جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×

تعیین اعضای ستاد حوادث و سوانح غیرمترقبه کشور به عنوان نمایندگان ویژه رئیس جمهور در اجرای تبصره ماده واحده قانون الحاق یک تبصره به ماده (1) قانون اصلاح ماده (60) و جدول شماره (2)قانون برنامه سوم توسعه و ...............


0
0
189
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده هیات وزیران
تاریخ تصویب1384/03/16
شناسهC5B21D4B-9EA6-459F-A003-BC82FA73700F
وضعیتمنسوخ نشده

تعیین‌ اعضای‌ ستاد حوادث ‌و سوانح‌ غیرمترقبه‌ کشور به ‌عنوان ‌نمایندگان‌ ویژه ‌رئیس ‌جمهور در اجرای‌ تبصره ‌ماده ‌واحده‌ قانون ‌الحاق‌ یک ‌تبصره‌ به‌ ماده‌(1) قانون ‌اصلاح‌ ماده‌(60) و جدول‌ شماره ‌(2)قانون ‌برنامه ‌سوم ‌توسعه ‌و اصلاح ‌قانون ‌بودجه ‌سال‌1383کل ‌کشور
شماره‌ : .15634ت 33023 ه¨
تاریخ : 1384.03.16 وزارت کشور هیأت‌وزیران در جلسه مورخ 1384.3.1 بنا به پیشنهاد رییس جمهور و به استناد اصل یکصد و بیست‌و هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب نمود:
اعضای ستاد حوادث و سوانح غیرمترقبه کشور به عنوان نمایندگان ویژه رییس جمهور در مورد اجرایتبصره ماده واحده قانون الحاق یک تبصره به ماده (1) قانون اصلاح ماده (60) و جدول شماره (2) قانون‌برنامه سوم توسعه اقتصادی‌، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اصلاح قانون بودجه سال 1383کل کشور ـ مصوب 1384 ـ درخصوص تخصیص اعتبارات مربوط به‌"جبران خسارات ناشی از برف استان‌گیلان‌، زلزله زرند و راور کرمان و جبران خسارات ناشی از خشکسالی و سرمازدگی و زلزله و حوادث‌غیرمترقبه وقوع یافته‌" تا مبلغ سیصد و پنجاه میلیون (000ر000ر350) دلار و در سقف بودجه عمومی‌دولت تعیین می‌شوند.
تصمیماتی که توسط نمایندگان ویژه رییس جمهور درخصوص امور اجرایی موارد یادشده اتخاذ می‌شوددر حکم تصمیمات رییس جمهور و هیأت‌وزیران بوده و لازم‌الاجرا می‌باشد و با رعایت ماده (19) آیین‌نامه‌داخلی هیأت دولت قابل صدور خواهد بود.
محمدرضا عارف - معاون اول رییس جمهور


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری