جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

واگذاری حق استفاده از شش هکتار از اراضی واقع در کرج ، غرب جاده محمد شهربه شهرداری (شرکت مترو)


0
0
239
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده هیات وزیران
تاریخ تصویب1384/05/17
شناسهD8094876-8DC7-426A-8416-9627246910FE
وضعیتمنسوخ نشده

واگذاری ‌حق ‌استفاده ‌از شش‌هکتار از اراضی ‌واقع‌ در کرج‌، غرب ‌جاده محمد شهربه ‌شهرداری ‌ (شرکت ‌مترو)
شماره‌ : .30431ت 33169 ک
تاریخ : 1384.05.17 وزارت جهاد کشاورزی ـ وزارت علوم‌، تحقیقات و فناوری ـ وزارت اطلاعات وزارت اموراقتصادی و دارایی ـ وزارت کشور معاونت حقوقی و امور مجلس رییس جمهور ـ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور هیأت وزیران در جلسه مورخ 1384.3.29 بنا به پیشنهاد شماره 16536 مورخ 1384.3.18 معاونت‌حقوقی و امور مجلس رییس جمهور و به استناد تبصره‌های (1) و (5) ماده (69) قانون تنظیم بخشی ازمقررات مالی دولت ـ مصوب 1380ـ تصویب نمود:
1ـ اسناد مالکیت حدود شش هکتار از اراضی پلاک ثبتی 162 اصلی واقع در کرج‌، جنوب اتوبان کرج ـقزوین‌، غرب جاده محمد شهر، طبق نقشه پیوست‌(1)، به نام دولت جمهوری اسلامی ایران تنظیم گردد.
2ـ حق استفاده این ملک با رعایت قوانین و مقررات مربوط و شرایط زیر به شهرداری (شرکت مترو)واگذار گردد:
الف ـ با توجه به حکم تبصره (5) ماده (69) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت‌، این واگذاری‌راجع به حق استفاده است که صرفاً برای احداث ایستگاه قطار شهری و تأسیسات جانبی بوده و مجوزی‌برای مالکیت ایجاد نمی‌نماید.
ب ـ واگذاری موضوع بند «الف‌» به مدت سی سال و مشروط به تداوم فعالیت با اهداف و وظایف موضوع‌طرح و با تأیید دستگاه ناظر (موضوع بند «د») می‌باشد و تمدید حق استفاده یاد شده برای دوره‌های بعد بااولویت برای شهرداری (شرکت مترو) با تأیید دستگاه ناظر منوط به تصویب کمیسیون مستندسازی و تعیین‌بهره‌بردار (معاونت حقوقی و امور مجلس رییس جمهور) خواهد بود.
ج ـ شهرداری (شرکت مترو) مجاز است نسبت به احداث یا تکمیل بنا در ملک یاد شده تحت عنوانکاربری یاد شده در بند «الف‌» با رعایت مقررات مربوط اقدام نماید. این امر موجب مالکیت نمی‌باشد و درقبال مستحدثات مزبور صرفاً حق استفاده از دوره مذکور و در مهلت تمدید برای آن دستگاه منظور شده یامی‌شود.
د ـ نظارت بر تداوم فعالیت طبق اهداف و وظایف موضوع طرح برعهده استانداری تهران می‌باشد کهموظف است در ابتدای نیمه دوم سال آخر هر برنامه توسعه پنج ساله کشور، عدم انحلال شرکت و تداوم‌فعالیت شهرداری را در چهارچوب اهداف و وظایف یاد شده تأیید و مراتب استفاده مطلوب از محل واگذاری‌را به کمیسیون گزارش نماید.
هـ ـ در صورت انحلال یا تغییر اهداف و موضوع فعالیت شهرداری (شرکت مترو) (با تأیید سازمان ناظر)حق استفاده یادشده ساقط می‌گردد.
زـ حق استفاده با قید شرایط فوق در صفحه توضیحات سند مالکیت برای شهرداری (شرکت مترو) ازسوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور قابل درج خواهد بود.
محمدرضاعارف - معاون اول رییس‌جمهور
1 - نقشه مزبور در آرشیو اداره کل تدوین و تنقیح قوانین و مقررات موجود می‌باشد.


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی