جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

تصویب نامه در خصوص حقوق بازنشستگان٬ وظیفه بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در سال ۱۳۹۶


0
0
227
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده هیات وزیران
تاریخ تصویب1396/01/20
شماره ابلاغیه ۵۷۰۸/ت۵۴۲۰۴هـ
تاریخ ابلاغیه1396/01/26

شماره ۵۷۰۸/ت۵۴۲۰۴هـ ۲۶/۱/۱۳۹۶
تصویب نامه در خصوص حقوق بازنشستگان٬ وظیفه بگیران و مشترکان
صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی
نیروهای مسلح در سال ۱۳۹۶
سازمان برنامه و بودجه کشور ـ سازمان اداری و استخدامی کشور
وزارت تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی ـ وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

هیأت وزیران در جلسه ۱۳۹۶/۱/۲۰ به پیشنهاد مشترک سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران٬ ماده (۷۶) قانون مدیریت خدمات کشوری ـ مصوب ۱۳۸۶ـ و بند (هـ) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور تصویب کرد:
۱ـ حقوق بازنشستگان٬ وظیفهبگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح در سال ٬۱۳۹۶ ده درصد (۱۰ %) نسبت به سال ۱۳۹۵ افزایش مییابد.
تبصره ـ حداقل حقوق بازنشستگان و وظیفهبگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح و سایر صندوقهای وابسته به دستگاههای اجرایی به میزان ده میلیون و سیصد و پنجاه هزار (۰۰۰ر۳۵۰ر۱۰ ) ریال و حداکثر حقوق آنان نیز هفت برابر حداقل حقوق بازنشستگی تعیین میشود. اعضای هیأت علمی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی و قضات و وزارت اطلاعات و دیوان محاسبات کشور و کارمندان سیاسی و کارمندان شاغل در پستهای سیاسی وزارت امورخارجه از شمول حداکثر این بند مستثنی میباشند.
۲ـ در اجرای بند (هـ) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور٬ همسانسازی حقوق بازنشستگان٬ موظفین و مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح پس از اعمال
درصد افزایش حقوق سال ۱۳۹۶ نسبت به حقوق سال ٬۱۳۹۵ با افزایش امتیازات گروههای شغلی جداول مواد (۱۰۹) و (۱۱۰) قانون مدیریت خدمات کشوری در سقف اعتبار ردیف (۱۲۰­۵۵۰۰۰۰ ) جدول شماره (۹) قانون بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور (بیست و دو هزار میلیارد (۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۲۲) ریال برای صندوق بازنشستگی کشوری و دوازده هزار میلیارد (۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۰۰۰ر۱۲) ریال برای سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح) و سایر مقررات مواد مذکور با ضریب یکهزار و ششصد و نود و پنج (۶۹۵ر۱) ریال اعمال میگردد.
تبصره۱ـ جداول افزایش امتیازات به نحوی که درصد افزایش امتیازات گروههای شغلی پایینتر بیشتر باشد٬ توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان اداری و استخدامی کشور حداکثر ظرف یک هفته از تاریخ ابلاغ این تصویبنامه٬ ابلاغ خواهد شد.
تبصره۲ـ برای موارد خارج از قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت و قانون مدیریت خدمات کشوری و تطبیق گروه شغلی آنها با رعایت طرح طبقهبندی مشاغل مشمولین قانون مدیریت خدمات کشوری عمل خواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور ـ اسحاق جهانگیری


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی