جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×

تصویب مواردی در خصوص گسترش و تقویت تعاونی های مصرف کارکنان دولت


0
0
241
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده هیات وزیران
تاریخ تصویب1370/12/11
شناسه42B0E6B1-3D9A-4492-BEAF-01D4E3A00AA2
وضعیتمنسوخ نشده
شماره دوره70
شماره جلد252

‌تصویب مواردی در خصوص گسترش و تقویت تعاونی‌های مصرف کارکنان دولت 1370.12.11 - .72244ت578ه - 1371.02.02 - 517 &‌استخدام کشوری - تعاونیها &‌وزارت تعاون - سازمان امور اداری و استخدامی کشور ‌هیأت وزیران در جلسه مورخ 1370.12.11 بنا به پیشنهاد وزارت تعاون و سازمان امور اداری و استخدامی کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون‌اساسی جمهوری اسلامی ایران به منظور گسترش و تقویت تعاونی‌های مصرف کارکنان دولت تصویب نمود:
1 - به کلیه دستگاه‌های مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت اجاره داده می‌شود از ابتدای سال 1371 با توافق کارکنان خود و به منظور افزایش سهام آنان در‌شرکت تعاونی مصرف کارکنان دولت، ماهیانه مبلغ سه هزار (3000) ریال از کمک هزینه عائله‌مندی موضوع ماده (9) قانون نظام هماهنگ پرداخت یا از حقوق‌و مزایای این قبیل کارکنان کسر و به حساب شرکت تعاونی واریز نمایند تا به ازای آن، برگ سهام یا گواهی سهام با رعایت مقررات مربوط توسط شرکت برای آنان‌صادر گردد. در صورت عدم توافق کارمند کسر مبلغ فوق از حقوق و مزایا و کمک عائله‌مندی وی مجاز نمی‌باشد.
2 - شرکت‌های تعاونی مصرف کارکنان دولت موضوع این تصویب‌نامه حداقل پنجاه درصد (50%) از وجوه سهام دریافتی هر عضو را به حساب اتحادیه تعاونی‌مصرف کارکنان دولت در تهران بابت سهام خود واریز خواهند نمود تا برای تأمین کالاهای اساسی و ضروری یا سرمایه‌گذاری در امور مربوط به تولید اینگونه‌کالاها به مصرف برسد. کالاهای مزبور متناسب با میزان سهامی که در اجرای این مصوبه توسط هر یک از تعاونیها خریداری شده است توزیع خواهد شد.
3 - دستگاه‌هایی که فاقد تعاونی مصرف کارکنان می‌باشند می‌توانند به طور مستقیم یا با شرکت یک یا چند دستگاه اجرایی نزدیک به هم نسبت به تشکیل‌تعاونیهای مزبور اقدام نمایند.
4 - در صورتی که کارکنان شاغل در هر یک از نقاط کشور به دلیل فقدان تعاونی مصرف در آن نقطه امکان عضویت نداشته باشند، نزدیکترین تعاونی مصرف‌کارکنان دستگاه‌های دولتی و وابسته به دولت با رعایت ضوابط مکلف به پذیرش عضویت اینگونه کارکنان می‌باشند.
5 - دستگاه‌های دولتی موضوع ماده (1) "‌قانون نحوه ایجاد تسهیلات رفاهی برای کارکنان دولت" مصوب 1367 و تبصره (1) آن موظفند با هماهنگی وزارت‌تعاون تکالیف مقرر در متن ماده مزبور و تبصره آن را اجرا نمایند.
6 - نظارت بر حسن اجرای این مصوبه به عهده وزارت تعاون و سازمان امور اداری و استخدامی کشور می‌باشد و در صورت نیاز دستورالعمل‌های لازم توسط‌دستگاه‌های مذکور تهیه و ابلاغ خواهد شد.
‌حسن حبیبی - معاون اول رییس جمهور


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری