جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

قانون بودجه سال 1322 مجلس شورای ملی


0
0
225
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1322/08/28
شناسه8B5C551B-D41A-421C-B35A-CB3F7B602F3B
ماده9
وضعیتمنسوخ شده
شماره ثبت روزنامه رسمی4483
شماره چاپ1
شماره دوره13
شماره جلد1
شماره صفحه255

‌قانون بودجه سال 1322 مجلس شورای ملی ‌مصوب 28 آبان ماه 1322 ‌ماده اول - برای مقرری و هزینه دوازده‌ماهه سال یک هزار و سیصد و بیست و دو مجلس شورای ملی مبلغ چهارده میلیون و نهصد و پنجاه و یک‌هزار و یکصد و پنجاه ریال (14951150) موافق فقره (1) تا (5) پیوست اعتبار به کارپردازی مجلس شورای ملی داده می‌شود.
‌ماده دوم - برای حقوق و هزینه دوازده‌ماهه چاپخانه مجلس مبلغ پنج میلیون و دویست و هشتاد هزار ریال (5280000) موافق فقرات 1 و 2‌پیوست اعتبار به کارپردازی مجلس شورای ملی داده می‌شود.
‌ماده سوم - به کارپردازی مجلس شورای ملی اجازه داده می‌شود درآمد چاپخانه مجلس و باغ بهارستان را که شش میلیون ریال پیش‌بینی جزو جمع‌محاسبات مجلس محسوب دارد.
‌ماده چهارم - مجلس شورای ملی به کارپردازی مجلس اجازه می‌دهد از مبلغ پنج میلیون و چهارصد و پنجاه و هفت هزار و پانصد و پنجاه ریال و‌پنجاه دینار (5457550.50) کل درآمد سال 1321 چاپخانه مجلس و باغ بهارستان مبلغ چهار میلیون بابت درآمد پیش‌بینی شده سال مزبور در بودجه‌کشور و مبلغ هفتصد و پنجاه هزار ریال (750000) به استناد ماده سوم قانون یک دوازدهم هزینه مهر ماه 22 مجلس بابت تتمه یک میلیون ریال وام‌سرمایه انتفاعی چاپخانه مجلس و مبلغ هفتصد و هفت هزار و پانصد و پنجاه ریال و پنجاه دینار (7057550.50) دینار تتمه را برای کمک به کارگران‌چاپخانه مجلس به رعایت آیین‌نامه قانون پانصد میلیون ریال کمک به کارمندان دولت بپردازد و حساب مزبور را به موجب این ماده با وزارت دارایی‌تصفیه و واریز نماید.
‌ماده پنجم - مجلس شورای ملی به وزارت دارایی اجازه می‌دهد از محل درآمد کشور مبلغ چهارصد و دو هزار و چهارصد و چهل و نه ریال و پنجاه‌دینار (402449.50 بابت تتمه کمک به کارگران چاپخانه مجلس موضوع آیین‌نامه قانون پانصد میلیون ریال کمک به کارمندان دولت در وجه کارپردازی‌مجلس بپردازد.
‌ماده ششم - به کارپردازی مجلس اجازه داده می‌شود فهرست کارمندانی که در شش ماهه اول سال 1322 مستحق ترفیع و اضافه حقوق هستند تهیه‌و با مراجعه به پرونده خدمت آنها نسبت به ترفیع آنان مطابق مقررات قانونی پس از تصویب این بودجه اقدام و احکام آنها را صادر نماید.
‌ماده هفتم - مواد پنجم و هفتم قانون بودجه سال 1321 مجلس راجع به تفاوت حقوق بازنشستگان و وظیفه وراث مرحوم میرطوسی به قوت خود‌باقی است.
‌ماده هشتم - مجلس شورای ملی اجازه می‌دهد به پاس خدمات آقایان (‌مهدی اکباتانی - محمدصادق کدخدازاده - مهدی کوچکی) رئیس و‌کارمندان اداره بازرسی مجلس در واقعه 17 آذر ماه 1321 طبق تصمیم هیأت رئیسه مجلس هر یک از نامبردگان به یک پایه بالاتر از پایه فعلی ارتقاء‌حاصل نموده و این ترفیع درباره دو نفر اول از آغاز فروردین 22 و درباره نفر سوم از آغاز آذر 22 استثنائاً با حداکثر قانونی شناخته می‌شود و نسبت به‌دارندگان پایه یک که مشمول تبصره 4 ماده 65 قانون نظام وظیفه می‌شوند نیز حداکثر پایه 2 منظور می‌شود.
‌ماده نهم - مجلس شورای ملی اجازه می‌دهد نظر به شایستگی آقای علینقی شرفی کارمند فنی امور برقی مجلس از اول آذر ماه 1322 آخرین حقوق‌ثابت فعلی وی مأخذ پایه رسمی اداری بوده طبق قانون استخدام کارمندان مجلس پایه پنج درباره او منظور شود.
‌این قانون که مشتمل بر 9 ماده و صورت پیوست است در جلسه بیست و هشتم آبان ماه یک هزار و سیصد و بیست و دو به تصویب مجلس شورای‌ملی رسید.
‌رئیس مجلس شورای ملی - حسن اسفندیاری >‌جدول: دوره 13 - جلد 1 - صفحه 258 الی 274


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی