جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×

قانون اصلاح تبصره های 2، 3 و 4 ذیل ماده واحده قانون شمول خدمت نیروی انسانی، درمانی و بهداشتی مصوب1358.9.24 شورای انقلاب و اصلاحات بعدی به فارغ التحصیلان رشته دامپزشکی و الحاق یک تبصره به آن


0
0
243
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1371/10/06
تاریخ تایید1371/10/13
تاریخ امضا1371/10/19
تاریخ انتشار1371/11/04
شناسه5AEAB2CE-8A95-4827-B741-372BF21DEDC2
ماده1
وضعیتمنسوخ شده
شماره ثبت روزنامه رسمی13950
شماره پرونده4/1704
شماره دوره4
شماره جلد1
شماره صفحه131

‌قانون اصلاح تبصره‌های 2، 3 و 4 ذیل ماده واحده قانون شمول خدمت نیروی انسانی، درمانی و بهداشتی مصوب1358.9.24 شورای انقلاب و اصلاحات بعدی به فارغ‌التحصیلان رشته دامپزشکی و الحاق یک تبصره به آن ‌ماده واحده - تبصره‌های 2، 3 و 4 ذیل ماده واحده قانون شمول قانون خدمت نیروی انسانی، درمانی و بهداشتی مصوب 1358.9.24 شورای‌انقلاب و اصلاحات بعدی به فارغ‌التحصیلان رشته دامپزشکی مصوب 1364 اصلاح و یک تبصره به شرح زیر به آن الحاق می‌گردد:
‌تبصره 2 - به منظور استفاده کامل از وجود نیروی انسانی دامپزشکان در امر دامپزشکی کشور از تاریخ تصویب این قانون کلیه فارغ‌التحصیلان فوق‌دیپلم‌و بالاتر رشته دامپزشکی که در داخل و یا خارج از کشور فارغ‌التحصیل می‌شوند و به اعتبار مدرک تحصیلی یا تخصص خود در عداد ارائه‌کنندگان‌خدمات دامپزشکی قرار می‌گیرند و خدمت آنان مورد احتیاج وزارتخانه‌های کشاورزی - جهاد سازندگی - بهداشت، درمان و آموزش پزشکی -‌فرهنگ و آموزش عالی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح می‌باشد مکلفند بر حسب تخصص و نیاز وزارتخانه‌های ذیربط و محرومیت نقاط بین 3 تا 5‌سال خدمت کنند. همچنین سی درصد کلیه فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری دامپزشکی (‌کارشناسی ارشد) و مافوق آن غیر از وزارتخانه‌های فوق‌الذکر‌می‌توانند خدمت خود را در دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی بگذرانند.
‌تبصره 3 - ممنوعیت خروج از کشور موضوع ماده 5 لایحه قانونی خدمت نیروی انسانی درمانی و بهداشتی مصوب 1358.9.24 شورای انقلاب در‌مورد فارغ‌التحصیلان رشته دامپزشکی همانند فارغ‌التحصیلان گروه پزشکی با رعایت سایر مقررات لغو می‌گردد.
‌تبصره 4 - خانمهای فارغ‌التحصیل دامپزشک و سایر رشته‌های دامپزشکی از شمول مفاد این قانون مستثنی بوده و می‌توانند با رعایت سایر مقررات‌جاریه به استخدام دستگاه‌های اجرایی درآیند.
‌تبصره 5 - آیین‌نامه اجرایی این قانون حداکثر ظرف مدت سه ماه پس از تصویب آن توسط وزارتخانه‌های مربوطه تهیه و به تصویب هیأت وزیران‌خواهد رسید.
‌قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و چهار تبصره در جلسه روز یکشنبه ششم دی ماه یک هزار و سیصد و هفتاد و یک مجلس شورای اسلامی تصویب‌و در تاریخ 1371.10.13 به تأیید شورای نگهبان رسیده است.
‌رئیس مجلس شورای اسلامی - علی‌اکبر ناطق نوری


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری