جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

اجازه شرکت نمودن در افزایش سرمایه بانک صنعت ومعدن به شرکتهای مادر تخصصی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران


0
0
245
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده هیات وزیران
تاریخ تصویب1383/04/02
شناسهDD3F2DC4-4EB3-418B-821E-DC0AA6A64788
وضعیتمنسوخ نشده

اجازه شرکت نمودن در افزایش سرمایه بانک صنعت ومعدن به‌شرکتهای مادر تخصصی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران
شماره‌ : .16300ت 30584ه¨
تاریخ : 1383.04.02 وزارت صنایع و معادن - وزارت امور اقتصادی و دارایی - سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور - بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران هیأت وزیران در جلسه مورخ 1383.3.6 بنا به پیشنهاد شماره 101372 مورخ 1383.2.9 وزارت صنایع ومعادن و به استناد تبصره (2) ماده (4) قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی‌، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی‌ایران ـ مصوب 1379 ـ تصویب نمود:
به شرکتهای مادرتخصصی "سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران‌" و "سازمان توسعه و نوسازی معادن وصنایع معدنی ایران‌" اجازه داده می‌شود در افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن تا سقف موضوع ماده (7)اساسنامه بانک مزبور به گونه‌ای شرکت نمایند که سهم دولت در سرمایه بانک یادشده بیش از سهم هر یک از دوشرکت مادرتخصصی مورد اشاره باشد.
محمدرضا عارف - معاون اول رییس‌جمهور


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی