جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

الحاق چند بند به تصویب نامه اجازه مشارکت در طرح تولید لوله های فایبر گلاس با مشارکت سرمایه گذاران خصوصی ایران به شرکت S.P.A مقیم ایتالیا


0
0
244
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده هیات وزیران
تاریخ تصویب1375/07/15
شناسهF90FA67B-7F73-4064-ACD6-F3AF365A1A2A
وضعیتمنسوخ نشده
شماره دوره75

‌الحاق چند بند به تصویب‌نامه اجازه مشارکت در طرح تولید لوله‌های فایبر گلاس با مشارکت سرمایه‌گذاران خصوصی ایران به‌شرکت S.P.A مقیم ایتالیا 1375.07.15 - .7269ت17207ه - 1375.07.17 - 18 &‌امور بین‌المللی - بانکی و پولی - سازمانهای دولتی - سرمایه گذاری خارجی - واردات و صادرات - وام &‌وزارت امور اقتصادی و دارایی ‌هیأت وزیران در جلسه مورخ 1375.7.15 بنا به پیشنهاد شماره 2393.21.22375 مورخ 1375.7.3 وزارت امور اقتصادی و دارایی و موافقت هیأت‌رسیدگی به جلب و حمایت سرمایه‌های خارجی و به استناد قانون جلب و حمایت سرمایه‌های خارجی مصوب 1334 تصویب نمود:
‌من زیر به تصویب‌نامه شماره .2969ت 32 ه مورخ 1372.2.25 افزوده می‌شود:
1 - شرکت سارپلاست ایتالیا همچنین اجازه دارد معادل شانزده میلیون (16.000.000) دلار آمریکا به عنوان وام سهامدار به صورت مواد اولیه و عنداللزوم‌جهت تأمین قطعات یدکی مورد نیاز طرح تولید لوله‌های فایبرگلاس، طبق شرایطی که به تصویب هیأت رسیدگی به جلب و حمایت سرمایه‌های خارجی رسیده‌است در اختیار شرکت مشترک (‌بوشهر پلاستیک) قرار دهد.
2 - نیازهای ارزی برای بازپرداخت وام یادشده و هزینه‌های مربوط از محل ارز حال از صادرات تولیدات شرکت مشترک تأمین و تأدیه شود.
3 - علاوه بر نحوه تأمین نیازهای ارزی مربوط به بازپرداخت وام مندرج در بند (2) فوق، کلیه نیازهای ارزی شرکت مشترک در دوره بهره‌برداری شامل و نه‌محدوده به نیازهای ارزی برای بازپرداخت وام سهامدار خارجی و هزینه‌های مربوط (‌موضوع تصویب‌نامه یاد شده)، خرید موارد اولیه و قطعات یدکی از خارج و‌انتقال سود سهام قابل انتقال سارپلاست از محل ارز حال از صادرات تولیدات شرکت مشترک تأمین و تأدیه شود و همه ساله گواهی صادرات تا حدی که کلیه‌نیازهای مزبور را پوشش دهد به سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران تسلیم شود.
4 - در صورت وجود محدودیت قانونی یا محدودیت اعمال شده از سوی دولت که در نتیجه آن شرکت مشترک نتواند تولیدات خود را صادر نماید، الزام به‌صادرات برای آن سال منتفی شده و در نتیجه انتقالات ارزی مربوط به سهامدار خارجی (‌سارپلاست) طبق قانون جلب و حمایت سرمایه‌های خارجی انجام‌خواهد شد.
5 - به منظور رسیدن به ظرفیت کامل، شرکت سارپلاست ظرف 6 ماه از تاریخ صدور این تصویب‌نامه اقدام به ارسال بقیه ماشین‌آلات طرح مصوب نماید.
6 - شرایط وام سهامدار خارجی به تصویب هیأت رسیدگی به جلب و حمایت سرمایه‌های خارجی خواهد رسید.
‌حسن حبیبی - معاون اول رییس جمهور


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی