جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ورود به دانشگاه از هنرستان


1
1
4176

سلام. آیا از هنرستان فنی حرفه ای میتوان به دانشگاه هایی مثل صنعتی شریف و دانشگاه تهران رفت و در دانشکده های فنی آنجا ادامه تحصیل داد؟

علمی دانشگاه
سوال شده در Faezeh
6 امتیاز


بله دوست عزیز؛ از هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش میتوان به دانشگاه های دولتی نظیر صنعتی شریف، علم و صنعت، خواجه نصیر و .. راه پیدا کرد. منتها موقع کنکور، باید کنکور رشته های ریاضی فیزیک رو ثبت نام و شرکت کنید. ــ محدثه حامدی نسب در 5 سال قبل
1
@محدثه.حامدی.نسب شما مطمین هستید؟ چرا که در نظام قدیم تحصیلی، فقط در صورتی دانش آموزان فنی میتونستن در کنکور سراسری دانشگاه هایی مثل امیرکبیر شرکت کنن که مقطع پیش دانشگاهی رو هم پشت سر گذاشته باشن. ولی در نظام جدید که کلاس 12 هم اومده بجای پیش دانشگاهی رو دیگه والا اطلاعی ندارم. ــ باران عزیزالسادات در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

4 جواب

0

میخوام بدونم کسی که قبلا تو دانشگاه معتبری مثل انقلاب اسلامی درس خونده وقتی بخواد واسه مقطع کارشناسی ارشد وارد دانشگاه شریف بشه و بعد از اخذ مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه شریف اون فرد چه ارگان علمی نظامی میتونه استخدام شه ؟؟

جواب داده شده در ناشناس
Wow!!! امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

سلام خسته نباشید ببخشید رشته های فنی مثل مکانیک خودرو میتوانند در دانشگاه هایی مثل شریف. امیر کبیر. علم و صنعت بعد از کنکور خود شرکت کنن یعنی کنکور فنی حرفه ای رشته خودشونو بدن ؟

جواب داده شده در Hamed Dolatmand
1 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

مگه خود دانشکده های فنی حرفه ای «شمسی پور، انقلاب اسلامی و..» کارشناسی ارشد ندارن که باید بریم باز کنکور بدیم تا بریم دانشگاه های «امیر‌کبیر و دانشگاه تهران و ..»ادامه تحصیل بریم فوق لیسانس دکترا بگیریم؟ ?

جواب داده شده در Hesam Khademi
1 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


3

به عنوان پاسخ کوتاه: خیر؛ در نظام قدیم که پیش دانشگاهی وجود داشت، در صورتی که اون مقطع رو هم میخوندید، بله میتونستید توی کنکور ریاضی برای رشته های مهندسی شرکت کنید و به صورت پیوسته مدرک کارشناسی رو در دانشگاههایی که فرمودید اخذ کنید. ولی در نظام جدید که مقطع «پیش دانشگاهی» وجود نداره و بجاش کلاس 12هم اومده رو اطلاع ندارم که به چه صورتی هستش.

ببینید به طور طبیعی، دانش‌آموزان رشته های فنی و حرفه ای، به صورت ناپیوسته مدرک کارشناسی رو اخذ میکنن. یعنی ابتدا دانشگاه هایی همانند «شمسی پور، انقلاب اسلامی و..» رو قبول میشن و در اونجا مدرک کاردانی رو میگیرن؛ بعد از اون مجددا کنکور میدن و در همون دانشگاه ها مقطع کارشناسی رو پشت سر میزان و مدرکش رو میگیرن.

پس از اون برای مقطع «کارشناسی ارشد» میتونن کنکور بدن و وارد دانشگاه های مهندسی مثل همون دانشگاه هایی که توی سوالتون گفتید «امیر‌کبیر و دانشگاه تهران و ..» بشن و در اونجا مدرک کارشناسی ارشدشون رو بگیرن.

جواب داده شده در باران عزیزالسادات

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری