جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×

تصمیم هیأت وزیران در خصوص الزام دستگاه های اجرایی و مؤسسات تابع آنها به ارسال نسخه ای از نتایج مطالعات خود در ارتباط با مهندسی ژئوتکنیک و خدمات زمین شناسی به وزارت معادن و فلزات ( سازمان زمین شناسی کشور)


0
0
186
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده هیات وزیران
تاریخ تصویب1374/05/22
شناسه77D597A1-CB84-442B-B93F-885BDFF49932
وضعیتمنسوخ نشده
شماره دوره74
شماره جلد3

‌تصمیم هیأت وزیران در خصوص الزام دستگاه‌های اجرایی و مؤسسات تابع آنها به ارسال نسخه‌ای از نتایج مطالعات خود در‌ارتباط با مهندسی ژئوتکنیک و خدمات زمین‌شناسی به وزارت معادن و فلزات (‌سازمان زمین‌شناسی کشور) 1374.05.22 - 6568 - 1374.05.30 - 499 &‌معادن &‌وزارت معادن و فلزات ‌هیأت وزیران در جلسه مورخ 1374.5.22 به منظور تمرکز اطلاعات مربوط به زمین‌شناسی و جلوگیری از انجام هزینه‌های مضاعف مطالعات تکراری مقرر‌نمود:
‌کلیه دستگاه‌های اجرایی و مؤسسات تابع آنها موظفند نسخه‌ای از نتایج مطالعات خود را در ارتباط با مهندسی ژئوتکنیک و خدمات زمین‌شناسی مانند‌لرزه‌خیزی و لرزه‌نگاری - زمین ساختی ژئوفیزیکی - مکانیک و خواص فیزیک سنگ و خاک که انجام آنها قبل از ایجاد تأسیسات صنعتی و اجرای طرحهای‌عمرانی الزامی است، به وزارت معادن و فلزات (‌سازمان زمین‌شناسی کشور) ارسال نمایند. اسناد مربوط به مطالعات یاد شده، در بایگانی بانک اطلاعات وزارت‌معادن و فلزات (‌سازمان زمین‌شناسی کشور) نگهداری و در صورت درخواست دستگاه‌های اجرایی، به صورت رایگان برای آنها ارسال خواهد شد.
‌حسن حبیبی - معاون اول رییس جمهور


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری