جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

قانون احتساب سوابق خدمت مستخدمین وزارتخانه ها و مؤسسات و شرکتهای دولتی در نهادهای انقلاب اسلامی و مأموریت کارکنان نهادهای مزبور به وزارتخانه ها و مؤسسات و شرکتهای دولتی


0
0
226
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1364/11/06
تاریخ تایید1364/11/09
تاریخ امضا1364/11/14
تاریخ انتشار1364/11/27
شناسهA70ED6B2-E763-4A77-A558-5B7629417C19
تبصره3
ماده5
وضعیتمنسوخ نشده
شماره ثبت روزنامه رسمی11936
شماره پرونده2/902
شماره دوره2
شماره جلد1
شماره صفحه216

‌قانون احتساب سوابق خدمت مستخدمین وزارتخانه‌ها و مؤسسات و شرکتهای دولتی در نهادهای انقلاب اسلامی و‌مأموریت کارکنان نهادهای مزبور به وزارتخانه‌ها و مؤسسات و شرکتهای دولتی ‌ماده 1 - مستخدمین وزارتخانه‌ها و مؤسسات و شرکتهای دولتی و شهرداریها و سازمانهای وابسته به دولت و مؤسساتی که شمول قانون بر آنها‌مستلزم ذکر نام است در صورتی که قبل از استخدام سابقه خدمت در نهادهای انقلاب اسلامی داشته باشند سابقه خدمت تمام وقت آنان در نهادهای‌مزبور از لحاظ پایه یا درجه یا هر عنوان مشابه دیگر و بازنشستگی و وظیفه جزو سوابق خدمت دولتی آنان منظور و محسوب خواهد شد.
‌تبصره 1 - منظور از خدمت تمام وقت انجام وظیفه برابر ساعات کار مقرر در مورد کارکنان نهاد ذیربط بوده و مشروط بر آن است که حداقل از 40‌ساعت کار در هفته کمتر نباشد.
‌تبصره 2 - در صورتی که در برخی از مؤسسات موضوع این قانون مقررات در مورد تعیین میزان کسور بازنشستگی یا حق بیمه بابت احتساب‌سوابق خدمت مزبور وجود نداشته باشد کسور بازنشستگی یا حق بیمه سهم مستخدم بر اساس اولین حقوق خدمت رسمی یا ثابت یا دائم در مؤسسه‌متبوع محاسبه و توسط مستخدم پرداخت خواهد شد.
‌ماده 2 - مأموریت کارکنان نهادهای انقلاب اسلامی به دستگاههای موضوع ماده یک این قانون با موافقت آنان و دستگاههای ذیربط مجاز می‌باشد و‌حقوق و مزایای آنان در مدت مأموریت بر اساس شغلی که در مؤسسه محل مأموریت عهده‌دار خواهند شد از اعتبار مؤسسه مزبور پرداخت خواهد شد.
‌تبصره - انتصاب کارکنان موضوع این ماده در مؤسسه محل خدمت به پستهای ثابت سازمانی یا مشاغل مستمر و پرداخت حقوق و مزایای آنان با‌رعایت مقررات مورد عمل در مورد مستخدمین همان مؤسسه صورت می‌گیرد. چنانچه این قبیل مأموران عهده‌دار مشاغل غیر مستمر یا موقت گردند‌حسب مورد با آنان همانند مستخدمین پیمانی یا موقت یا قراردادی رفتار خواهد شد.
‌ماده 3 - چنانچه سن اشخاص مذکور در ماده یک به لحاظ خدمت در نهادهای انقلاب اسلامی از حداکثر سن مجاز برای استخدام تجاوز نماید با‌پرداخت کسور بازنشستگی سهم دولت توسط مستخدم بابت سنوات مازاد بر سن مجاز، به تعداد سنواتی که در خدمت نهادها بوده‌اند به حداکثر مذکور‌اضافه می‌گردد تا استخدام آنان بلامانع باشد.
‌ماده 4 - دولت موظف است ظرف مدت دو ماه از تاریخ ابلاغ این قانون ضوابط نهاد انقلابی به ضمیمه فهرست نهادهای انقلاب موجود را تهیه و‌برای تصویب به مجلس شورای اسلامی تقدیم نماید.
‌ماده 5 - آیین‌نامه اجرایی این قانون توسط سازمان امور اداری و استخدامی تهیه و به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید.
‌قانون فوق مشتمل بر پنج ماده و سه تبصره در جلسه یکشنبه ششم بهمن ماه هزار و سیصد و شصت و چهار تصویب و در تاریخ 1364.11.9 به تأیید‌شورای محترم نگهبان رسیده است.
‌رییس مجلس شورای اسلامی - اکبر هاشمی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی