جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×

آیین نامه استخدام پیمانی موضوع تبصره ماده 6 قانون استخدام کشوری


0
0
283
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده هیات وزیران
تاریخ تصویب1368/06/01
شناسه9B69495B-63B6-4AA1-BA1A-652DE41304F5
وضعیتمنسوخ نشده
شماره دوره68

‌آیین‌نامه استخدام پیمانی موضوع تبصره ماده 6 قانون استخدام کشوری 1368.06.01 - .52282ت664 - 1368.06.15 - 6 &‌استخدام کشوری - کار &‌سازمان امور اداری و استخدامی کشور ‌هیأت وزیران در جلسه مورخ 1368.6.1 بنا به پیشنهاد شماره .1605‌د مورخ 1368.4.13 سازمان امور اداری استخدامی کشور، آیین‌نامه استخدام‌پیمانی موضوع تبصره ماده 6 قانون استخدام کشوری را به شرح زیر تصویب نمودند:
[z]"‌آیین‌نامه استخدام پیمانی موضوع تبصره ماده 6 قانون استخدام کشوری" ‌ماده 1 - وزارتخانه‌ها و مؤسسات مشمول "‌قانون استخدام کشوری و ماده 4 قانون نحوه تعدیل نیروی انسانی" که در این آیین‌نامه "‌دستگاه" نامیده‌می‌شوند می‌توانند به استناد مجوزهای قانونی جهت واگذاری پستهای موقت سازمانی موضوع تبصره یک ماده 8 قانون استخدام کشوری به موجب‌قراردادی که طبق مقررات این آیین‌نامه مابین دستگاه‌های از یک طرف و داوطلبین خدمت پیمانی از طرف دیگر منعقد می‌شود نیازهای استخدام پیمانی‌خود را تأمین نمایند.
‌تبصره - انعقاد قرارداد با مستخدمین پیمانی طبق فرمی که توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور ابلاغ می‌گردد صورت می‌گیرد و افراد مذکور‌مطابق بند "ج" ماده 4 قانون نحوه تعدیل نیروی انسانی دستگاه‌های دولتی، به پستهای موقت منصوب خواهند شد.
‌ماده 2 - مستخدمین مؤسسات دولتی مستثنی شده از قانون استخدام کشوری که بر اساس تبصره ماده 5 قانون مذکور به پست ثابت سازمانی تخصصی‌در دستگاه‌های مشمول این آیین‌نامه منصوب می‌شوند در مدت مأموریت تابع مقررات این آیین‌نامه خواهند بود.
‌ماده 3 - مدت قرارداد استخدام پیمانی یک سال است لیکن در مورد پستهای ثابت سازمانی تخصصی و نیز پستهای موضوع تبصره 2 ماده 7 قانون‌نحوه تعدیل نیروی انسانی حداکثر تا 10 سال قابل تمدید است.
‌ماده 4 - افرادی که در مشاغل کارگری موضوع تبصره ماده 4 قانون استخدامی کشوری به خدمت پذیرفته می‌شوند تابع مقررات قانون کار می‌باشند و از‌شمول این آیین‌نامه مستثنی خواهند بود.
‌ماده 5 - استخدام مستخدمین بازنشسته و بازخرید شده دولت در دستگاه‌های مشمول این آیین‌نامه به عنوان مستخدم پیمانی ممنوع است.
‌ماده 6 - فسخ قرارداد استخدام پیمانی توسط هر یک از طرفین قرارداد با یک ماه اعلام قبلی امکان‌پذیر خواهد بود مگر آن که در قرارداد مدت کمتری‌تعیین شده باشد.
‌ماده 7 - داوطلبان استخدام پیمانی باید علاوه بر شرایط اختصاصی تصدی شغل مورد نظر دارای شرایط زیر نیز باشند:
‌الف - تابعیت جمهوری اسلامی ایران و متدین به یکی از ادیان رسمی کشور و اعتقاد به مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران.
ب - انجام خدمت وظیفه یا معافیت قانونی در صورت مشمول بودن.
ج - عدم اعتیاد به مواد مخدر ‌د - نداشتن محکومیت جزایی مؤثر ه - صحت مزاج و توانایی انجام کار ‌ماده 8 - داوطلبان ورود به خدمت پیمانی از طریق امتحان و گزینش که زیر نظر هیأت مرکزی گزینش وزارتخانه یا دستگاه دولتی مربوط انجام می‌پذیرد‌انتخاب می‌شوند.
‌ماده 9 - شرایط احراز مشاغل مورد تصدی مستخدمین پیمانی، مدرک تحصیلی است که در طرحهای طبقه‌بندی مشاغل مستخدمین رسمی (‌بدون‌داشتن سابقه تجربی) برای تخصیص به اولین طبقه رشتی شغلی مورد نظر ضروری باشد ‌ماده 10 - حقوق مستخدمین پیمانی مشمول این آیین‌نامه بر اساس جدول زیر تعیین می‌شود:
>‌جدول: تصویب‌نامه‌ها 1368 - جلد 3 - صفحه 8< ‌تبصره 1 - مستخدمین پیمانی با توجه به مدرک تحصیلی و شغل ارجاعی در یک از طبقات شغلی مندرج در این جدول قرار می‌گیرند واز حقوق طبقه‌مربوطه برخوردار می‌گردند.
‌تبصره 2 - افرادی که دارای تحصیلات حوزه‌ای هستند با توجه به ارزش استخدامی مدرک تحصیلیشان که بر اساس مصوبات جلسات مورخ 63.9.8‌و 63.10.30 و 1365.5.8 شورای امور اداری و استخدامی کشور و اصلاحات بعدی آن تعیین گردیده در مشاغلی که واجد شرایط گروه‌های شغلی‌مربوط باشند به صورت پیمانی استخدام می‌گردند و از حقوق طبقات 3 لغایت 6 این ماده استفاده می‌نمایند.* *>>‌پاورقی: با توجه به مصوبه مورخ 1367.11.9 شورای امور اداری و استخدامی کشور روحانیون اهل تشیع، حسب مورد از حقوق طبقات 5 الی7 جدول استفاده خواهند نمود.>‌پاورقی: با توجه به ارقام قابل پرداخت به مستخدمین پیمانی، مصوبه شماره 74626 مورخ 1357.7.25 هیأت وزیران در خصوص اینگونه‌مستخدمین نافذ نیست.


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری