جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

چگونه می توانم بدون رفتن به زبانکده، زبان انگلیسی را یاد بگیرم


2
0
2168

سلام و خسته نباشید.میشه بهترین منبع برای یادگیری زبان انگلیسی غیر از کلاس رفتن رو بگید؟

علمی انگلیسی
ویرایش شده در 6 سال قبل
سوال شده در سارینا عمادی
537 امتیاز


موسيقي انگليسي به همراه lyric گوش كن وًفيلم ببين و روزنامه بخون خيلي تاثير دارن اينا حتي بيشتر از كلاس زبان ــ هانیه پورزنگنه در 6 سال قبل

خیلی ممنون لطف کردید @هانیه.پورزنگنه ــ سارینا عمادی در 6 سال قبل

لطفا عناوین دقیق تری برای سوال خود انتخاب کنید. عناوین سوال ها در لام تا کام یکه هستن و دیگران نمی توانند همچین عنوانی را انتخاب کنند، پس لطفا حدالامکان جزئیات قابل ذکر را در عنوان خود بکار ببرید. با تشکر. به عنوان مثال عنوان "چگونه می توانم بدون رفتن به زبانکده، زبان انگلیسی را یاد بگیرم" عنوان مناسبی برای سوال شما است. ــ سجاد شفی زاده در 6 سال قبل
1
@سجاد.شفی.زاده.★ چشم ــ سارینا عمادی در 6 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

1

دانش ابتدایی

سلام ببینید از نظر من هر فردی باید موارد ابتدایی (basic) زبان انگلیسی رو اول بلد باشه بعد خودش تقویتش کنه. به عنوان مثال توی مدرسه، کلاس زبان یا هر جایی آدم باید گرامر ابتدایی رو یاد بگیره که بتونه با اون دانش کمی که داره متون سطح پایین رو شروع کنه به خوندن و کم کم یاد بگیره که چطوری می تونه خودش رو بهتر بکنه توی زبان. من خودمم از دوران مدرسه و دانشگاه یک چیزایی یاد گرفتن و با فیلم دیدن و سریال دیدن و چت کردن با دوستام به انگلیسی کلی زبانم رو تقویت کردم الان گوشم و چشمم به زبان انگلیسی آشنا شده و دائم دارم بهترش می کنم.

مراحل بهتر شدن

1. دیدن فیلم و سریال

همانطور که بالا هم گفتم یکی از روش هایی که میتونید زبانتون رو تقویت کنید اینه که ویدیو و فیلم ببینید. می تونه همراه با زیرنویس هم باشه که کار شما ساده تر باشه توی متوجه شدنش. مثلا من خودم سریال سیمپسون ها رو خیلی میدیم و برای شروع خیلی چیز ازش یاد گرفتم توی انگلیسی.

سریال سیمپسون ها

2. داشتن دفترچه (نت بوک)

سعی کنید یک دفترچه داشته باشید که جملات، عبارات، اطلاعات و یا چیزهای انگلیسی که در روزمره میبینید و براتون جذاب هستن رو توش بنویسید و مرورشون کنید مثلا شب ها.

دفترچه (نت بوک)

3. چت کردن و صحبت کردن با دوستان

اگه دوستایی دارید که زبان اصلیشون انگلیسی هستش خب خیلی عالیه اگه هم ندارید سعی کنید با دوستاتون یا کسایی که انگلیسی بلدن انگلیسی صحبت کنید و اونجاهایی که گیر می کنید برید دنبالش و اصطلاح و جملش رو پیدا بکنید. این کار خیلی به speaking شما کمک می کنه که راه بیوفته و روی listening شما هم تاثیر خیلی خوبی می گذاره.

چت کردن

و این نکته رو هم بگم که علاوه بر دیکشنری و google translate، اپلیکیشن هایی وجود دارن که هم رایگان (free) هستن و هم خیلی عالی هست برای آموزش. من خودم از memrise استفاده می کنم و خیلی عالیه. برای اصطلاح هم همین سایت لام تا کام توی دیکشنریش خیلی اصطلاح داره. از منوی لغت نامه ها و بخش انگلیسی می تونید دنبال چیزی که می خواید بگردید:

بخش لغت نامه های سایت لام تا کام

موفق باشید .

جواب داده شده در هانیه پورزنگنه
1112 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری