جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

قانون راجع به تأسیس شرکتهای سهامی حمل و نقل


0
0
276
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1361/12/09
تاریخ تایید1361/12/09
تاریخ امضا1361/12/18
تاریخ انتشار1362/01/21
شناسهD1AB368B-C986-40DD-8F06-539D59A54AA7
تبصره3
ماده1
بند3
وضعیتمنسوخ نشده
شماره ثبت روزنامه رسمی11102
شماره پرونده1/399
شماره دوره1
شماره جلد1
شماره صفحه363

‌قانون راجع به تأسیس شرکتهای سهامی حمل و نقل ‌ماده واحده - به وزارت راه و ترابری اجازه داده می‌شود که نسبت به تأسیس شرکتهای حمل و نقل مشروحه زیر اقدام نماید:
‌الف - شرکت سهامی حمل و نقل جمهوری اسلامی ایران به منظور اعمال نظارت و رفع تنگناهای مربوط به حمل و نقل کالاهای اساسی از مبادی‌ورودی کشور به مناطق جنگی و محروم و دورافتاده و در مواقع حساس.
ب - شرکت سهامی حمل و نقل بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران - به منظور اعمال نظارت و انجام امور مربوط به حمل و نقل قسمتی از‌کالاهای صادراتی و وارداتی کشور.
ج - شرکت سهامی حمل و نقل جاده‌ای یخچالدار - به منظور اعمال و نظارت و انجام امور مربوط به حمل و نقل قسمتی از مواد فاسد شدنی.
‌تبصره 1 - شرکتهای بند الف و ب هر کدام حداکثر تا ظرفیت 500 دستگاه کامیون و شرکت بند ج تا ظرفیت 300 دستگاه قابل توسعه می‌باشند.
‌تبصره 2 - اساسنامه شرکتهای فوق‌الذکر پس از تأیید شورای عالی هماهنگی ترابری کشور بایستی به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.
‌تبصره 3 - مجمع عمومی شرکتهای فوق از وزرای راه و ترابری - بازرگانی - کشاورزی و عمران روستایی - اقتصاد و دارایی و مشاور و سرپرست‌سازمان برنامه و بودجه تشکیل خواهد شد و ریاست مجمع با وزیر راه و ترابری خواهد بود.
‌قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و سه تبصره در جلسه روز دوشنبه نهم اسفند ماه یک هزار و سیصد و شصت و یک با حضور شورای محترم نگهبان به‌تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.
‌رئیس مجلس شورای اسلامی - اکبر هاشمی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی