جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

چطور باید از تولید محتوا درآمد کسب کنیم؟


2
0
941

چطوری میشه تولید محتوا کرد؟ لطفا راهنمایی کنید و درضمن چطوری باعث کسب درآمد میشه؟

سایر اشتغال درآمد کسب-و-کار
سوال شده در ناشناس
Wow!!! امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

7 جواب

1

سلام به نظرم تولید محتوای ویدیویی رو شروع کن. الان توی هر حوزه ای ویدیو تولید کنی بالاخره میتونی از یه جا کسب درآمد کنی مثلا از یوتوب، آپارات، فیلو یا حتی اینستاگرام و بقیه شبکه ها هم روی محتوای ویدیویی داره میچرخه فک کنم بتونی از اینجا هم یه سری ایده برای تولید محتوای ویدیویی پیدا کنی، اگه بازم اینجا پیدا نکردی بگرد دنبالش

جواب داده شده در ستاره علیزاده
11 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

ببین مثلا بعضی از سایت هستن که واقعا به تولید محتوا نیاز دارند... این بحثم زمانی هستش که شما بخوبی تولید محتوا رو بلد باشین.... خب حالا که تولید محتوا رو کامل و یونیک انجام میدین دنبال پروژ هستین میتونید تو گروهای تلگرامی عضو شین یا مستقیما به خود سایت ها درخواست بدین... مثلا فعل حال سایت های اجاره خودرو به نیروهای تولید محتوا بیشتر نیاز دارند... میگم باید بگردی ببینی کدوم سایت کمبود محتوا داره و به اون درخواست بدی.

جواب داده شده در محسن اسلامی
1 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

دوست عزیز الان بهترین زمانه که وارد حوزه تولید محتوا بشی ، چراکه با بالا رفتن تعرفه تولید محتوا این کار می تواند برای شما درآمد خوبی به ارمغان بیاورد. من خودم در حوزه دیجیتال مارکتینگ کار می کنم و ما خودمون تولید محتوا نمی کنیم ، بلکه از سایت های تولید کننده محتوا مانند رایامارکتینگ و الو محتوا سفارش محتوا می دهیم. شما هم با این شرکت ها می تونید همکاری کنید و برای سایت های مختلف به تولید محتوا پرداخته و کسب درآمد کنید. یه تست آنلاین اول ازتون گرفته میشه که زیاد سخت نیست و می تونید براحتی قبول بشید توش و بعد از پذیرش معمولا می تونید با ورود به پنل خودتون تسک ها و درآمد خودتون رو مشاهده کنید. به فرض مثال به شما می گویند که با کلمه کلیدی پخش لوازم یدکی خودرو در تهران و زیرعنوان هایش یک متن 1500 کلمه ای برای ما بنویس و بسته به تخصصی بودن مطلب از کلمه ای 30 تومن تا کلمه ای 100 تومن برای شما درآمد خواهد داشت. البته این فقط تولید محتوای متنی بود. ما تولید محتوای صوتی و تصویری داریم که نرخ آنها به طبع بالاتر است.

جواب داده شده در vahid seo
1 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

سلام دوست عزیز من یه پیشنهاد خیلی خوب دارم که خودم از همون طریق کسب درآمد می کند. من با آپلود ویدیو در سرویس اشتراک ویدیو فیلو تونستم به درآمد برسم؛ حالا اگر خودت تولید کننده ویدو باشی، درآمد بیشتری هم بدست میاری؛)

جواب داده شده در آوا حقیقی
1 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

برای اینکار رقابت زیادی پیش رو هست که باید دونه دونه انجام بدی ، به نظرم وقتت رو با کاری سپری کن که بتونی ازش خوب پول دربیاری مثل خرید عمده روسری با شرایط خوب که هم کالای پر طرفداریه و هم تنوع قیمت داره و هم با سرمایه کم میشه اون شروع کرد باز خودت میدونی من نظرم به کار واقعیه تا کاری که پر از رقابته.

جواب داده شده در Reza Ranjbaran
1 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

خیلی راحت اگه بلدینکه آگهی بذاری تو سایت های آگهی و مشتری به دست بیارید اگه نه که یاد بگیرید و تولید محتوا انجام بدید رایگان برای بقیه بعد شروع به کسب درآمد کنید.

جواب داده شده در masume fadaei
24 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

ببینید از نظر من همه چیز داره میره به سمت محتوا. به عبارت بهتر، بخش عظیمی از استارت آپ ها سوق پیدا میکنه به سمت محتوا در آینده نزدیکی (حالا چه محتواهای تصویری، چه متنی).

بهترین مدلی که من برای کسب درآمد از محتوا میشناسم، مدل درآمدی تبلیغاتی (ads) هست. یعنی شما یک بلاگ میسازید (چون در حال حاضر محتوای فارسی توسط گوگل ساپورت نمیشه، فعلا این مدل فقط رو محتواهای انگلیسی جواب میده). بعد شروع میکنید به تولید محتوا توی بلاگتون، وقتی یک مقدار ترافیک اومد سمتتون، شروع میکنید به سرو کردن تبلیغاتی که گوگل توسط AdSense بهتون میده توی وب سایتتون. همینطور که زمان میگذره و کاربراتون میان توی وب سایتتون، تبلیغات رو میبینن، اگه روش کلیک میکنن که خیلی خوبه اگه نکنن باز هم گوگل یه پولی براتون در نظر میگیره و خلاصه پنل گوگل اد-سنستون شروع میکنه به کنتور انداختن و پول در میارید.

مشابه مورد بالا (گوگل اد-سنس)، AdMob هم هست که برای اپلیکیشن ها استفاده میشه (اد-موب فقط برای اپلیکیشن های موبایل هست و برای وب سایت کاربردی نداره)

اینم بگم که مدل ها و شرکت های ایرانی هم هستن که بهتون تبلیغ میدن میزارید تو وب سایتتون و در ازای هر کلیک بهتون یه پولی میدن (مبلغش خیلی مثل گوگل مشخص و دقیق نیست و وابسته هست به همون چیزی که توی قرارداد باهاتون میبندن). شرکت هایی مثل یکتانت، تپسل، مگنت و ..

جواب داده شده در سعید غلامی
860 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری