جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×

اصلاحاتی در تصویب نامه مربوط به تصویب موارد در زمینه واگذاری زمین و مسکن استیجاری به منظور ترفیه حال کارکنان دولت


0
0
209
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده هیات وزیران
تاریخ تصویب1365/09/05
شناسه8184F685-4830-4D7B-AC44-57F8EF404BB4
وضعیتمنسوخ نشده
شماره دوره65
شماره جلد5

‌اصلاحاتی در تصویب‌نامه مربوط به تصویب موارد در زمینه واگذاری زمین و مسکن استیجاری به منظور ترفیه حال کارکنان‌دولت 1365.09.05 - 68504 - 1365.09.11 - 868 &‌اراضی - استخدام کشوری - سازمانهای دولتی - مسکن &‌وزارت مسکن و شهرسازی ‌هیأت وزیران در جلسه مورخ 65.9.5 با عنایت به پیشنهاد ستاد پیگیری امور رفاهی کارکنان دولت و تأیید وزارت‌خانه‌های مسکن و شهرسازی، برنامه و‌بودجه، امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تصویب نمودند اصلاحات زیر در تصویب‌نامه شماره 108328 مورخ 1364.12.20 به‌عمل آید.
1 ـ بند 1.5 به شرح زیر اصلاح می‌گردد.
1.5 ـ زمین‌هایی که با کارکنان دولت قرارداد واگذاری منعقد می‌گردد از پرداخت مبلغ موضوع تبصره 46 قانون بودجه سال 64 در شهرهای بزرگ معاف‌می‌باشند. قیمت زمین‌های واگذاری به کارکنان دولت با توجه به تبصره 2 ماده 11 قانون راضی شهری معادل هزینه تمام شده تملک زمین توسط سازمان زمین‌شهری که به تأیید کمیسیونی مرکب از نمایندگان وزرای مسکن و شهرسازی، امور اقتصادی و دارایی و معاون نخست‌وزیر در امور اجرایی می‌رسد خواهد بود.
2 ـ خط آخر بند 2.1 به شرح زیر اصلاح و تکمیل گردد.
"‌بازپرداخت ماهیانه اقساط نیز به گونه‌ای صورت خواهد گرفت که از 50% حقوق و مزایای ماهیانه کارکنان دولت تجاوز ننماید. سود مورد انتظار در مدت‌مشارکت مدنی، فروش اقساطی و اجازه به شرط تملک 7 درصد خواهد بود".
3 ـ متن زیر به عنوان بند 7 به مصوبه فوق‌الذکر الحاق گردد.
"‌تسهیلات موضوع بندهای 2 و 3 و 4 این تصویب‌نامه در مورد کلیه کارکنان دولت که قبل و بعد از تصویب این مصوبه از طریق مراجع قانونی و دستگاه‌های‌مسئول از قبیل سازمان زمین شهری بنیاد مسکن و سازمان اوقاف به آنها زمین واگذار شده باشد نیز اعمال می‌گردد.
‌میرحسین موسوی - نخست‌وزیر


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری