جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

قانون بودجه سال 1315 مجلس شورای ملی


0
0
233
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1314/12/26
شناسه68D6BC9E-52D3-454B-A2B9-CBCF5F207EAE
ماده7
وضعیتمنسوخ شده
شماره ثبت روزنامه رسمی2163
شماره چاپ2
شماره دوره10
شماره جلد1
شماره صفحه556

‌قانون بودجه سال 1315 مجلس شورای ملی ‌مصوب 26 اسفند ماه 1314 ‌ماده اول - برای مخارج دوازده‌ماهه سال هزار و سیصد و پانزده مجلس شورای ملی مبلغ شش میلیون و نهصد و سی و دو هزار و هفتصد و بیست‌ریال موافق فقره (1) الی (4) ضمیمه اعتبار به مباشرت مجلس داده می‌شود.
‌ماده دوم - برای حقوق و مخارج دوازده‌ماهه مطبعه مجلس هشتصد و بیست و هفت هزار و دویست و هشتاد ریال موافق فقره (1) و (2) ضمیمه‌اعتبار به مباشرت مجلس داده می‌شود.
‌ماده سوم - مجلس شورای ملی به مباشرت مجلس اجازه می‌دهد که مبلغ یک میلیون و چهار صد هزار ریال از وزارت مالیه قرض کرده و به مصرف‌خرید ماشین آلات جدید مطبعه برساند و قرض مزبور از محل عوائد سالهای 1315 و 1316 مطبعه مجلس دوساله بپردازد.
‌ماده چهارم - مباشرت مجلس مجاز است که تتمه عوائد سال 1315 مطبعه مجلس و باغ بهارستان و مجله مذاکرات مجلس را بعد از استهلاک قسط‌قرضه فوق به خزانه مملکت عاید دارد.
‌ماده پنجم - قوانین موضوعه استخدامی مربوطه به وزارتخانه‌ها و ادارات مستقله که تا کنون به تصویب مجلس شورای ملی رسیده و نظامنامه‌های‌مربوطه به آن شامل اعضاء اداری مجلس (‌به جز مواردی که در خود قوانین و قانون استخدام اعضاء اداری مجلس صراحت تامه دارد) نبوده و نیست و‌مواد 15 - 17 - 26 - 29 قانون استخدام کشوری نیز شامل اعضاء اداری مجلس بوده و تبصره ماده 1 قانون استخدام اعضاء اداری مجلس مصوب 21‌بهمن 1304 و ماده واحده مصوب 9 تیر ماه 1308 و ماده 4 قانون بودجه سال 1313 مجلس شورای ملی مصوب 27 اسفند 1312 ملغی است.
‌ماده ششم - هیأت‌رییسه مجلس هر اصلاح و تغییری که مقتضی بداند در نظامنامه قانونی مستخدمین جزء مجلس که به موجب ماده چهارم قانون‌استخدام اعضاء اداری مجلس تدوین شده است داده و به موقع اجراء گذارند و نظامنامه مزبور کماکان در حکم قانون است.
‌ماده هفتم - مجلس شورای ملی به هیأت‌رییسه اجازه می‌دهد که در ظرف مدت شش ماه از تاریخ این قانون به سوابق استخدامی اعضاء اداری و‌مستخدمین جزء مجلس رسیدگی نموده هر یک از آنها را که مستحق ترفیع و دریافت اضافه حقوق تشخیص دهند طبق مقررات مواد فوق و قانون‌استخدام اعضاء اداری مجلس شورای ملی رفتار نموده تفاوت حقوق ترفیعی و اضافه آنها را از محل اعتباری که جهت ترفیعات و اضافات در بودجه‌سال 1315 مجلس شورای ملی پیش‌بینی شده از اول سال مزبور تأدیه نمایند.
‌این قانون که مشتمل بر هفت ماده و صورت ضمیمه است در جلسه بیست و ششم اسفند ماه یک هزار و سیصد و چهارده به تصویب مجلس شورای‌ملی رسید.
‌رییس مجلس شورای ملی - حسن اسفندیاری (‌جدول: دوره 10 - جلد 1 - صفحه 558 الی 569(


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی