جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×

پاسخ دو مورد استعلام هیأت اجرایی رسیدگی به وضعیت دانشجویان تعلیقی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی


0
0
442
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده شورای عالی انقلاب فرهنگی
تاریخ تصویب1367/11/04
تاریخ انتشار1368/06/08
شناسه413A173C-FF4A-4F43-8E42-24B4CB9E706A
وضعیتمنسوخ نشده
شماره ثبت روزنامه رسمی12959

‌پاسخ دو مورد استعلام هیأت اجرایی رسیدگی به وضعیت دانشجویان تعلیقی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (‌مصوب یکصد و نهمین جلسه مورخ 67.11.4 شورای مشترک کمیسیونهای 1 و 2 شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب اختیارات تفویضی به‌ریاست شورای عالی) (‌دستگاه اجراء کننده: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) ‌در پاسخ به دو مورد استعلام هیأت اجرایی رسیدگی به وضعیت دانشجویان تعلیقی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رابطه با مصوبه شماره.1102‌دش مورخ 67.3.30 شورای مشترک کمیسیونهای 1 و 2 شورای عالی انقلاب فرهنگی مقرر گردید:
1 - در پاسخ به این سوال که "‌رسیدگی به وضعیت تحصیلی دانشجویانی که پس از انقلاب فرهنگی در دانشگاه‌ها پذیرفته شده‌اند به عهده چه مرجعی‌است" مقرر گردید که "‌کمیته مرکزی انضباطی به این امر رسیدگی نماید".
2 - در مورد این سوال که "‌آیا هیأت (‌هیأت اجرایی رسیدگی به وضعیت دانشجویان تعلیقی) می‌تواند به پرونده دانشجویانی که رسیدگی به وضعیت‌آنان در حیطه مسئولیت هیأت قبلی بوده است لکن از آن هیأت حکمی دریافت نکرده‌اند رسیدگی نماید" مقرر گردید که "‌هیأت اجرایی به پرونده این‌افراد رسیدگی نماید".


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری