جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

قانون اجازه ارجاع اختلافات فیمابین شرکت تراکتورسازی ایران و شرکت میلترزاندمونش به داوری


0
0
229
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1362/08/22
تاریخ تایید1362/09/02
تاریخ امضا1362/09/12
تاریخ انتشار1362/09/29
شناسه42F92E49-93F3-4203-ACE9-7BD3418F7FAF
ماده1
وضعیتمنسوخ شده
شماره ثبت روزنامه رسمی11307
شماره پرونده1/530
شماره دوره1
شماره جلد1
شماره صفحه542

‌قانون اجازه ارجاع اختلافات فیمابین شرکت تراکتورسازی ایران و شرکت میلترزاندمونش به داوری ‌ماده واحده - به شرکت تراکتورسازی ایران اجازه داده می‌شود که اختلافات موجود بین شرکت مزبور و شرکت میلترزاندمونش را طبق قرارداد‌مربوط جهت داوری، به اداره حقوقی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ارجاع نماید.
‌قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و متن قرارداد ضمیمه در جلسه روز یکشنبه بیست و دوم آبان ماه یک هزار و سیصد و شصت و دو مجلس شورای‌اسلامی تصویب و به تأیید شورای نگهبان رسیده است.
‌رئیس مجلس شورای اسلامی - اکبر هاشمی
‌تراکتورسازی ایران "‌شرکت سهامی خاص" ‌قرارداد ‌این قرارداد در تاریخ 1359.6.22 بین تراکتورسازی ایران (‌شرکت سهامی خاص) به نشانی تهران خیابان مصدق، نبش جام جم، ساختمان سازمان‌گسترش و نوسازی صنایع ایران که در این قرارداد به اختصار صاحب کالا نامیده می‌شود از یک طرف و شرکت میلترزاندمونش به نشانی تهران - خیابان‌استاد مطهری شماره 165 که در این قرارداد به اختصار حمل‌کننده نامیده می‌شود از طرف دیگر برای حمل تراکتور کامل، قطعات C.K.D و موتور از مرز‌کشور رومانی به تبریز - کارخانه تراکتورسازی ایران طبق شرایط زیر منعقد می‌شود.
‌ماده 1 - موضوع قرارداد ‌شرکت حمل‌کننده با توجه به مفاد قرارداد خرید کالا که بین صاحب کالا و فروشنده آن به صورت F.OB منعقده شده از طریق جلفا به آدرس یاد شده‌حمل نماید.
‌ماده 2 - میزان کرایه و سایر شرایط ‌کرایه و سایر شرایط حمل و پرداخت به شرح زیر می‌باشد:
‌الف - واگن 5 تن 150 دلار هر تن واگن 10 تن 104 دلار هر تن واگن 15 تن 94 دلار هر تن واگن 20 تن 86 دلار هر تن ب - کلیه هزینه‌های بین راهی شامل پاساوان و تعویض محور و هر گونه هزینه معمول و پیش‌بینی نشده (‌بجز ترخیصیه که به ازاء هر تن مبلغ 150 ریال‌که به صورت ریالی پرداخت خواهد شد) به عهده شرکت حمل‌کننده می‌باشد.
ج - کلیه هزینه‌های تخلیه در مقصد به عهده صاحب کالا می‌باشد.
‌د - جهت پرداخت صورتحسابهای کرایه حمل اعتبار اسنادی غیر قابل برگشت برای کل مبلغ قرارداد گشایش می‌گردد که پس از هر پارتی حمل در مقابل‌صورتحساب تأیید شده توسط صاحب کالا و بارنامه به ارز دلار آمریکا و به آدرس به شرح ذیل پرداخت می‌گردد.
‌ه‍- با توجه به تعداد واگن‌های پیش‌بینی شده برای حمل از طرف حمل‌کننده اعتبار از طرف صاحب کالا به طور متناوب ماهانه گشایش خواهد شد.
‌ماده 3 - اعلام شروع بارگیری و ورود به مقصد ‌بلافاصله پس از شروع بارگیری مراتب توسط شرکت حمل‌کننده به صاحب کالا اعلام خواهد شد.
‌ماده 4 - بیمه ‌مسئولیت بیمه کردن محمولات موضوع این قرارداد از هر جهت به عهده صاحب کالا می‌باشد.
‌ماده 5 - اسناد مورد نیاز ‌شرکت حمل‌کننده اسناد زیر را تنظیم و برای صاحب کالا ارسال خواهد داشت.
‌الف - بارنامه 2 نسخه ب - صورتحساب 2 نسخه ‌ماده 6 - نشانی و مکاتبات ‌نشانی طرفین قرارداد به شرحی است که در مقدمه قرارداد ذکر شده و کلیه مکاتبات و صورتحسابها به نشانی‌های مزبور ارسال خواهد شد.
‌ماده 7 - رفع اختلافات احتمالی ‌این قرارداد تابع قوانین دولت جمهوری اسلامی ایران است و در صورت بروز اختلاف در اجراء یا تفسیر آن رأی امور حقوق سازمان گسترش و نوسازی‌ایران برای طرفین قرارداد قابل اجراء است.
‌ماده 8 - حضور نماینده در جلفا و موقع تخلیه ‌حضور نماینده شرکت حمل‌کننده در جلفا و تهیه صورت لوازم کم و کسری و هماهنگ و پیگیری نمودن حرکت واگن‌ها و همچنین حضور نماینده‌حمل‌کننده در محل کارخانه در موقع ورود واگن‌ها به کارخانه جهت تحویل محموله الزامی می‌باشد.
‌ماده 9 - ‌این قرارداد از این تاریخ به مدت یک سال برای طرفین قابل اجرا می‌باشد و در صورت توافق طرفین قابل تمدید می‌باشد.
‌ماده 10 - فورس‌ماژور ‌عبارت است از جنگ، زلزله، سیل، اعتصابات و سایر وقایعی که خارج از کنترل انسان باشد.
‌ماده 11 - اگر هزینه ایرسوت (‌ترخیصیه) از مبلغ 110 ریال که توسط (RSOTI) از شرکت حمل‌کننده دریافت می‌شود شامل تخفیفی شود این تخفیف‌مستقیماً به نفع صاحب کالا منظور خواهد شد.
‌این قرارداد در سه نسخه تنظیم گردیده و هر سه نسخه که به امضاء و مهر نمایندگان حمل‌کننده و صاحب کالا رسیده است دارای اعتبار واحد می‌باشد.
‌تراکتورسازی ایران شرکت میلترزاندمونش ‌شرکت سهامی خاص ‌قرارداد فوق منضم به لایحه راجع به اجازه ارجاع اختلافات فیمابین شرکت تراکتورسازی ایران و شرکت، میلترزاندمونش به داوری جلسه روز یکشنبه‌بیست و دوم آبان ماه یک هزار و سیصد و شصت و دو مجلس شورای اسلامی تصویب و به تأیید شورای نگهبان رسیده است.
‌رئیس مجلس شورای اسلامی - اکبر هاشمی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی