جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

قانون تشکیل سازمان تعاونی مصرف کادر نیروهای انتظامی


0
0
264
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1334/03/21
تاریخ امضا1334/03/28
تاریخ انتشار1334/04/19
شناسه54E16DD6-6FF9-4EBD-AE5F-93CB5C002B79
تبصره3
ماده1
بند4
وضعیتمنسوخ نشده
شماره ثبت روزنامه رسمی3035
شماره پرونده49/195
شماره چاپ1
شماره دوره18
شماره جلد1
شماره صفحه159

‌قانون تشکیل سازمان تعاونی مصرف کادر نیروهای انتظامی ‌مصوب 21 خرداد ماه 1334 ‌ماده واحده - به منظور رفاه حال و تأمین وسائل زندگی عائله افسران و درجه‌داران و همردیفان اعم از حاضر خدمت و بازنشستگان و در گذشتگان‌و تقلیل هزینه معیشت آنها از طریق تدارک اجناس مورد احتیاج سازمانی به نام سازمان تعاونی مصرف کادر نیروهای انتظامی در وزارت جنگ مطابق‌اساسنامه سازمان تشکیل و مقررات زیر تصویب می‌شود:
‌الف - اعتباراتی که در بودجه وزارت جنگ به نام سرمایه سازمان تدارکات کادر نیروهای انتظامی منظور و تصویب می‌شود و یا هر گونه اعتباراتی‌که از وجوه دولتی به موجب قوانین مصوب در اختیار سازمان مذکور گذارده می‌شود مطابق اساسنامه سازمان مزبور و بر طبق اصول بازرگانی مورد‌استفاده قرار خواهد گرفت و مشمول قانون محاسبات عمومی نخواهد بود.
ب - کلیه اجناسی که برای سازمان تعاونی مصرف کادر نیروهای انتظامی وابسته به وزارت جنگ و همچنین ژاندارمری و شهربانی و پلیس راه‌آهن‌به وسیله سازمان تعاونی مصرف کادر نیروهای انتظامی از خارج به ایران وارد می‌شود سهمیه‌هایی که در هر سال بنا بر پیشنهاد وزارت جنگ و موافقت‌وزارت اقتصاد ملی به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید از پرداخت کلیه حقوق و عوارض گمرکی (‌به استثنای عوارض باربری) و همچنین از پرداخت‌سود بازرگانی و عوارض شهرداری و به طور کلی هر نوع عوارضی که به هر اسم و عنوان از واردات دریافت می‌شود به انجام تشریفات گمرکی معاف‌می‌باشد.
ج - دولت مجاز است کالاهایی را که در انحصار دولت بوده همچنین مصنوعات داخلی را که از طرف سازمانهای دولتی تهیه می‌شود به تقاضای‌سازمان تعاونی مصرف کادر نیروهای انتظامی به همان نرخی که برای خود دولت تمام شده است بر طبق سهمیه معینی که به موجب آیین‌نامه‌ای که به‌تصویب هیأت وزیران خواهد رسید مقرر می‌گردد در اختیار سازمان نامبرده بگذارد.
‌د - بنگاه راه‌آهن دولتی موظف است کلیه محصولات سازمان تعاونی مصرف کادر نیروهای انتظامی را بدون دریافت کرایه حمل نماید.
‌تبصره 1 - دولت مکلف است میزان معافیتهای موضوع بند (ب) این قانون را همه‌ساله جمعاً و خرجاً در بودجه منظور نماید.
‌تبصره 2 - دولت مکلف است تا شش ماه شرکت تعاونی مصرف را برای کارمندان دولت تأسیس و تسهیلات لازم را معمول دارد.
‌تبصره 3 - آیین‌نامه اجرای این قانون از طرف وزارت جنگ با نظر وزارت دارایی تنظیم و پس از تصویب هیأت وزیران به موقع اجرا گذارده‌می‌شود.
‌این قانون که مشتمل بر ماده واحده و سه تبصره است در جلسه یک شنبه بیست و یکم خرداد ماه یک هزار و سیصد و سی و چهار به تصویب مجلس‌شورای ملی رسید.
‌رییس مجلس شورای ملی - رضا حکمت ‌قانون بالا در جلسه دوشنبه 13 خرداد ماه 1334 به تصویب مجلس سنا رسیده است.


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی