جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

استفاده مستخدمین دولتی و مأمورین به خدمات عمومی و دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در در خارج از کشور و خانواده های آنان از تخفیف بهای نرخ عادی بلیط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران


0
0
230
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده هیات وزیران
تاریخ تصویب1365/11/29
شناسهF22535DF-D58C-46F5-BD94-70ADDA19D494
وضعیتمنسوخ نشده
شماره دوره65
شماره جلد5

‌استفاده مستخدمین دولتی و مأمورین به خدمات عمومی و دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در در خارج از کشور و‌خانواده‌های آنان از تخفیف بهای نرخ عادی بلیط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران 1365.11.29 - .2278ت27 - 1366.01.31 - 1059 &‌هواپیمائی &‌وزارت راه و ترابری ‌هیأت وزیران در جلسه مورخ 1365.11.29 بنا به پیشنهاد وزارت راه و ترابری و به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای مسافرت اتباع دولت جمهوری‌اسلامی ایران به خارج از کشور مراتب زیر را تصویب نمودند:
1 ـ مستخدمین شاغل و بازنشسته وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌های دولتی و یا وابسته به دولت مذکور در تبصره ذیل ماده 6 قانون تأسیس هواپیمایی جمهوری‌اسلامی ایران و مقررات بهره‌برداری هوایی کشور و مأمورین به خدمات عمومی و کسانی که از صندوق‌های بازنشستگی حقوق وظیفه و یا مستمری دریافت‌می‌دارند و همچنین خانواده کلیه مستخدمین و مأمورین و موظفین مزبور که در مسیر پروازهای بین‌المللی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به هزینه شخصی‌به خارج از کشور مسافرت و یا از خارج از کشور مراجعت می‌کنند می‌توانند از تخفیف بهای نرخ عادی بلیط رفت و برگشت به میزان 40% استفاده نمایند.
‌برای مسافرت به نقاطی که هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پرواز ندارد این تسهیلات را می‌توان با سایر نرخ‌های بین‌المللی ترکیب نمود.
2 ـ دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در خارج از کشور و خانواده بلافصل آنان می‌توانند برای مسافرت در مسیرهای بین ایران و محل تحصیل دانشجو از‌مزایای مندرج در بند 1 استفاده نمایند (‌حداکثر سن دانشجو 30 سال باشد).
3 ـ افراد خانواده بلافصل مذکور در این مصوبه عبارتند از: همسر، والدین، اولاد، برداران و خواهران.
‌این تصویب‌نامه از تاریخ صدور جایگزین مصوبات 100.3 مورخ 1348.3.6 و 1108 - 3.31م ن مورخ 1365.4.25 می‌گردد.
‌میرحسین موسوی - نخست‌وزیر


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی