جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

قانون راجع به معافیت آن عده از معلولین انقلاب اسلامی ایران که قادر به انجام کار می باشند همچنین افراد خانواده شهدا و معلولین از شرط بند "ج" ماده 14 قانون استخدام کشوری


0
0
234
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1361/06/16
تاریخ تایید1361/06/16
تاریخ امضا1361/07/14
تاریخ انتشار1361/08/04
شناسه0F35F6AF-8142-414E-B481-B6CA02C8AEA4
تبصره3
ماده1
وضعیتمنسوخ نشده
شماره ثبت روزنامه رسمی10972
شماره پرونده1/331
شماره دوره1
شماره جلد1
شماره صفحه261

‌قانون راجع به معافیت آن عده از معلولین انقلاب اسلامی ایران که قادر به انجام کار می‌باشند همچنین افراد خانواده شهدا‌و معلولین از شرط بند "ج" ماده 14 قانون استخدام کشوری ‌ماده واحده - آن عده از معلولین انقلاب اسلامی ایران که قادر به انجام کار (‌در مواردی) می‌باشند همچنین افراد خانواده شهداء و معلولین انقلاب‌اسلامی ایران که دارای حداقل شرط تحصیلی مندرج در بند "ج" ماده 14 قانون استخدام کشوری نمی‌باشند، برای ورود به خدمت رسمی در‌وزارتخانه‌ها و مؤسسات دولتی و شهرداریهای مشمول قانون مزبور با موافقت وزیر یا رئیس دستگاه مربوط از شرط مذکور معاف خواهند بود و از‌وجود آنان در مشاغل رسته خدمات و فنی و حرفه‌ای استفاده خواهد شد.
‌تبصره 1 - دستگاههای ذیربط موظفند وسایل سوادآموزی این قبیل افراد را در ضمن خدمت فراهم نمایند. افراد استخدام شده نیز موظفند در فاصله4 سال پایان‌نامهی تحصیلات ابتدایی را به دست آورند و در غیر این صورت از ترفیع و اضافه حقوق محروم خواهند بود.
‌تبصره 2 - افراد خانواده شهداء و معلولین از لحاظ این قانون عبارتند از همسر، فرزندان و پدر و مادر و برادر و خواهر که به تشخیص و معرفی بنیاد‌شهید تحت تکفل معلول یا شهید بوده‌اند.
‌تبصره 3 - ارتقاء گروه منوط به رعایت بند "ج" ماده 14 و سایر شرایط قانون استخدام کشوری است.
‌قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و سه تبصره در جلسه روز سه شنبه شانزدهم شهریور ماه یک هزار و سیصد و شصت و یک مجلس شورای اسلامی‌تصویب گردیده و به تأیید شورای نگهبان رسیده است.
‌رئیس مجلس شورای اسلامی - اکبر هاشمی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی