جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

قانون انحلال صندوق مشترک شهرداریها


0
0
260
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1362/08/12
تاریخ تایید1362/08/17
تاریخ امضا1362/08/21
تاریخ انتشار1362/09/08
شناسه65EE2FFA-F197-49F7-8CE1-4F8E05F11084
تبصره5
ماده1
وضعیتمنسوخ شده
شماره ثبت روزنامه رسمی11290
شماره پرونده1/523
شماره دوره1
شماره جلد1
شماره صفحه541

‌قانون انحلال صندوق مشترک شهرداریها ‌ماده واحده - به موجب این قانون صندوق مشترک شهرداریها منحل و به مجمع عمومی صندوق فوق اختیار داده می‌شود که نسبت به تعیین اعضاء‌هیأت تصفیه اقدام نماید، هیأت تصفیه بر طبق مقررات قانون تجارت و این قانون نسبت به امر تصفیه اقدام خواهد نمود.
‌تبصره 1 - وزارت کشور مکلف است درآمدهای مشروع این صندوق و درآمدهای حاصل از اجرای قانون لغو عوارض دروازه‌ای و سایر درآمدهای‌مرکزی شهرداریها و وجوه حاصل از بازپرداخت وامهای پرداختی صندوق مشترک شهرداریها را طبق آیین‌نامه‌ای که حداکثر ظرف سه ماه از تاریخ‌تصویب این قانون توسط وزارت کشور تهیه و به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید به منظور نیل به خودکفایی بین شهرداریهای کشور توزیع نماید.
‌تبصره 2 - باقیمانده وامهای تصویبی و پرداخت نشده صندوق مشترک شهرداریها از تاریخ انحلال غیر قابل پرداخت می‌باشد و اقساط کلیه وامهای‌پرداختی صندوق مشترک بر طبق قراردادهای منعقده بین شهرداریها و صندوق توسط وزارت کشور وصول خواهد شد تا بر اساس آیین‌نامه موضوع‌تبصره یک قانون مورد استفاده قرار گیرد.
‌تبصره 3 - کلیه اموال و داراییهای صندوق مشترک در تاریخ انحلال به حوزه معاونت امور محلی و عمران شهری وزارت کشور انتقال خواهد یافت.
‌تبصره 4 - هیأت تصفیه موظف است نسبت به انتقال کارکنان صندوق مشترک به وزارت کشور و حتی‌الامکان در سازمانهای گسترش وزارت کشور‌و سایر سازمانهای دولتی، شهرداریها و شرکتهای دولتی اقدام نماید.
‌تبصره 5 - هیأت تصفیه تا پایان کار تصفیه می‌تواند از مانده وجوه مربوط به اعتبارات بودجه جاری سال 61 صندوق نسبت به انجام هزینه‌های‌جاری مربوط به امر تصفیه اقدام نماید.
‌قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و پنج تبصره در جلسه پنجشنبه دوازدهم آبان ماه یک هزار و سیصد و شصت و دو مجلس شورای اسلامی تصویب و‌به تأیید شورای نگهبان رسیده است.
‌رئیس مجلس شورای اسلامی - اکبر هاشمی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی