جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

برنامه تیک تاک چیست؟


8
0
75

برنامه تیک تاک چیست؟

اجتماعی اینترنت برنامه-نویسی موبایل
سوال شده در آرشام بابایی
191 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

8

تیک تاک چیست، چطور کار می کند و چرا محبوب است؟

تیک تاک در سپتامبر سال 2016 ساخته شد. تیک تاک یک برنامه شبکه مجازی است که به کاربران خود اجازه می دهد تا فیلم های 15 ثانیه ابا موبایل خود گرفته و در آن پست و تماشا کنند. این برنامه با داشتن افکت های صدا جالب و کیفیت و میزان جذب بالا از محبوبیت بالایی برخوردار است. هم افراد تازه کار و هم حرفه ای می توانند از این افکت ها برای ویدیوهای خود استفاده کنند.

کسب و کار تیک تاک

بازرایابی در تیک تاک هنوز در مرحله کامل شدن است اما آژانس های تبلیغاتی مشتاق به کمک کردن به برندها هستند تا محتوا مختص خودشان را در این شبکه اجتماعی تولید کنند.

تیک تاک در لس آنجلس، سنگاپور، نیویورک، برلین، دوبلین، جاکارتا، لندن، پاریس، دبی، سئول و توکیو دارای دفتر است و همانند دیگز سایت هاس رسانه های اجتماعی از فروش درون برنامه ای کسب درآمد می کند.

پایگاه کاربری تیک تاک

تیک تاک یکی از برنامه های محبوب دنیاست و در بیش از 150 بازار و بیش از 50 زبان موجود است. این برنامه بیش از 4.5 میلیارد دانلود داشته در سراسر جهان که آن را به یکی از محبوب ترین برنامه های جهان تبدیل کرده است.

در اینجا خلاصه ای از برخی از آمار مهم این برنامه آورده شده است:

  • حدود %36 درصد کاربران بین 18 تا 24 سال سن دارند.

  • %49.2 خانم و %50.8 آنها مرد هستند.

  • تعداد 102.3 میلیون کاربر در ایالات متحده در سال 2023 قرار دارند.

  • تعداد 30.8 میلیون کاربر فعال روزانه از ios دارد.

  • کودکان به طور متوسط 75 دقیقه در روز در آن زمان سپری می کنند.

تیک تاک و سیاست

مانند تمام شبکه های اجتماعی دیگر تیک تاک از مشاجره در امان نیست. تیک تاک و بسیاری دیگر از برنامه های ساخت چین در ائاسط سال 202 در هند به دلیل تهدید بودن برای کشور ممنوع شدند. این حرکت در پی افزایش تنش ها بین دو کشور به وجود آمد.

تیک تاک در بنگلادش نیز ممنوع شده است. همچنین در اندونزی برای مدت کوتاهی به دلیل محتوا پورن، محتوا نامناسب و کفر گویی ممنوع شد. این ممنوعیت یک هفته بعد پس از اعلام شرکت تیک تاک برای برداشتن محتوا های نامناسب برطرف شد.

در فبریه سال 2019 نیز این شرکت 5.7 میلیون دلار آمریکا برای اتهاماتی پرداخت کرد که به طور غیر قانونی اصلاعات شخصی کودکان را جمع کرده است.

توسعه های اخیر

تیک تاک در ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا آینده ای نامشخص دارد. تلاش های ایالات متحده آمریکا برای ممنوع اعلام کردن کامل این برنامه به دلیل محبوبیت آن نافرجام ماند.

این برنامه همچنان به دلیل احتمال استخراج اطلاعات کاربران توسط چینی ها و سو استفاده از آن ها از طریق قسمت For You مورد بررسی است.

تیک تاک در ایالات متحده آمریکا دفتر اصلی دارد و تابع قوانین این کشور است. این مورد باعث اطمینان از این موضوع می شود تا از احتمال استخراج داده ها و سو استفاده از طریق گزینه For You محافظت شود.

چه شرکتی صاحب تیک تاک است؟

صاحب بیشترین سهام تیک تاک شرکت فناوری چینی ByteDance است. شرکت ByteDance دارای %80 سهام تیک تاک است و شرکت های Walmart و Oracle به عنوان سهام دارهای خرده این برنامه هستند.

تیک تاک

جواب داده شده در پارلا بیاتی
234 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری