جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

قانون تأسیس دانشکده افسری شهربانی


0
0
272
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1338/04/06
تاریخ امضا1338/04/12
تاریخ انتشار1338/05/10
شناسه9E901053-F591-430E-ABE0-6C1388AA02D8
تبصره2
ماده10
وضعیتمنسوخ شده
شماره ثبت روزنامه رسمی4215
شماره پرونده72/515
شماره چاپ1
شماره دوره19
شماره جلد2
شماره صفحه798

‌قانون تأسیس دانشکده افسری شهربانی ‌مصوب 6 تیر ماه 1338 ‌ماده 1 - وزارت کشور مجاز است برای تأمین نیازمندیهای شهربانی کل کشور به خصوص مأمورین انتظامی دانشکده افسری شهربانی تأسیس نماید.
‌ماده 2 - به هر یک از دانشجویان دانشکده مزبور در دوره تحصیلی در حدود بودجه مصوب شهربانی کل کشور طبق آیین‌نامه هزینه تحصیلی‌ماهیانه پرداخت می‌شود سایر هزینه‌های تحصیلی و غذا و لباس نیز به عهده دانشکده خواهد بود.
‌ماده 3 - داوطلبان دانشکده باید حداقل دارای گواهینامه کامل دبیرستان باشند دوره تحصیل در دانشکده لااقل سه سال خواهد بود.
‌ماده 4 - فارغ‌التحصیلان دانشکده افسری شهربانی با پایه 3 اداری به خدمت در شهربانی کل کشور پذیرفته خواهند شد و چنانچه کسانی با داشتن‌دانشنامه لیسانس وارد دانشکده شوند بعد از پایان تحصیل با رتبه 4 اداری آغاز خدمت خواهند کرد.
‌تبصره - امور استخدامی و ارتقاء فارغ‌التحصیلان دانشکده به پایه‌های اداری تابع قوانین مربوطه خواهد بود.
‌ماده 5 - فارغ‌التحصیلانی که برای خدمت در قسمتهای انتظامی اختصاص داده می‌شوند علاوه بر داشتن رتبه اداری به درجه ستوان دوم شهربانی‌مفتخر می‌شوند.
‌تبصره - ترفیعات این افسران و سایر افسران شهربانی کل کشور از لحاظ نیل به درجات بالاتر کماکان تابع قوانین و مقررات نیروهای مسلح‌شاهنشاهی خواهد بود.
‌آیین‌نامه اجرایی این ماده را وزارتین جنگ و کشور با توجه به قانون ترفیعات نیروهای مسلح شاهنشاهی تنظیم و پس از تصویب کمیسیونهای کشور و‌نظام مجلسین به موقع اجرا خواهند گذاشت.
‌ماده 6 - داوطلبان ورود به دانشکده باید تعهد لااقل دوازده سال خدمت در شهربانی کل کشور نموده و تابع مقررات آن باشند در صورت تخلف‌علاوه بر تعقیب اداری دو برابر کلیه هزینه‌ای را که وسیله شهربانی کل در مدت تحصیل برای آنان صرف شده نقد و یک جا مسترد دارند.
‌ماده 7 - دانشجویان دانشکده افسری شهربانی در مدت تحصیل با اجازه شهربانی وظایف مأمورین انتظامی را قانوناً عهده‌دار شده و چنانچه‌فارغ‌التحصیل شده و مشغول خدمت گردند دوره تحصیل آنان جزء خدمت زیر پرچم محسوب می‌شود.
‌ماده 8 - اساسنامه و برنامه و شرایط خاص ورودی و امتحانات و شرایط معلمین دانشکده به تصویب شورای عالی فرهنگ می‌رسد و به‌فارغ‌التحصیلان دانشکده مزبور دانشنامه لیسانس داده می‌شود.
‌ماده 9 - قانون اجازه تأسیس آموزشگاه شهربانی مصوب 11 اردیبهشت 1322 از تاریخ تصویب این قانون ملغی است.
‌ماده 10 - وزارتخانه‌های کشور و فرهنگ و جنگ مأمور اجرای این قانون می‌باشند.
‌قانون فوق که مشتمل بر ده ماده و دو تبصره است پس از تصویب مجلس سنا در جلسه یکشنبه ششم تیر ماه یک هزار و سیصد و سی و هشت به‌تصویب مجلس شورای ملی رسید.
‌رئیس مجلس شورای ملی - رضا حکمت ‌قانون بالا در جلسه 1338.3.29 به تصویب مجلس سنا رسیده است.


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی