جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
مجله موفقیت عرشیانی ها رو بخون و نظربده تا تو هم برنده بشی لینک ثبت نام

آیین نامه تعیین وضع و تبدیل استخدامی همردیفان فعلی شهربانی کل کشور به درجه همردیفی نیروهای مسلح شاهنشاهی


0
0
203
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1344/12/01
تاریخ انتشار1347/05/20
شناسهC56FEF93-C457-4620-BE89-F6C21B737F5D
تبصره4
ماده5
بند7
وضعیتمنسوخ شده
شماره ثبت روزنامه رسمی6840
شماره پرونده114/1262
شماره چاپ1
شماره دوره21
شماره جلد5
شماره صفحه2902

‌آیین‌نامه تعیین وضع و تبدیل استخدامی همردیفان فعلی شهربانی کل کشور به درجه همردیفی نیروهای مسلح‌شاهنشاهی ‌مصوب 1344.12.1 ‌ماده 1 - کلیه کارمندانی که در تاریخ اول تیر ماه 1344 در خدمت شهربانی کل کشور بوده و عنوان همردیفی داشته‌اند به موجب مقررات این‌آیین‌نامه و به ترتیب مذکور در ماده 2 به رتبه همردیفی نیروهای مسلح شاهنشاهی تبدیل وضع می‌یابند.
‌تبصره 1 - همردیفان زیر از شمول مقررات فوق مستثنی شده و کماکان به وضع سابق خود باقی خواهند ماند.
‌الف - کارمندان مشمول قوانین استخدام پزشکان و پزشکیاران و پرستار و ماما و کارمند فنی کادر پزشکی.
ب - کلیه همردیفانی که به علت عدم صلاحیت از کسوت اونیفورم اخراج شده‌اند.
ج - همردیفانی که در سال 1342 قبل از اجرای تصویبنامه قانونی شماره 40386 - 1342.6.30 از کسوت اونیفورم درجه‌داری خارج شده‌اند.
‌تبصره 2 - همردیفان مشمول این ماده در صورتی که مایل به تبدیل وضع استخدامی خود به همردیفی نیروهای مسلح شاهنشاهی نباشند باید‌حداکثر در ظرف یک ماه از تاریخ اجرای این آیین‌نامه عدم تمایل خود را کتباً وسیله قسمت مربوطه به کارگزینی شهربانی کل اعلام دارند و در این‌صورت کماکان تابع مقررات استخدامی مربوط خواهند بود.
‌ماده 2 - رتبه همردیفان مذکور در ماده قبل بر اساس سابقه خدمت و مدرک تحصیلی و رتبه کشوری که دارا می‌باشند به ترتیب مذکور در جداول‌ضمیمه این آیین‌نامه تا رتبه همردیفی نیروهای مسلح شاهنشاهی تطبیق و تعیین می‌شود، مشروط بر این که از درجات مذکور در جدول شماره 2 تجاوز‌ننماید.
‌تبصره - هر یک از طبقات همردیفان مندرج در جدول شماره یک که در طول مدت خدمت موفق به اخذ مدرک تحصیلی بالاتری شده یا بشوند از‌تاریخ اخذ مدرک مزبور از کلیه مزایای قانونی و ترفیعاتی آن استفاده خواهند کرد.
‌ماده 3 - درجات بازرسهای درجه 6 و 5 و 4 فعلی شهربانی به ترتیب به رتبه‌های همردیفی سرپاسبان سومی و سرپاسبان دومی و سرپاسبان یکمی‌تبدیل می‌شود.
‌ماده 4 - سنوات خدمت همردیفان مشمول این آیین‌نامه برای استفاده از حقوق سنواتی (‌موضوع بند ب ماده 53 قانون استخدام نیروهای مسلح‌شاهنشاهی) به ترتیب زیر احتساب خواهد شد.
‌الف - برای کسانی که با مدرک تحصیلی کمتر از گواهینامه دوره اول متوسطه وارد خدمت شده‌اند هشت (8) سال تمام از خدمت آنها درجه‌داری و‌بقیه مدت خدمت آن خدمت افسری محسوب خواهد شد.
ب - برای کسانی که با مدرک تحصیلی گواهینامه دوره اول متوسطه وارد خدمت شده‌اند سه سال تمام از خدمت آنها خدمت درجه‌داری و بقیه‌مدت خدمت آنان خدمت افسری محسوب خواهد شد.
ج - برای کسانی که با مدرک تحصیلی گواهی دوره کامل متوسطه وارد خدمت شده‌اند دو سال تمام از خدمت آنها درجه‌داری و بقیه خدمت آنان‌خدمت افسری محسوب خواهد شد.
‌د - برای کسانی که با مدرک تحصیلی دانشنامه لیسانس و بالاتر وارد خدمت شده‌اند یک سال تمام از خدمت آنها خدمت درجه‌داری و بقیه مدت‌خدمت آنان خدمت افسری محسوب خواهد شد.
‌تبصره - همردیفانی که سابقه خدمت درجه‌داری داشته‌اند و مدت مذکور بیش از مدت‌های مقرر در بندهای (‌الف) و (ب) و (ج) و (‌د) این ماده بوده‌از حقوق تمام سنوات درجه‌داری به مأخذ حقوق درجه‌داری و نسبت به بقیه مدت از حقوق سنواتی افسری استفاده خواهند نمود.
‌ماده 5 - همردیفان موضوع بند ج تبصره یک ماده این آیین‌نامه چنانچه حداکثر ظرف دو ماه از تاریخ اجرای این آیین‌نامه کتباً وسیله قسمت مربوط‌تقاضای تبدیل وضع به همردیفی درجه‌داری که قبلاً دارا بوده بنمایند در این صورت پایه اداری آنها لغو و به همردیفی درجه‌داری نیروهای مسلح‌شاهنشاهی تبدیل خواهند شد.
‌جدول شماره یک ضمیمه آیین‌نامه تعیین وضع و تبدیل استخدامی همردیفان فعلی شهربانی کل کشور به درجه همردیفی نیروهای مسلح شاهنشاهی >‌جدول: دوره 21 - جلد 5 - صفحه 2905 الی 2908< ‌جدول شماره دوم ضمیمه آیین‌نامه تعیین وضع و تبدیل استخدامی همردیفان فعلی شهربانی کل کشور به درجه همردیفی نیروهای مسلح شاهنشاهی >‌جدول: دوره 21 - جلد 5 - صفحه 2909< ‌آیین‌نامه فوق مشتمل بر پنج ماده و چهار تبصره و دو جدول در اجرای مفاد تبصره ماده یک قانون شمول قانون استخدام نیروهای مسلح شاهنشاهی به‌افسران و درجه‌داران و افراد شهربانی کل کشور که در جلسات شانزده و بیست بهمن ماه یک هزار و سیصد و چهل و چهار کمیسیون کشور و نوزده‌بهمن ماه یک هزار و سیصد و چهل و چهار کمیسیون امور استخدام و سازمانهای اداری مجلس شورای ملی به تصویب رسیده بود در جلسات بیست و‌هشت بهمن ماه یک هزار و سیصد و چهل و چهار کمیسیون شماره ده (‌کشور) و اول اسفند ماه یک هزار و سیصد و چهل و چهار کمیسیون شماره سه(‌دادگستری و قوانین استخدام) مجلس سنا به تصویب رسید.
‌رییس مجلس شورای ملی - مهندس عبدالله ریاضی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی