جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

انتقال بدهی سازمان مدیریت تولید و انتقال نیروی برق ایران (توانیر) و شرکتهای سهامی آب و فاضلاب کشور ... و بنگاه توسعه ماشینهای کشاورزی وزارت جهادکشاورزی به سیستم بانکی به حساب بدهی دولت


0
0
211
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده هیات وزیران
تاریخ تصویب1383/07/22
شناسه77382F39-4C00-4F2B-921B-496C6163E4C2
وضعیتمنسوخ نشده

انتقال بدهی سازمان مدیریت تولید و انتقال نیروی برق ایران (توانیر) و شرکتهای‌سهامی آب و فاضلاب کشور ... و بنگاه توسعه ماشینهای کشاورزی وزارت‌جهادکشاورزی به سیستم بانکی به حساب بدهی دولت
شماره‌ : .27086ت 29580ه¨
تاریخ : 1383.07.22 وزارت نیرو ـ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران - سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور هیأت وزیران در جلسه مورخ 1383.7.12 بنا به پیشنهاد مشترک وزارت نیرو، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی‌کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی‌ایران تصویب نمود:
1 ـ بدهی سازمان مدیریت تولید و انتقال نیروی برق ایران (توانیر) شامل اصل‌، سود و کارمزد تسهیلات بانکی تاسقف 16038 میلیارد ریال و شرکتهای سهامی آب و فاضلاب کشور، آب و فاضلاب استانهای خوزستان‌، قم‌ ،کهگیلویه و بویراحمد و شرکتهای سهامی آب منطقه‌ای و سازمان آب و برق خوزستان‌، سیستان و بلوچستان‌، فارس‌،مازندران و گلستان و شرکت سهامی توسعه منابع آب و نیروی ایران (آب و نیرو) تا سقف 10464 میلیارد ریال وبنگاه توسعه ماشینهای کشاورزی وزارت جهادکشاورزی تا سقف 18 میلیارد ریال به سیستم بانکی به حساب بدهیدولت انتقال می‌یابد.
2 - بدهیهای انتقال یافته به دولت در چارچوب بند (1) این تصویبنامه ظرف چهارسال بازپرداخت خواهد شد. سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور موظف است اعتبار لازم جهت بازپرداخت بدهیهای انتقال یافته را در چهارقسط مساوی در بودجه کل کشور در سالهای 1384 لغایت 1387 پیش‌بینی و منظور نماید.
3 ـ سرمایه دولت در شرکتهای دولتی مذکور در بند (1) این تصویبنامه به میزان انتقال دیون آنها افزایش می‌یابد.
محمدرضا عارف - معاون اول رییس‌جمهور


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی