جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

قانون راجع به اصلاح لایحه قانونی معافیت پاسداران کمیته ها از انجام خدمت وظیفه مصوب (1359.3.14)


0
0
244
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1361/01/25
تاریخ تایید1361/01/25
تاریخ امضا1361/02/08
تاریخ انتشار1361/02/18
شناسهD39E86BC-0DE6-4FDF-8D7E-E15160A49198
تبصره7
ماده1
وضعیتمنسوخ نشده
شماره ثبت روزنامه رسمی10833
شماره پرونده1/257
شماره دوره1
شماره جلد1
شماره صفحه179

‌قانون راجع به اصلاح لایحه قانونی معافیت پاسداران کمیته‌ها از انجام خدمت وظیفه مصوب (1359.3.14) ‌ماده واحده - نظر به این که خدمت در کمیته‌های انقلاب اسلامی ایران در واقع نوعی خدمت وظیفه عمومی پاسداری از تمامیت ارضی و تأمین‌امنیت و آسایش عامه مردم کشور است، لذا به دولت اجازه داده می‌شود مدت خدمت پاسداران کمیته‌های سراسری کشور را جزء مدت خدمت وظیفه‌محسوب دارد.
‌تبصره 1 - کمیته‌های انقلاب اسلامی یکی از نیروهای انتظامی است که در چهار چوب اساسنامه‌ای که به تصویب مجلس شورای اسلامی خواهد‌رسید زیر نظر وزارت کشور به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
‌تبصره 2 - از اول فروردین ماه سال 1359 اشتغال در کمیته‌های انقلاب اسلامی خدمت وظیفه محسوب می‌گردد.
‌تبصره 3 - اشتغال هر یک از مشمولین وظیفه عمومی در کمیته‌ها و ابتداء و انتهای آن موکول به صدور گواهی از کمیته مرکزی انقلاب اسلامی‌ایران می‌باشد مشروط بر این که مدت خدمت آنان از 6 ماه کمتر نباشد.
‌تبصره 4 - چنانچه هر یک از مشمولین بنا به تشخیص کمیته مرکزی صلاحیت یا توانایی اتمام خدمت در کمیته را نداشته باشند بقیه مدت خدمت‌خود را طبق تعیین اداره نظام وظیفه عمومی باید در واحدهایی که معین می‌گردد، انجام وظیفه کنند.
‌تبصره 5 - از تاریخ تصویب این قانون مشمولانی که به طور متوالی چهار سال در کمیته‌ها خدمت نمایند علاوه بر دریافت معافیت از خدمت وظیفه‌از حقوق و مزایای کامل کمیته‌ها برخوردار خواهند بود و چنانچه کمتر از مدت فوق خدمت کنند، نسبت به مدت خدمت وظیفه، فقط حقوق و مزایای‌سربازان وظیفه را دریافت خواهند داشت.
‌تبصره 6 - رعایت مفاد تبصره 1 و بندهای "‌الف" و "ج" تبصره 3 قانون تأمین نیازمندیهای استخدامی سپاه پاسداران الزامی خواهد بود.
‌تبصره 7 - وزارت کشور موظف است ظرف سه ماه از تاریخ تصویب این قانون اساسنامه کمیته‌های انقلاب اسلامی را به مجلس شورای اسلامی‌تقدیم نماید.
‌قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و هفت تبصره در جلسه روز یکشنبه پانزدهم فروردین ماه یک هزار و سیصد و شصت و یک مجلس شورای اسلامی‌تصویب و به تأیید شورای محترم نگهبان رسیده است.
‌رئیس مجلس شورای اسلامی - اکبر هاشمی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی