جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
نشست حضوری با سیدمحمد عرشیانفر (ظرفیت محدود ) لینک ثبت نام

اجازه مشارکت به شرکت اسکانسکا مقیم سوئد در طرح ساخت هتل پنج ستاره در تهران با مشارکت سرمایه گذاران ایرانی


0
0
325
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده هیات وزیران
تاریخ تصویب1374/10/20
شناسهCBC31739-C07A-410E-AD8B-7EEFB0F19084
وضعیتمنسوخ نشده
شماره دوره74
شماره جلد255

‌اجازه مشارکت به شرکت اسکانسکا مقیم سوئد در طرح ساخت هتل پنج ستاره در تهران با مشارکت سرمایه‌گذاران ایرانی 1374.10.20 - .11540ت16007ه - 1374.10.24 - 232 &‌امور بین‌المللی - بانکی و پولی - وام &‌وزارت امور اقتصادی و دارایی ‌هیأت وزیران در جلسه مورخ 1374.10.20 بنا به پیشنهاد شماره 34303 مورخ 1374.9.20 وزارت امور اقتصادی و دارایی و موافقت هیأت رسیدگی به‌جلب و حمایت سرمایه‌های خراجی و به استناد قانون جلب و حمایت سرمایه‌های خارجی - مصوب 1334 - تصویب نمود:
‌به شرکت اسکانسکا (Skanska international Building A.B.) مقیم سوئد اجازه داده می‌شود تا بر اساس قانون جلب و حمایت سرمایه‌های خارجی و‌آیین‌نامه اجرایی آن و با رعایت کلیه قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران در طرح ساخت هتل پنج ستاره در تهران با مشارکت سرمایه‌گذاران ایرانی به نحو‌زیر مشارکت نماید:
1 - شرکت اسکانسکا تا سقف مبلغ شصت میلیون (60.000.00) دلار آمریکا به عنوان وام سهامدار اختصاص خواهد داد که حداقل (50%) آن به صورت نقد‌و از طریق سیستم بانکی به کشور وارد شده و پس از تبدیل به ریال صرف هزینه‌های ریالی طرح می‌شود و (50%) دیگر به صورت ماشین‌آلات، تجهیزات و‌خدمات به کشور وارد می‌شود. شرکت اسکانسکا (1%) سهام شرکت مشترک (‌بهرود) را تا زمان تسویه وام مذکور، مالک خواهد بود.
2 - کلیه هزینه‌های ارزی طرح در زمان بهره‌برداری تجاری شامل بازپرداخت اصل و پرداخت سود تسهیلات مالی اعطایی سرمایه‌گذار خارجی (‌وام سهامدار‌خارجی) و هزینه‌های جاری ارزی عملیاتی و مدیریت هتل باید از محل درآمدهای ارزی هتل در دوره بهره‌برداری تأمین و تأدیه شود.
3 - شرایط مربوط به وام سهامدار خارجی و نحوه بازپرداخت آن به تصویب هیأت رسیدگی به جلب و حمایت سرمایه‌های خارجی خواهد رسید.
‌حسن حبیبی - معاون اول رییس جمهور


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی