جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

قانون راجع به هزینه سرانه واحدهای آموزشی وابسته به وزارت آموزش و پرورش


0
0
388
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1360/10/21
تاریخ انتشار1360/12/04
شناسه13C4317D-FB3D-4D3A-B5DC-B2F97A1C5700
تبصره4
ماده1
وضعیتمنسوخ شده
شماره ثبت روزنامه رسمی10778
شماره پرونده1/199
شماره دوره1
شماره جلد1
شماره صفحه128

‌قانون راجع به هزینه سرانه واحدهای آموزشی وابسته به وزارت آموزش و پرورش ‌ماده واحده - به وزارت آموزش و پرورش اجازه داده می‌شود اعتبارات هزینه سرانه مربوط به کودکستانها (‌آمادگی) و سایر واحدهای آموزشی در‌مقاطع مختلف تحصیلی اعم از روزانه، شبانه و شبانه روزی وابسته به خود در مرکز و استانها را متناسب با تعداد دانش‌آموزان و شرایط محلی به طور‌سرانه بر طبق ضوابط موضوع تبصره (3) این قانون محاسبه و بر حسب مورد در ماده (16) بودجه خود و یا ادارات کل آموزش و پرورش استانها منظور‌نماید.
‌تبصره 1 - وجوه اعتبار هزینه سرانه موضوع این قانون بر اساس تحصیل اعتبار از طرف ذیحسابان مربوط در اختیار ادارات آموزش و پرورش‌نواحی قرار خواهد گرفت و ادارات آموزش و پرورش نواحی، اعتبارات مربوط به هر واحد آموزشی را به حساب دولتی همان واحد واریز و رسید آن را‌به هزینه قطعی منظور خواهد نمود.
‌تبصره 2 - رؤسای ادارات آموزش و پرورش نواحی می‌توانند به تشخیص پنج نفر از اعضای منتخب شورای مدارس از اعتبارات مربوط به هزینه‌سرانه یک واحد آموزشی در یک مقطع تحصیلی کسر و به اعتبار سرانه واحد آموزشی دیگری در همان مقطع تحصیلی که به دلیل فقر محلی نیاز‌بیشتری دارد تخصیص دهند.
‌تبصره 3 - ضوابط محاسبه و میزان و موارد استفاده از اعتبار هزینه سرانه واحدهای آموزشی با رعایت مفاد این قانون بر اساس اعتبارات مصوب به‌تصویب وزیر آموزش و پرورش خواهد رسید.
‌تبصره 4 - وزارت آموزش و پرورش مکلف است به طریق مقتضی بر مصرف صحیح اعتبارات هزینه سرانه نظارت نماید و در صورت مشاهده‌تخلف اقدامات قانونی لازم به عمل آورد.
‌قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و چهار تبصره در جلسه روز بیست و یکم دی ماه یک هزار و سیصد و شصت به تصویب مجلس شورای اسلامی‌رسیده است.
‌رئیس مجلس شورای اسلامی - اکبر هاشمی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی