جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

قانون اعطای اعتبار برای اجرای قانون تربیت معلم و تعلیمات عمومی


0
0
270
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1326/11/29
شناسه7897A22F-543F-4EA2-962B-2390E16FCB06
تبصره4
ماده1
وضعیتمنسوخ نشده
شماره چاپ1
شماره دوره15
شماره جلد1
شماره صفحه416

‌قانون اعطای اعتبار برای اجرای قانون تربیت معلم و تعلیمات عمومی ‌مصوب 29 بهمن ماه 1326 ‌ماده واحده - به وزارت دارایی اجازه داده می‌شود مبلغ شصت و پنج میلیون ریال که شصت میلیون آن برای اجرای قانون تربیت معلم و تعلیمات‌عمومی و پنج میلیون ریال برای تأمین کسر مواد مربوط به تعمیرات ابنیه و اثاثیه مدارس موجوده به میزان اعتبار پیش‌بینی شده سال 1326 وزارت‌فرهنگ علاوه نموده و از محل درآمد عمومی کشور در حدود وصولیهای درآمد مزبور پرداخت نماید - اضافه اعتبار مزبور که به مأخذ احتیاجات‌سالیانه این منظور پیش‌بینی شده است مطابق صورت ریزی که وزارت فرهنگ تنظیم خواهد نمود و پس از موافقت وزارت دارایی و موافقت کمیسیون‌بودجه به مواد بودجه تفصیلی سال جاری وزارت فرهنگ علاوه خواهد گردید و نصف مبلغ مزبور از بابت شش‌ماهه آخر سال جاری قابل استفاده بوده‌و در حدود وصولیهای درآمد کشور پرداخت خواهد شد.
‌تبصره 1 - فارغ‌التحصیلهای دانشسراهای مقدماتی و عالی به هیچ وجه نمی‌توانند به سایر وزارتخانه‌ها منتقل و یا در وزارت فرهنگ به کار اداری‌گمارده شوند مگر این که مدت تعهد خود را تدریس کرده باشند و فارغ‌التحصیلهایی که فعلاً به کار اداری مشغولند نیز باید مدت تعهدی تدریس خود را‌تکمیل نمایند.
‌تبصره 2 - وزارت فرهنگ مکلف است فارغ‌التحصیلهای دانشسرای عالی را در پنج سال اول خدمت برای دبیری به شهرستانها اعزام دارد و آنان‌نمی‌توانند در مدت مذکور در تهران و حومه به خدمت مشغول شوند.
‌تبصره 3 - اعتبار مذکور در ماده فوق منحصراً برای تأسیس مدارس و هزینه‌های آموزشی مانند حقوق معلم و اجاره‌بهای محل و حقوق خدمتگزار‌جزء و هزینه سوخت و امثال آن به مصرف خواهد رسید.
‌تبصره 4 - اعتبار مندرج در این ماده واحده با رعایت تناسب جمعیت بین شهرستانها تقسیم خواهد شد.
‌این قانون که مشتمل بر یک ماده و چهار تبصره است در جلسه بیست و نهم بهمن ماه یک هزار و سیصد و بیست و شش به تصویب مجلس شورای‌ملی رسیده است.
‌رییس مجلس شورای ملی - رضا حکمت


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی