جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

قانون بودجه سال 1323 چاپخانه مجلس شورای ملی


0
0
233
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1323/07/04
شناسه8EB976FB-C23D-48AB-8B74-48E9630F8475
تبصره5
ماده5
وضعیتمنسوخ شده
شماره ثبت روزنامه رسمی4715
شماره چاپ2
شماره دوره14
شماره جلد1
شماره صفحه202

‌قانون بودجه سال 1323 چاپخانه مجلس شورای ملی ‌مصوب 6 مهر ماه 1323 ‌ماده اول - برای حقوق و هزینه دوازده‌ماهه سال 1323 چاپخانه مجلس مبلغ هفت میلیون و پنجاه هزار ریال (7050000) مطابق فقرات 1 و 2‌پیوست اعتبار به کارپردازی مجلس داده می‌شود.
‌تبصره 1 - به کارپردازی مجلس اجازه داده می‌شود کمک هزینه کارگران فنی چاپخانه مجلس را (‌موضوع قانون کمک کارمندان دولت) تا آخر سال1323 از محل درآمد چاپخانه مجلس بپردازد.
‌تبصره 2 - مبلغی که به عنوان فوق‌العاده اضافه‌کاری و کمک اعاشه و حقوق ایام مرخصی و تفاوت بهای نان در ضمن این بودجه منظور شده از اول‌فروردین ماه تا آخر سال 1323 قابل پرداخت می‌باشد.
‌تبصره 3 - کارپردازی مجلس مکلف است کلیه کارگرهای چاپخانه مجلس را از حوادث کار بیمه کند.
‌ماده دوم - به کارپردازی مجلس اجازه داده می‌شود معادل مبلغ هشت میلیون ریال درآمد چاپخانه مجلس و باغ بهارستان که در بودجه سال 1323‌کل کشور هفت میلیون پیش‌بینی شده به خزانه‌داری کل بپردازد و مازاد آن را پس از پرداخت کمک‌هزینه کارگران فنی چاپخانه مجلس موضوع تبصره‌ماده اول - تتمه برای ساختمان بنای جدید کتابخانه مجلس اختصاص دهد.
‌ماده سوم - خدمتگزاران جزء چاپخانه مجلس از تحصیلدار - انباردار - کمک‌انباردار - دربان - پیشخدمت - سرایدار - آبدار - فراش - مشمول‌کلیه مقررات آیین‌نامه اساسی خدمتگزاران جزء مجلس که به تصویب هیأت‌رییسه مجلس رسیده می‌باشند و حقوقی که در بودجه سال 1323 برای آنها‌منظور شده است با تطبیق ماده 3 آیین‌نامه و جدول حقوق مصوب 7 آذر ماه 1321 هیأت‌رییسه مجلس مأخذ پایه قانونی آنها خواهد بود.
‌تبصره 1 - تحصیلدار - انباردار - کمک انباردار - در عداد طبقه ناظر محسوب می‌شوند.
‌تبصره 2 - خدمتگزاران نامبرده در صورت پرداخت کسور بازنشستگی یکجا و به اقساطی که مدت آن از آخر اسفند ماه 1324 تجاوز نکند به‌نسبت سنواتی که در چاپخانه مجلس خدمت نموده‌اند پیشینه آنان جزو خدمت رسمی محسوب و در صورت مشمولیت از حقوق بازنشستگی بهره‌مند‌می‌شوند و چنانچه پیش از بازنشسته شدن فوت نمایند در صورت پرداخت کسور بازنشستگی از طرف بازماندگان ورثه قانونی از وظیفه مقرره استفاده‌خواهند نمود.
‌این قانون که مشتمل بر سه ماده و صورت پیوست است در جلسه ششم مهر ماه یک هزار و سیصد و بیست و سه به تصویب مجلس شورای ملی رسید.
‌رییس مجلس شورای ملی محمدصادق طباطبایی >‌جدول: دوره 14 - جلد 1 - صفحه 219 الی 225< ‌مبلغ هفت میلیون و پنجاه هزار ریال بودجه یکساله یک هزار و سیصد و بیست سه چاپخانه مجلس شورای ملی است.
‌صورت بالا پیوست قانون بودجه سال 1323 چاپخانه مجلس شورای ملی بوده و صحیح است.
‌رییس مجلس شورای ملی محمدصادق طباطبایی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی