جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

تصویب نامه درخصوص تشکیل کارگروه مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات و امنیت آن (فاوا)


0
0
344
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده هیات وزیران
تاریخ تصویب1388/09/01
شناسهBBC134F6-CF79-46BA-A4F8-3D73C5D5F04B

شماره189378/ ت43505هـ 25/9/1388 تصویب‌نامه درخصوص تشکیل کارگروه مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات و امنیت آن (فاوا) نهاد ریاست جمهوری ـ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ـ وزارت بازرگانی وزارت امور اقتصادی و دارایی ـ وزارت رفاه و تأمین اجتماعی معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور هیئت وزیران در جلسه مورخ 1/9/1388 بنا به پیشنهاد رییس جمهور و به استناد اصول یکصد و بیست و هفتم و یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب نمود:
1ـ کارگروه مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات و امنیت آن (فاوا) با حضور آقایان رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات (رییس)، مهدی غضنفری وزیر بازرگانی، سیدشمس‌الدین حـسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی، صـادق محصولی وزیر رفاه و تأمین اجتماعی، ابراهیم عزیزی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور، لطف‌اله فروزنده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور و مهرداد کارگری مشاور و رییس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات نهاد ریاست جمهوری، برای بررسی و تصمیم‌گیری در امور مربوط به سیاستگذاری، پیگیری، هدایت، راهبری و نظارت بر چگونگی پیشرفت فعالیتهای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و امنیت، اختصاص و هدایت صحیح منابع مالی و بودجـه برای اجرای طرحهای کلان فنـاوری اطلاعات، اصـلاح مقررات، استانداردسازی، فرهنگ‌سازی و ایجاد فضاهای مناسب برای تولید محتوای الکترونیکی، رعایت اصول حاکمیت و توازن بین توسعه و امنیت اطلاعات و دولت الکترونیک تشکیل می‌شود.
2ـ تصمیم‌گیری درخصوص امور اجرایی موضوعات یادشده به اعضای کارگروه به عنوان نمایندگان ویژه رییس جمهور و تصویب و اصلاح آیین‌نامه‌ها و مقررات مربوط به وزیران عضو کارگروه تفویض می‌شود.
3ـ تصمیمات و مصوبات اکثریت اعضاء یا وزیران عضو کارگروه حسب مورد، در حکم تصمیمات رییس‌جمهور و هیئت وزیران بوده و با رعایت ماده (19) آیین‌نامه داخلی هیئت دولت قابل صدور است.
4ـ دبیرخانه کارگروه در دفتر هیئت دولت مستقر می‌باشد.
معاون اول رئیس‎جمهور ـ محمدرضا رحیمی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی