جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

هتل آریانا ماسال


9
0
79

هتل آریانا ماسال دقیقا جاش کجاست؟ یه مقدار اطلاعات دربارش میشه بدید؟ میخوام ببینم اگر برای عید خوبه برم.

سایر عید عید-نوروز مسافت
ویرایش شده در 2 ماه قبل
سوال شده در ریوندی غزاله
285 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

8

ماسال شهری است در غرب استان گیلان در کنار کوه های تالش که نرکز شهرستان ماسال است. این شهر از اطراف به شهرهای صومعه‌سرا و فومن و خلخال نزدیک است. جمعیت ساکن در این شهر بالغ بر 17.901 نفر که همگی تالشی زبان هستند رسو رسوم تالشی دارند. شغل های بسیار متداول در این شهر در کنار بقیه مشاغل معمول در سراسر کشور دامداری و کشاورزی است. یکی از جاذبه های این شهر هتل آریانا ماسال است که هر ساله افراد بسیاری را به خود جذب می کند.

این هتل سه ستاره در سال 1398 تاسیس شد و مورد بهره برداری قرار گرفت. بنابراین هتلی بسیار نو ساز هست که همین امر بر محبوبیت آن میان مسافران می افزاید. بسیاری از مردم از سراسر ایران با هواپیما یا از طریق زمینی به ماسال سفر می کنند تا علاوه بر دیدن طبیعت بکر این شهر اوقات استراحت خود را نیز در این هتل سپری کنند.

یکی از ویژگی های بی نظیر این هتل که سبب جذابیت هر چه بیشتر آن می شود پنجره های این هتل است. تمامی پنجره های هتل آریانا ماسال رو به طبیعت بسیار زیبا شهر ماسال باز می شود. همین امر باعث می شود تا در عین استراحت در مکانی لوکس به دور از دغدغه های شهری بتوان مستقیم به طبیعتی زیبا نگاه کرد.

هتل آریانا ماسال دارای 18 اتاق است. اتاق های این هتل مجهز به تمامی امکانات رفاهی و لازم نظیر چیلر، یخچال، تخت، بالکن و امثالهم بوده که به اتاق های دو، سه و چهار تخته تقسیم می شود.

از خصوصیات زیبای این هتل نو بودن تمامی لوازم آن است. نما این هتل از سنگ مرمر درست شده که زیبایی آن را چند برابر می کند. این هتل دارای سه طبقه و لابی دنجی است که می توانید در لابی این هتل استراحت کنید و از امکانات این هتل نظیر تلویزیون، اینترنت و غیره در عین تماشا طبیعت استفاده کنید.

به دلیل ورود مسافران از نقاط مختلف کشور به این ناحیه با خودرو شخصی این هتل دارای پارکینگ نیز می باشد. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و داشتن صندوق امانات برای نگهداری اشیا با ارزش مسافران از دیگر خصوصیات این هتل است. هتل آریانا ماسال با رستوران ها و کافه های اطراف فاصله زیادی دارد اما خود این هتل دارای رستوران و کافه هست تا مسافران در کمال آرامش از اقامت خود لذت ببرند. محیط این هتل بسیار تمیز است.

هتل آریانا ماسال ساعت کاری 24 ساعته دارد و در هر زمانی از شبانه روز می توانید به آن مراجعه کنید. پرسنل این هتل نیز در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به مهمانان هستند. این هتل هم چنین دارای تاکسی های مخصوص برای مسافران هست تا رفت و آمد آن ها به هر نقطه ای که می خواهند به راحتی انجام شود.

فاصله هتل آریانا ماسال تا خروجی این شهر 9 کیلومتر است. موقعیت جغرافیایی این شهر به گونه ای است که شما به مناطق گردشگری مثل دشت آلنزه و روستای اولسبلانگاه دسترسی آسانی دارید و تنها 50 کیلومتر با آن ها فاصله دارید.

برخی از قوانین هتل آریانا ماسال عبارت اند از:

1) کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار فرد برای خانم ها و آقایان برای اقامت

2) صیغه‌نامه رسمی به صورت دفترچه‌ای با مهر برجسته به همراه ارائه‌ی کارت ملی و شناسنامه عکس‌دار زوجین

3) پذیرش مهمانان گرامی از ساعت ۱۴ الی ۲۳

4) افراد تا 2 سال هزینه اسکان رایگان دارند و از 2 تا 12 سال هزینه اسکان آن ها نصف است.

رستوران و کافی شاپ در هتل آریانا ماسال در طبقه همکف با ظرفیتی 90 نفره قرار دارند و وعده های غذایی به این صورت سرو می شوند:

1) صبحانه:۸:۰۰ الی ۱۰:۰۰

2) ناهار و شام: ۱۲:۰۰ الی ۲۲:۰۰

امکانات کلی هتل آریانا ماسال عبارت اند از:

1) آسانسور

2) نمازخانه

3) لابی

4) سرویس بهداشتی فرنگی

5) سرویس بهداشتی ایرانی

6) تاکسی سرویس

7) تراس عمومی

شماره تعلفن هتل آریانا ماسال برابر است با:

013 4469 3205

هتل آریانا ماسال

جواب داده شده در خسروی آزیتا
425 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری