جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

اتوکد ریبون


0
0
742

سلام خسته نباشید خواستم بدونم برای دیزاین خونه چه نسخه ای اتوکد باید استفاده کرد.اطلاعات زیادی بدست نیوردم ولی میگن auto cad ribbon مناسبه.راهنمایی کنید ممنون میشم

تکنولوژی کامپیوتر
سوال شده در حسین سیفی
243 امتیاز


منظورتون از دیزاین خونه چیه؟ دقیقا چه نوع طرحی رو میخواید بکشید؟ نمای بیرونی؟ نقشه ساختمون؟ بعد براتون مهمه که سه بعدی باشه؟ یا قراره رنگ ها و کامپوننت های ساختمانی درش استفاده بشه؟ لطفا دقیق تر سوالتون رو بپرسید و اگر از خروجی مد نظرتون نمونه مشابهی دارید لطفا ضمیمه سوالتون کنید. ــ سعید مرادی در 4 سال قبل
1
@سعید.مرادی نمای داخلی برای طراحی خونه مثل طراحی باکس و کناف و... 3 بعدی باشه. ــ حسین سیفی در 4 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

2 جواب

0

پاسخ خانم @رضایی خب کاملا درست هست، فقط برای شفاف سازی و تکمیل پاسخ ایشون بنده «چگونگی داشتن ریبون و منوها رو در اتوکد» براتون توضیح میدم.

  • لطفا در خط فرمان (در سیستم عام ویندوز دکمه ی windows + R رو بزنید و cmd رو تایپ کنید و اینتر بزنید، که یک صفحه مشکی رنگ باز میشه و همون خط فرمان هست) دستور cui را تایپ و کلید اینتر را بزنید.
  • در پنجره باز شده در تب customize فضای کار(workspace) جاری را در پنل سمت چپ انتخاب کنید. در پنل سمت راست هر آنچه را که مربوط به آن فضای کار خاص است مشاهده می کنید.

توضیح تصوی

  • روی Customize Workspace در Workspace Contents کلیک کنید. مشاهده خواهید کرد که برخی از آیتمها در پنل سمت چپ به صورت چک باکس در آمده اند و برخی نیز تیک سبز رنگ دارند.
  • آیتم منوها (menus) را تیک بزنید. کلید Done را فشار داده و از Workspace Contents خارج شوید.

توضیح تصویر

  • حالا کلید Apply و سپس OK را برای اعمال تنظیمات فشار دهید.
  • اگر هنوز منوها را در بالای ریبون مشاهده نمی کنید، در خط فرمان دستور menubar را اجرا نمایید تا آنها را به وضعیت on تغییر دهید. عدد 1 را برای اینکار تایپ نمایید.

امیدوارم که به دردتون خورده باشه توضیحاتم.

جواب داده شده در سعید مرادی
1933 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

بله درست تحقیق کردید، اتوکد ریبون autocad ribbon مورد خوب و مناسبی هستش برای کاری که میخواید انجام بدید.

درواقع ریبون ابزارهای اتوکد رو به گروه بندی های منطقی تقسیم بندی و دسته بندی میکنه. به عبارتی، خیلی جمع و جور، تمام ابزارهای لازم برای ایجاد یا ویرایش طرح های شما رو فراهم میکنه براتون.

چندتا منو اضافه شده توی ریبون (به صورت افقی در بالای صفحه، به صورت عمودی در امتداد لبه راست یا چپ منقطه ای که نقشه توش کشیده شده و ..) که کمک میکنن به طور ساده تری نقشتون رو ویرایش یا ترسیم کنید.

در پایین میتونید یک سری تصویر از محیط این نرم افزار ببینید:

تب ها و پنل های کلی در ریبون

توضیح تصویر

توضیح تصویر

پنل های شناور

پنل های شناور

پنل های کشویی

پنل های کشویی

تب های متنی در ریبون

تب های متنی در ریبون

منو در فضای کاری

منو در فضای کاری

جواب داده شده در ساناز رضایی
1366 امتیاز


میشه لینک دانلودشو بزارید.هرچی گشتم نسخه ریبون پیدا نکردم برای دانلود ــ حسین سیفی در 4 سال قبل
1
ببینید @حسین.سیفی شما باید همون Autocad رو نصب کنید در ابتدا، ریبون درواقع ترکیبی از یک سری تب هست که توی پنل هایی که شامل کلی ابزار هستن سازماندهی شدن. پس همون آتوکد رو نصب کنید شما. ــ ساناز رضایی در 4 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری