم. توجه داشته باشید که رفع نشتی یخچال ال جی همیشه امری ساده نبوده و برای برخی مشکلات نیاز به دانش تخصصی و استفاده از ابزارآلات پیشرفته است. بنابراین در صورتی که متوجه بروز نشتی در یخچال ال جی خود شدید، بهتر است برای تعمیر آن و رفع مشکل با نمایندگی تعمیر لوازم خانگی ال جی تماس بگیرید. کارشناسان تعمیرات یخچال در این مرکز، پس از ثبت اطلاعات و آدرس، در اولین فرصت اقدام به اعزام تکنسین های حرفه ای به محل شما می کنند و به این ترتیب، ایراد یخچال در اولین فرصت برطرف می شود.

  • خرابی لاستیک درب یخچال: لاستیک های درب یخچال قطعاتی هستند که به مرور زمان ممکن است کیفیت خود را از دست داده و به همین علت نتوانند به طور کامل فضای یخچال را ایزوله کنند. گاهی هم کیفیت لاستیک درب تغییری نکرده و صرفا وجود یک ماده خارجی باعث جلوگیری از بسته شدن کامل آن می شود. محکم بسته نشدن درب یخچال موجب می شود که هوای بیرون وارد یخچال شده و در نتیجه رطوبت موجود در فریزر نیز بالا رود.
  • انسداد لوله تخلیه: یکی از دیگر مواردی که می تواند منجر به نشتی یخچال ال جی شود، مسدود بودن لوله تخلیه یخچال است. این لوله که عموما در بدنه پشتی یخچال قرار دارد، وظیفه تخلیه آب حاصل از یخ زدایی در فریزرهای بدون برفک را بر عهده دارد. گاهی اما ورودی این لوله به وسیله ذرات غذا یا حتی تکه های پلاستیک مسدود شده و آب ناشی از ذوب شدن یخ ها راه خود را به داخل سینی یا ظرف تخلیه که در خارج از یخچال است پیدا نمی کند.
  • برفک زدن اواپراتور: در برخی مواقع علیرغم کار کردن یخچال، فضای داخل آن به اندازه کافی سرد نمی شود. اگر در هنگام کار کردن یخچال صدایی وز وز مانند نیز شنیده می شود، احتمالا ریشه نشتی یخچال ال جی در اواپراتور است. علت اصلی این امر این است که اواپراتور برفک زده و هوا نمی تواند از فن عبور کرده و فضای داخلی دستگاه را خنک کند.
  • ایراد در سینی یخچال: عموما در زیر یخچال یا نزدیک به کمپرسور، یک سینی یا ظرف تخلیه وجود دارد که آب خارج شده از لوله تخلیه را در خود جمع آوری می کند. این آب جمع شده بعدا و در اثر حرارت حاصل از کار کردن کمپرسور تبخیر می شود. گاهی ممکن است در اثر جابجایی، این سینی از محل خود خارج شده و در نتیجه آب خروجی وارد ظرف نشود.
  • مشکل در یخساز یخچال ال جی: یخساز یا آبسردکن هم یکی از مواردی است که می تواند منبع نشتی یخچال ال جی باشد. برای پیدا کردن منبع این مساله ابتدا باید به سراغ اتصالات لوله های آبسردکن رفته و سالم بودن آنها را چک کنید.
  • خراب شدن دیفراست: اگر متوجه نشتی یخچال ال جی در قسمت کف یخچال و زیر جامیوه ای شدید، احتمالا برای رفع این مساله باید به سراغ بخش دیفراست بروید.
  • نشتی شیر ورودی آب یخچال: چنانچه یخچال فریزر شما در قسمت پشتی نشتی دارد، یکی از دلایل آن می تواند نشتی آب در بخش لوله های آب ورودی و لوله آبی باشد که از زیر یخچال عبور می کند. در صورتی که هر یک از این لوله ها سوراخ شده باشند، برای رفع مشکل باید این بخش ها تعویض شوند.
  • ایرادات فیلتر آب و نشتی یخچال LG: در صورتی که یخچال شما ساید بای ساید است و درون آن نشتی دارد، احتمالا فیلتر آب رسوب گرفته است. در پاره ای موارد نیز ترک خوردن شلنگ موجب نشتی آب یخچال ال جی می شود که در این صورت باید شلنگ آسیب دیده را با یک شلنگ نو تعویض کنید. برای رفع رسوب گرفتگی فیلتر هم بهتر است فیلتر را تعویض کنید.
سبک-زندگی تعمیرات
ویرایش شده در 1 سال قبل Yasam Yeganeh
11.1k امتیاز
سوال شده در Yasam Yeganeh
6 امتیاز


این چیزی که پرسیدید «سوال» نیست. باید در قالب یک سوال مطرح کنید و این محتوا رو به عنوان جوابش منتشر میکردید. ــ هانیه پورزنگنه در 1 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

0

آبریزش یخچال ممکن است به علت چندین دلیل رخ دهد. در زیر، به برخی از دلایل معمول آبریزش یخچال ال جی اشاره می‌کنم:

  1. لوله آب خراب یا نشتی: یخچال‌هایی که از طریق یک لوله آب برای تأمین آب سرد کردن و یا تولید یخ استفاده می‌کنند، ممکن است اگر لوله آب خراب شده و یا نشتی داشته باشد، آب را به ناحیه داخلی یخچال هدایت کنند و آبریزش ایجاد کنند.

  2. درز در بسته‌بندی درب‌ها: اگر درب‌های یخچال دچار خرابی یا درز باشند، هوا و رطوبت ممکن است به داخل یخچال نفوذ کنند و درنهایت باعث آبریزش شوند.

  3. خنک‌کننده (Evaporator) خراب یا مسدود: خنک‌کننده درون یخچال برای خنک کردن هوا و تولید یخ استفاده می‌شود. اگر این بخش خراب یا مسدود شود، ممکن است هوا و رطوبت داخل یخچال به دلیل عدم تبخیر به آب تبدیل شده و آبریزش ایجاد کند.

  4. تنظیمات دما نادرست: تنظیمات نادرست دما می‌تواند باعث تشکیل یخ و سپس آبریزش آن شود.

  5. دوره‌های تشکیل یخ و آبگردانی نامناسب: دوره‌های منظم تشکیل یخ و آبگردانی یخچال هامونگ اهمیت دارد. عدم انجام منظم این دوره‌ها می‌تواند تجمع یخ را افزایش داده و آبریزش را ایجاد کند.

برای شناسایی دقیق علت آبریزش در یخچال ال جی، ممکن است بهتر باشد یک فنی‌شناس مجرب را برای بررسی و تعمیر تماس بگیرید.

جواب داده شده در علیرضا اسی
71 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری