جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

قانون واگذاری سهام مجتمع صنعتی گوشت لرستان به بانک ملی


0
0
262
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1366/11/06
تاریخ تایید1366/11/11
تاریخ امضا1366/11/15
تاریخ انتشار1366/11/29
شناسه45CBC5ED-BB19-4A88-9C86-1E1278788100
ماده1
وضعیتمنسوخ نشده
شماره ثبت روزنامه رسمی12524
شماره پرونده2/1149
شماره دوره2
شماره جلد1
شماره صفحه618

‌قانون واگذاری سهام مجتمع صنعتی گوشت لرستان به بانک ملی ‌ماده 1 - به بانک ملی ایران اجازه داده می‌شود که پس از انحلال و تعیین مدیر تصفیه، شرکت سهامی مجتمع صنعتی گوشت لرستان وفق اساسنامه‌آن کلیه دارایی‌های شرکت مزبور را به قیمت ارزیابی کارشناسان منتخب وزارتخانه‌های برنامه و بودجه، دادگستری، کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی‌که به تأیید وزرای ذیربط نیز خواهد رسید از مدیر تصفیه خریداری نماید. بانک ملی موظف است برای اداره مجتمع صنعتی گوشت لرستان شرکت‌سهامی خاص با موضوع و اهداف مندرج در ماده 3 اصلاحی قانون اساسنامه که به ضمیمه این قانون است مصوب خرداد 1354 تأسیس نماید.
‌ماده 2 - تأدیه و انجام کلیه تعهدات شرکت سهامی مجتمع گوشت لرستان به عهده شرکت در حال تصفیه است که مدیر تصفیه باید از محل فروش‌دارایی‌ها به تأدیه و انجام تعهدات اقدام و مابقی را به حساب خزانه‌داری کل منظور نماید.
‌ماده 3 - ارزیابی دارایی‌ها باید با توجه به نرخ رسمی کارشناسی به عمل آید، اراضی مجتمع و ایستگاه‌های اقماری که به طور رایگان به تملک‌شرکت در آمده باشد عیناً و مجاناً به شرکت جدید واگذار شود. در این صورت بانک ملی ایران حق واگذاری اراضی مذکور را نخواهد داشت و ماشین‌آلات و ابزار فرسوده و خارج از رده که شرکت برای ادامه فعالیت نیازی به آنها ندارد توسط مدیر تصفیه از طریق مزایده عمومی فروخته و بهای آن به‌خزانه واریز خواهد شد.
‌ماده 4 - تحویل و تحول شرکت مذکور مشترکاً با نظارت نمایندگان تام‌الاختیار وزارتخانه‌های برنامه و بودجه، دادگستری، کشاورزی، امور اقتصادی‌و دارایی انجام خواهد شد.
‌تبصره - وزارتخانه‌های فوق موظف هستند گزارش تحویل و تحول را پس از شش ماه از تصویب این قانون به کمیسیونهای مربوطه مجلس شورای‌اسلامی ارائه دهند.
‌ماده 5 - از تاریخ تصویب این قانون شرکت سهامی مجتمع صنعتی گوشت لرستان منحل گردیده و وزارت کشاورزی مکلف است طبق این قانون‌حداکثر ظرف شش ماه نسبت به واگذاری شرکت به بانک ملی اقدام نماید.
‌ماده 6 - وزارت کشاورزی و سایر وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها مکلفند همکاری لازم را برای راه‌اندازی مجتمع به عمل آورند.
‌ماده 7 - مدیر تصفیه مکلف است فرد یا افرادی که به نحوی از انحاء موجب ورود خسارت، ضرر و زیان به مجتمع شده‌اند (‌با میزان خسارت و زیان‌وارده) به محکمه صالحه معرفی نماید تا طبق مقررات عمل شود.
‌قانون فوق مشتمل بر هفت ماده و یک تبصره در جلسه علنی روز سه‌شنبه بیست و نهم دی ماه یک هزار و سیصد و شصت و شش مجلس شورای‌اسلامی تصویب و در تاریخ 1366.11.8 به تأیید شورای نگهبان رسیده است.
‌رییس مجلس شورای اسلامی - اکبر هاشمی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی