جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
نشست حضوری با سیدمحمد عرشیانفر (ظرفیت محدود ) لینک ثبت نام

قانون راجع به لغو لایحه قانونی شمول مقررات قانونی استخدام کشوری به کارمندان غیر نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران


0
0
231
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1360/08/26
تاریخ انتشار1360/10/15
شناسه50B51FE9-CD08-4256-B9FB-B9E344B8EF0E
تبصره2
ماده1
وضعیتمنسوخ شده
شماره ثبت روزنامه رسمی10738
شماره پرونده1/141
شماره دوره1
شماره جلد1
شماره صفحه111

‌قانون راجع به لغو لایحه قانونی شمول مقررات قانونی استخدام کشوری به کارمندان غیر نظامی نیروهای مسلح جمهوری‌اسلامی ایران ‌ماده واحده - لایحه قانونی شمول مقررات قانونی استخدام کشوری به کارمندان غیر نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مصوب59.3.5 شورای انقلاب اسلامی ایران نسبت به کارمندان غیر نظامی ارتش و کارمندان فنی غیر نظامی ژاندارمری که به علت مشکلاتی اجراء نشده‌است کان‌لم‌یکن و از تاریخ تصویب آن ملغی و مقررات استخدام سابق کماکان از 59.3.5 قابل اجرا می‌باشد.
‌تبصره 1 - کارمندان غیر نظامی و غیر فنی ژاندارمری و شهربانی جمهوری اسلامی ایران از این قانون مستثنی بوده و کماکان تابع مقررات مصوب‌شورای انقلاب خواهند بود.
‌تبصره 2 - وزارتین دفاع ملی و کشور مکلفند از تاریخ تصویب این قانون ظرف سه ماه وضع خدمتی کارمندان غیر نظامی نیروهای مسلح جمهوری‌اسلامی ایران (‌اعم از رسمی، فنی، قراردادی، خرید خدمت و غیره) را مورد بررسی قرار داده و طرح جامعی با هماهنگی سازمان امور اداری و‌استخدامی کشور تهیه و به صورت لایحه تقدیم مجلس نمایند.
‌قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و دو تبصره طبق اصل هشتاد و پنجم قانون اساسی در جلسه روز سه شنبه بیست و ششم آبان ماه یک هزار و سیصد و‌شصت به تصویب کمیسیون مشترک دفاع - امور اقتصادی و دارایی و کار و امور استخدامی مجلس شورای اسلامی رسیده و شورای محترم نگهبان آن‌را تأیید نموده است و برای مدت سه سال از تاریخ تصویب به صورت آزمایشی قابل اجرا است.
‌رئیس مجلس شورای اسلامی - اکبر هاشمی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی