جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×

نظامنامه اجرای تبصره اول ماده اول قانون اصلاح قانون مالیات بر عایدات مصوب 24 آذر ماه 1313


0
0
262
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1314/01/17
شناسهA2D0A801-5A03-4A30-AB6C-1220AFE4892D
تبصره1
ماده3
وضعیتمنسوخ شده
شماره چاپ3
شماره دوره9
شماره جلد1
شماره صفحه581

‌نظامنامه اجرای تبصره اول ماده اول قانون اصلاح قانون مالیات بر عایدات مصوب 24 آذر ماه 1313 ‌مصوب 17 فروردین ماه 1314 (‌کمیسیون قوانین مالیه) ‌ماده اول - کسبه و صاحبان حرفی که عایدات خالص سالیانه آنها دو هزار و چهارصد ریال تا سه هزار و ششصد ریال است به طور مقاطعه در سال‌بیست و شش ریال مالیات بر عایدات خواهند پرداخت.
‌مؤدیان فوق از دادن اظهارنامه سالیانه معاف بوده ولی باید هر سال تا پانزدهم خرداد ماه مالیات بیست و شش ریال را به اداره مالیه محل اقامت خود‌پرداخته و جواز دریافت دارند.
‌اداره مالیه می‌تواند مالیات را به اقساط دریافت دارد - مؤدیان مزبور در صورتی که تا انقضاء سال مالیات خود را تماماً بپردازند از پرداخت جریمه تخلف‌و خسارت تأخیر تأدیه معاف خواهند بود.
‌تبصره - مالیات اشخاصی که مشمول این ماده بوده و تا 15 خرداد تحصیل جواز ننموده باشند بر طبق ماده 21 قانون 29 آبان ماه 1312 رأساً از‌طرف مالیه تعیین می‌شود.
‌ماده دوم - کسانی که به موجب تبصره 1 ماده اول قانون اصلاح قانون مالیات بر عایدات مصوب 24 آذر ماه 1313 مکلف به داشتن جواز هستند‌باید تا 15 خرداد هر سال جواز بگیرند.
‌قیمت جواز یک ریال است.
‌ماده سوم - مالیات حقوق مستخدمین اعم از دولتی و مملکتی و بلدی و به طور کلی اشخاصی که از دیگران حقوق دریافت می‌دارند در صورتی که‌حقوق ماهیانه آنها دویست ریال به بالا باشد ماهیانه بر طبق مقررات ماده 11 قانون آبان ماه 1312 به نرخهای مذکور در ماده اول قانون 24 آذر ماه 1313‌در موقع پرداخت از حقوق آنها کسر خواهد شد.
‌این نظامنامه که مشتمل بر سه ماده است و در تاریخ هفدهم فروردین ماه یک هزار و سیصد و چهارده شمسی به تصویب کمیسیون قوانین مالیه مجلس‌شورای ملی رسیده است به موجب تبصره 1 ماده اول قانون اصلاح قانون مالیات بر عایدات مصوب 24 آذر ماه 1313 قابل اجراء است.
‌رییس مجلس شورای ملی - دادگر


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری