جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

راهکاری برای افزودن فونت جدید به فتوشاپ


1
0
1103

سلام خسته‌نباشید

چه طور می‌تونم فونت جدیدی به نرم‌افزار فتوشاپ اضافه کنم؟ (ویندوز 10، 64 بیتی هست و نرم افزار فتوشاپ هم نسخه 2015 است)

تکنولوژی فتوشاپ
ویرایش شده در 5 سال قبل
سوال شده در سارینا عمادی
537 امتیاز


فونت رو مگه به فتوشاپ باید اضافه کرد؟ تا اونجایی که من دیدم همه فونت رو به ویندوز اضافه میکنن و از اونجا به بعد خود فتوشاپ میشناسه فونت رو توی خودش. باید فونت رو به ویندوز اضافه کنید فکر کنم. ــ مریم نادري در 5 سال قبل

از چه سیستم عاملی استفاده میکنید؟ Linux؟ Windows؟ Mac؟ Syllable؟ ..... ــ سعید مرادی در 5 سال قبل
1
درسته یکی از راه ها برای اضافه کردن فونت به فتوشاپ همینی راهی هست که گفتید ولی متاسفانه نمیشناسه و راهکار دوم که یکی از سایت ها گفته بود رو هم متوجه نشدم @مریم.نادري ــ سارینا عمادی در 5 سال قبل

@سعید.مرادی ویندوز 64 بیتی هست ــ سارینا عمادی در 5 سال قبل
1
در تکمیل سوال @سعید.مرادی ، احتمالا منظور ایشون این بوده که علاوه بر نام سیستم عامل (که فرمودید ویندوز)، طبیعتا باید دقیق بر بفرمایید که چه ویندوزی؟ کلا در پاسخ به سوال «از چه سیستم عاملی استفاده میکنید؟» پاسخ «ویندوز 64 بیتی» خیلی کامل نیست؛ خیلی بهتر میشه اگه بفرمایید چه ویندوزی؟ xp؟ 7؟ 8؟ 8.1؟ 10؟ vista؟ یا شایدم 98 ;-) ــ سجاد شفی زاده در 5 سال قبل
2
@سجاد.شفی.زاده.★ سوالم رو کامل کردم و این موارد رو درش ذکر کردم که ویندوز چنده و موارد دیگر ــ سارینا عمادی در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

2 جواب

1

منم همیشه با همچین مشکلی مواجه میشم. همیشه یک سری فونت ها هستند که توی فونت هایی که فتوشاپ نمایش میده لیست نمیشن. کاری که من انجام میدم اینه که فونت هایی که مد نظرم هست و توی لیست فتوشاپ نمایش داده نمیشن رو میزارم توی فولدر common فتوشاپ.

منم مثل شما از ویندوز 10، 64بیتی استفاده میکنم و فتوشاپ رو هم توی درایو C نصب کردم. پس میتونید به این مسیر برید:

C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\Fonts

حالا فونت هایی که میخواید و توی فتوشاپ نمایش داده نمیشن (یا یک شورت کات ازشون) رو توی این فولدر بریزید. اینطوری فونت ها توی فتوشاپ نمایش داده خواهند شد. میتونید هم از دایرکتوری فونت ویندوز (C:\Windows\Fonts) یک شرت کات shortcut بسازید در مقصد همون فولدر common فتوشاپ اینطوری تمام فونت هایی که روز ویندوزتون هست (در واقع روی سیستم عاملتون هست) دقیقا توی فتوشاپ هم لیست میشن.

جواب داده شده در سروش قادری نسب
788 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


3

فونت درواقع به سیستم عاملتون یا همون OSی که Adob Photoshop را روی آن نصب کردید اضافه بشه.

یعنی پس از نصف فونت ها در OS، اونا برای سایر نرم افزارها هم (مثل ورد و اکس و ...) قابل استفاده هستند. ولی یک سری راه کوتاه تر هست که میشه مستقیم توی فتوشاپ استفاده کرد از فونت ها:

  1. اول فونت یا فونت هایی که میخواید رو دانلود کنید. (یا بخرید)
  2. اگه در حالت زیپ قرار داره extract کنید تا دایرکتوری که شامل فونت یا فونت ها هست رو ببینید.
    • یا بعد اون دایرکتوری رو باز کنید و روی یکی از فونت ها با فرمت .otf, .ttf, .pbf, .pfm کلیک راست کنید و با فتوشاپ بازش کنید. حالا میتونید توی فتوشاپ از این فونت استفاده کنید. (مطمین نیستم که این روش کار کنه)
    • یا بعد از باز کردن دایرکتری، روی فونت کلیک راست کنید و گزینه install رو بزنید. یک همچین دکمه ای باید داشته باشه بالاش:

توضیح تصویر

اما اگه باز گزینه ی install هم نبود. با فرض اینکه از سیستم عامل Windows استفاده میکنید، این مراحل رو طی کنید: (اینطوری روی سیستم عامل برای همیشه نصب میشن فونتها)

  1. برو توی start (اون پایین سمت چپ)
  2. روی control panel کلیک کن
  3. روی Appearance and Personalization کلیک کن
  4. روی Fonts کلیک کن
  5. بعد فونتی رو که میخوای انخاب کن بعد Ok بزن.
ویرایش شده در 5 سال قبل
جواب داده شده در ساناز رضایی
1366 امتیاز

1
من شخصا همیشه برای نصب فونت میرم توی درایو C (جایی که ویندوز رو نصب کردم)، بعد فولدر Windows، بعد فولدر Fonts، بعدم فونتهام رو همونجا Paste میکنم. به همین سادگی :-) ــ سجاد شفی زاده در 5 سال قبل

@سجاد.شفی.زاده.★ بله از اون طریق هم امکان پذیره. اتفاقا توی تمام ورژن های ویندوز هم این روشی که فرمودید جواب میده ــ ساناز رضایی در 5 سال قبل

@ساناز.رضایی من از این روش اقدام کرده بودم ولی متاسفانه فونتی در فتوشاپ اضافه نشده اگه راهکار دیگه ای می‌دونید ممنون میشم بگید. ــ سارینا عمادی در 5 سال قبل

@سجاد.شفی.زاده.★ با اینکه فونت در این قسمت قرار داره ولی تو فتوشاپ متاسفانه فونت رو به من نشون نمی‌ده ــ سارینا عمادی در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری