جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

قانون اعطای برخی تسهیلات به مراکز تحقیقات بین المللی وابسته به گروه مشورتی بین المللی تحقیقات کشاورزی برای ایجاد دفاتر نمایندگی در جمهوری اسلامی ایران


0
0
201
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1379/12/02
تاریخ تایید1379/12/10
تاریخ امضا1379/12/20
تاریخ انتشار1379/12/27
شناسه2FC82346-257D-4252-AB1F-138964D009FA
تبصره1
ماده1
وضعیتمنسوخ شده
شماره ثبت روزنامه رسمی16330
شماره پرونده1685
شماره دوره6
شماره جلد1

‌قانون اعطای برخی تسهیلات به مراکز تحقیقات بین‌المللی وابسته به گروه مشورتی بین‌المللی تحقیقات کشاورزی برای‌ایجاد دفاتر نمایندگی در جمهوری اسلامی ایران ‌ماده واحده - از تاریخ تصویب این قانون به وزارت جهاد کشاورزی اجازه داده می‌شود با همکاری وزارت امور خارجه نسبت به برقراری تسهیلات‌لازم برای ایجاد دفاتر نمایندگی مراکز تحقیقاتی وابسته به گروه مشورتی بین‌المللی تحقیقات کشاورزی (‌موضوع ردیف 18 فهرست قانون الحاق دو‌تبصره به قانون عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در سازمانها و مجامع بین‌المللی - مصوب 1370.9.3 -) بر اساس قراردادهای همکاری‌تحقیقاتی دوجانبه فی‌مابین اقدام نماید.
‌تبصره - مراکز تحقیقات بین‌المللی وابسته به گروه مشورتی بین‌المللی تحقیقات کشاورزی که در مکاتبات بین‌المللی به طور اختصار C.G.I.A.R‌نامیده می‌شود و نمایندگان و مأموران آنها در ایران در حدود توافقها و قراردادهای همکاری تحقیقاتی فی‌مابین با وزارت جهاد‌کشاورزی برای انجام امور محول شده در چهارچوب قوانین ملی ایران از مزایا و تسهیلاتی که نمایندگان و مأموران سازمان خواربار و کشاورزی (‌فائو)‌وابسته به سازمان ملل متحد در خاک جمهوری اسلامی ایران برخوردار هستند، بهره‌مند خواهند شد.
‌قانون فوق مشتمل بر ماده واحده و یک تبصره در جلسه علنی روز سه‌شنبه مورخ دوم اسفند ماه یکهزار و سیصد و هفتاد و نه مجلس شورای اسلامی‌تصویب و در تاریخ 1379.12.10 به تأیید شورای نگهبان رسیده است.
‌رئیس مجلس شورای اسلامی - مهدی کروبی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی