جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

قانون الحاق بهداشتکاران دهان و دندان دانشگاهها به بهداشتکاران وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی


0
0
244
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1366/04/25
تاریخ تایید1366/04/27
تاریخ امضا1366/05/03
تاریخ انتشار1366/05/13
شناسه878CACB4-1F66-4FE8-8A5B-8420D1CCFFE1
تبصره3
ماده1
وضعیتمنسوخ شده
شماره ثبت روزنامه رسمی12360
شماره پرونده2/1039
شماره دوره2
شماره جلد1
شماره صفحه459

‌قانون الحاق بهداشتکاران دهان و دندان دانشگاهها به بهداشتکاران وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ‌ماده واحده - بهداشتکاران دهان و دندان وابسته به دانشگاه‌های کشور که بعد از تاریخ فروردین ماه سال 1360 فارغ‌التحصیل شده‌اند و یا از تاریخ‌فوق لغایت تصویب این قانون مشغول تحصیل در رشته فوق گردیده‌اند در صورت داوطلب بودن و سپردن تعهد خدمت در مناطق محروم و کمتر از ده‌هزار نفر از نظر ضوابط آموزشی استخدامی و محرومیت از اشتغال آزاد مشمول قانون بهداشتکاران دهان و دندان مصوب فروردین ماه 1360 خواهند‌شد.
‌تبصره 1 - وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موظف است برای دانشجویان مشغول تحصیل پس از تعیین واحدهایی که کم دارند بلافاصله‌و همچنین در مورد فارغ‌التحصیلان ذکر شده در قانون، آموزش تکمیلی نظری و عملی را با در نظر گرفتن امکانات آموزشی در اسرع وقت بر قرار کند.
‌تبصره 2 - تأمین اعتبار لازم جهت اجراء این طرح از محل اعتبار آموزشی و استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قسمت‌مربوط به ترتیب بهداشتکاران دهان و دندان خواهد بود. جابجایی اعتبار آموزشی متناسب جابجایی دانشجویان انجام خواهد شد.
‌تبصره 3 - از تاریخ تصویب این قانون فقط یک نوع بهداشتکار دهان و دندان پذیرفته می‌شود و قوانین مغایر با این قانون و قانون بهداشتکاران دهان‌و دندان ملغی است.
‌قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و سه تبصره در جلسه روز پنجشنبه مورخ بیست و پنجم تیر ماه یک هزار و سیصد و شصت و شش مجلس شورای‌اسلامی تصویب و در تاریخ 1366.4.27 به تأیید شورای نگهبان رسیده است.
‌رییس مجلس شورای اسلامی - اکبر هاشمی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی