جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

The Traffic Report


6
0
105

سلام. این متن رو بیزحمت میشه اصطلاحاتش رو برام توضیح بدید.

The Traffic Report
It's a tough row to hoe out there today so let me clue you in on what's happening on the highways. Due to rush hour, traffic is heavy right now with a lot of slow-and-go. You may even find yourself at a dead stop as you work your way down to the commercial district. The bunch-up is due to the numerous rubberneckers gawking at the tangle between a pickup and a big rig on 1-5. Both vehicles spun out and got into a fender bender but are now off on the right shoulder. Police will be arriving on the scene shortly so heads up. You should find yourselves moving at a quick clip once you leave the city as traffic starts to break up. You' II have a clear shot for a few miles then traffic will pick up again due to a bottleneck on the highway. We'll keep tabs on the traffic conditions for you every 20 minutes.
زبان شناسی اصطلاح انگلیسی ترجمه ضرب-المثل واژگان
سوال شده در احسان ترابی
445 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

5

a tough row to hoe یعنی یه کار سخت برای انجام دادن.

to clue someone in on someone یعنی کسی را از چیزی آگاه ساختن.

rush hour یعنی زمان شلوغی.

a heavy traffic یعنی ترافیک سنگین.

a slow-and-go traffic یعنی ترافیکی که خیلی خیلی کند هست.

a dead stop یعنی توقف کامل.

a bunch-up یعنی یک ترافیک ناگهانی.

a rubbernecker یعنی ماشین هایی که در جاده به یک تصادف نگاه می کنند.

a tangle یعنی یک تصادف.

a pickup یعنی ماشین ساسی بلند.

a big rig یعنی یک ماشین بزرگ.

to spin out یعنی بکس و باد کردن.

a fender bender یعنی تصادف سپر به سپر.

shoulder یعنی قسمت کنار بزرگراه برای پارک کردن.

heads up یعنی حواستون باشه.

clip یعنی سرعت.

a clear shot یعنی یه جاده خلوت.

a bottleneck یعنی گلوگاه.

to keep tabs on something یعنی مراقب چیزی بودن.

ترجمه کامل متن:

شاخ غول شکستنه بیرون پس بزارید بهتون اطلاعاتی از اونچه که داره در آزادراه ها اتفاق میفته بدم. به دلیل ساعت شلوغی ترافیک الان سنگینه و ماشینا آروم آروم راه میرن. حتی اگر به قسمت تجاری برید شاید مجبور به توقف کامل بشید. این ترافیک به دلیل ماشین هی بیشماری هست که وایسادن و به تصادف بین یه ماشین شاسی بلند و یه ماشین سنگین در جاده 1-5 نگاه می کنن. هر دو وسیله نقلیه بکس و باد کردن و سپر به سپر به هم زدن اما الان از خارج از جاده در قسمت جا پارک بزرگراه پارک کردن. پلیس کمی دیگه به صحنه میرسه پس حواستون باشه. وقتی از شهر برید بیرون سرعتتون باید احتمالا بالا باشه چون ترافیک داره باز می شه. چند مایلی مسیرتون خلوت هستش و بعد به دلیل یه گلوگاه در آزادراه ترافیک دوباره شروع به سنگین شدن می کنه. ما هر 20 دقیقه حواسمون به ترافیک هست.

جواب داده شده در پارسا بهرامی
16k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری