جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×

دستوالعمل پرداخت فوق العاده جذب و امتیازات لازم برای ارتقاء به سطوح کارشناس ارشد، کارشناس خبره و کارشناس عالی طبق ضوابط مصوب شورای امور اداری برای دستگاههای اجرایی


0
0
241
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده هیات وزیران
تاریخ تصویب1381/05/13
شناسه135ACD52-8D55-4118-9CCF-571DD6F3B009
وضعیتمنسوخ نشده

دستوالعمل پرداخت فوق‌العاده جذب و امتیازات لازم برای ارتقاء به سطوح کارشناس ارشد، کارشناس خبره و‌کارشناس عالی طبق ضوابط مصوب شورای امور اداری برای دستگاههای اجرایی
‌شماره : .4169ت25703‌ه‍
‌تاریخ : 1381.05.23 ‌سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ‌هیأت وزیران در جلسه مورخ 1381.5.13 بنا به پیشنهاد شماره 105.13502 مورخ 1380.9.3 سازمان‌مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و به استناد ماده (6) قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت - مصوب 1370-‌تصویب نمود:
1 - به منظور جذب و نگهداری نیروهای متخصص کارشناسی و مدیریت دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون‌نظام هماهنگ پرداخت که دارای شرایط و امتیازات لازم برای ارتقاء به سطوح کارشناس ارشد، کارشناس خبره و‌کارشناس عالی طبق ضوابط مصوب شورای امور اداری و استخدامی‌کشور می‌باشند فوق‌العاده ویژه‌ای به شرح زیر‌علاوه بر حقوق و مزایای متعلقه قابل پرداخت است:
‌الف - متخصصینی که امتیاز سطح کارشناسی ارشد را کسب نموده اند برابر سی و پنج درصد (35%)‌حقوق و‌فوق‌العاده شغل و فوق‌العاده جذب.
ب - متخصصینی که امتیاز سطح کارشناسی خبره را کسب نموده اند برابر پنجاه و پنج درصد (55%)‌حقوق و‌فوق‌العاده شغل و فوق‌العاده جذب.
ج - متخصصینی که امتیاز سطح کارشناسی عالی را کسب نموده اند برابر هفتاد و پنج درصد (75%)‌حقوق و‌فوق‌العاده شغل و فوق‌العاده جذب.
2- فوق‌العاده یاد شده جزء فوق‌العاده‌های مستمرمحسوب نمی‌شود و پرداخت آن مستلزم حفظ کیفیت ارایه‌خدمات با تأیید بالاترین مقام دستگاه است و مشمول دریافت کسور بازنشستگی نمی‌باشد.
3- پرداخت فوق‌العاده مزبور شامل افرادی که مشمول ماده (8) قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت -‌ مصوب 1370 - و همتراز با اعضاء هیأت علمی‌شده اند و نیز کارکنانی که حق محرومیت از مطب دریافت‌می‌نمایند، نخواهد شد و هر شخص می‌تواند از فوق‌العاده موضوع این تصویبنامه یا افزایش ناشی از همترازی با‌اعضای هیأت علمی‌و همچنین دریافت حق محرومیت از مطب استفاده نماید.
4- مقامات ومدیران مشمول طرح ارزیابی مدیران درصورتی‌که امتیازات لازم برای سطوح فوق‌الذکر را کسب‌نمایند علاوه بر فوق‌العاده پست مورد تصدی از فوق‌العاده‌های یاد شده نیز بهره مند می‌گردند.
‌تبصره - آن دسته از مقامات و همچنین مدیران کل، رؤسای مراکز، رؤسا و معاونین سازمانهای دولتی که‌مشمول طرح ارزیابی مدیران می‌باشند درصورتی‌که امتیاز لازم برای سطوح مذکور را کسب ننمایندعلاوه‌برفوق‌العاده پست مورد تصدی از فوق‌العاده ویژه سطح کارشناسی ارشد نیز بهره مند می‌گردند.
5 - فوق‌العاده جذب مقامات مذکور در تبصره (2) ماده (1) قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت -‌مصوب 1370 - ‌و همتراز آنان پنجاه درصد (50%) افزایش می‌یابد.
‌محمدرضا عارف - معاون اول رییس جمهور


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری